11 vuotiaiden tyttöjen pituus?
Kommentit (104)
Miu tyttö oli 11,2v 143 ja nyt 11,9 v 150,1
On pitkiä.. Mun tyttö täyttää tammikuussa 12v, ja on 150 cm. Hurjaa lukea näistä yli 170 cm lapsista! Ja itse olin tuon ikäisenä n. 145 cm, ja nyt 159 cm.
Mä olin varmaan noin 160cm, sen ikäsenä menkatkin alko ja pituus jäi tähän 164cm siinä vitos-kutosluokalla.
Puppua, että kuukautisten alettua pituuskasvu pysähtyisi kuin seinään. Minulla kuukautiset alkoi 9v, vasta sen jälkeen tuli kasvupyrähdys. Aina olin ollut luokkani lyhin, kasvupyrähdyksen myötä minusta tuli pisin ja aika nopeasti sitten taas jäin lyhimmäksi... Pituutta siis lopulta 158cm, 11-vuotiaana oli ehkä 155cm.
Meidän tyttö täyttää parin päivän päästä 12 ja on nyt 166cm pitkä ja kasvaa vieläkin vaikka menkat on alkanu, ennuste pituus on 178cm.
Tähän vielä lisään, pisin kaikista viitos luokkalaisista (pojatkin lasketaan) mutta yksi samanpituinen poika taisi olla.
Juuri 11 v. täyttänyt tyttöni on 154 cm ja hänen ennustepituutensa on 177 cm.
Taisi olla n. 165cm. 12v kasvoi minusta ohi, olen 168cm pitkä. Nyt 15v ja 176cm.
Mä oon 11 ja oon 167cm pitkä:) menkat alko 10v
tuon ikäisenä 164 cm ja mielestäni maailman pisin :/ Samanikäisenä alkoi menkat ja kasvu pysähtyi kun olin 13 v.
tuon ikäisenä 164 cm ja mielestäni maailman pisin :/ Samanikäisenä alkoi menkat ja kasvu pysähtyi kun olin 13 v.
on suurin piirtein samanpituisia luokkakavereita. Olin itsekin pitkä tuon ikäisenä ja kasvuni pysähtyi vasta kun olin 180 cm pitkä. :)
160 cm, sitten 12-vuotiaana alkoikin jo menkat ja kasvu pysähtyi siihen, pituudeksi jäi 161 cm.
Meidän 11v on 151cm ja oon ajatellu että on tosi pitkä, ainakin luokallaan. Näemmä ei olekaan.
just mitattiin, että 151cm ja hurjan pitkänä olen tyttöä pitänyt... Painoa vain 34 kg.
Ehkä nyt hitusen kasvanut. Itse olen 175cm. Voihan tyttö jäädä lyhyeksikin.
että toisilla on jo kasvuspurtti alkanut, toisilla ei.
Meidän tyttö on 150 senttisenä varmaan luokkansa lyhyin.
on vasta 134cm, tosin vasta 11v täyttänyt. Silti aika lyhyt, varsinkin kun minä olin hänen iässää paljon pitempi, vaikka en paljoa yli 160cm olekaan.
Yritän ajatella, että tyttö kasvaa ihan norm. pituiseksi, koska menkat alkaa luultavasti aika myöhään ja pituuskasvu tästä syystä kestää pitempään kuin useilla muilla tytöillä.
Tyttöni on siis vain 25 kiloa, ja paino noussut aina hitaasti, joten ihan lähivuosina emme odota menkkojen alkavan.
Tyttöni pari päivää sitten kysyi minulta, että
äiti oletko huomannut, että olen aika pieni ikäisekseni. Sanoi toivovansa, että hänestä tulee ainakin 155cm.
Mitä luulette onko hänellä toivoa sen pituiseksi?
on minun pituuteni 173cm eli kasvanee vielä 20cm.
Meidän 11v tyttö on 151cm ja pisin luokkansa tytöistä...