Lue keskustelun säännöt.
Te, joilla ulkopuolinen siivooja, miten lasten kannalta ajatellaan asiat.
07.06.2007 |
Kun tuntuu että nykyäänkään nuoret eivät osaa pitää kämppiään siistinä, ruoanlaitosta puhumattakaan. Miten siten tuleva sukupolvi? Opetatteko silti lapsillenne siivoamista?
Kommentit (2)
Ja kun lapset ovat koululaisia, saavat imuroida omat huoneensa jne.
Meillä käy siivooja vain kerran kahdessa viikossa, eli välissä pitää imuroida ja pestä vessoja jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kai kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa. Kyllä meillä siivottavaa riitti, vaikka siivoojat kävivätkin, ja ihan kyllä joutuivat lapsetkin pölyhuiskaa heiluttamaan ja omat huoneensa siivoamaan.
Meillä tosin ei enää käy siivooja, koska en löytänyt sellaista, jonka laatuun olisin ollut 100 % tyytyväinen. Ehkä olen ronkeli, mutta mun mielestä silloin, kun joku tekee sitä hommaa työkseen, niin jäljen pitää olla hyvää.