Lue keskustelun säännöt.
Käykö kukaan yksityisellä gynekologilla raskauden seurannassa?
07.06.2007 |
Miksi käyt? Miten usein käyt ja mitä siellä tehdään? Anteeksi uteluni, mutta harkitsen asiaa, koska neuvolalääkärille pääsy tuntuu olevan lähes mahdotonta ja haluaisin tarkempaa seurantaa, koska olen jo kerran synnyttänyt ennenaikaisesti..
Kommentit (2)
Siellä omalääkäri, lääkärikäynti tietysti vl:n maksujen mukaan.
Sain hyvää seurantaa ennenaikaisuuden riksin kanssa, sielunhoitoa vielä kaupan päälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käytkö siis silti myös kunnallisessa neuvolassa? -ap-