Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä jotkut ottaa kotiinsa siivoojan?

Vierailija
07.06.2007 |

Luulisi jokaisella olevan sen verran aikaa että saisi itse pidettyä kotinsa siistinä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kysele tutuilta yms.

Ei kannata tempoa kotiinsa pelkän ilmoituksen perusteella.

Vierailija
22/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin tuhat parempaa ja rakentavampaa tapaa viettää aikaa kuin siivoaminen. Esimerkiksi lasten kanssa oleminen. Sitä paitsi siivoojan palkkaamalla edistää työllisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen TOSI tyytyväinen!

Vierailija
24/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy päivät töissä ei jaksa siivota iltasin. Ainakaan näin kesäsin.

Voikun meillä kävisikin siivoja.

Ja eihän se ole mikään synti. Siinähän antaa töitä ja toimeentulon toiselle henkilölle. Jo ennen vanhaan on ollut perheissä apulaisia, ihan normi perheissäkin.

Vierailija
25/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" työllistävä" vaikutus yhteiskunnassamme. On ilo tulla puhtaaseen kotiin kun ammattilainen välillä tekee siivoukset kotona. Suosittelen kokeilemaan, sitten tule tänne palstalle komentoimaan.

Vierailija
26/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään erikoisen hyvää. Hiekkaa löytynyt maton alta, villakoiria, vaikka mukamas on imuroitu. Parempaa jälkeä saan tehtyä itse.

Vierailija
27/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa varmaan todella hyvän kuvan lapsille.

Kyllä sitä siivoamista voi opettaa lapsille vaikka siivoaja käykin. Illalla lelut pailoilleen jne.

Vierailija
28/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä " kuukausitulo kirjotetaan yhteen" - tyyppejä ??

tsiisus!

Vierailija
29/38 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, voisin kuvitella tsiljoona mielenkiintoisempaa ja älykkäämpää hommaa kuin ikuinen viikkosiivousten teko. Eri juttu, jos sitä tekee työkseen, mutta oman huushollin siivous on Välttämätön Paha, joka on syytä ulkoistaa heti, jos fyffeä piisaa.

metallimude:

näitä " kuukausitulo kirjotetaan yhteen" - tyyppejä ??

tsiisus!

Vierailija
30/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-aikana eli kun he olivat alle 1-vuotiaita. Eka lapsen aikana kävi muistaakseni parin viikon välein ja toisen lapsen aikana kerran viikossa. Lisäksi pesivät ikkunat, mankeloivat jne. Molemmat lapset olivat sellaisia yökukkujia, joten unet jäivät aika lyhyiksi. Lisäksi olin pitkiä aikoja, viikkoja, yksin kotona miehen työn vuoksi. Ottaisin vieläkin siivoojan, jos olisi varaa. Mutta täytyisi käydä kerran viikossa, joten kalliiksi tulisi. Tällä hetkellä ei ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Ne asuntolainat pääkaupunkiseudulla...

Vierailija
31/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa, lukemisesta, kirjoittamisesta ja kaikenlaisesta älyllisemmästä puuhasta.

Olen viime aikoina opiskellut kovasti teknologiaa, joka liittyy työhöni. Kun sen opin, saan lisää palkkaa ja paremman työpaikan.

Vierailija
32/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan teitä tarvitaan! Meillä on käynyt siivooja jo 4 vuotta enkä vaihtaisi -- tingin mistä vaan mieluummin. Ammattitaitoinen, mukava, luotettava ja ystävällinen siivooja tulee joka toinen maanantai ja tekee kolmessa tunnissa parempaa jälkeä kuin minä kymmenessä. Riittää kun itse vähän pyyhin ovia/pintoja ja siivoan vessan ja keittiön väliaikana kertaalleen. Mies imuroi aina perjantaisin. Meillä on siistiä ja siivoojan aiheuttama sosiaalinen paine auttaa pitämään tavaratkin paikallaan. Koskaan ei ole kaaos, kaakelien saumat on aina puhtaat. Pari kertaa vuodessa siivooja varaa tupla-ajan ja laittaa kodin lähestulkoon steriiliin kuntoon.

Ollaan tutustuttu siivoojan kanssa hyvin, olenpa joskus jopa hoitanut siivoojan tyttöä mutaman tunnin. ja itse voin käydä kaupassa kun poika nukkuu parvekkeella ja siivooja on hommissa, katsoo samalla, ettei toinen herää. Pikkufirma, jossa homma pelaa, olen todella kiitollinen asiakas :)

Vierailija
33/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme pk-seudulla eivätkä hinnat ole ihan noin hanlavt kuin mitä täällä kuvaillaan, mutta maksamme 85 euroa kerta 100 neliön siivouksesta ja maksettavaa jää itselle 34 euroa kerta. Täällä joku kertoo, että samassa ajassa siivotaan tuplasti enemmän neliöitä -- tekevätköhän yhtä tarkka työtä kuin meidän siivooja? Hän HARJAPESEE vessan lattian, suihkun kaakelit ja keittiön kaakelit ja käyttää matot joka toinen kerta ulkona. Joka toinen kerta taas öljyää keittiön puutasot ja ruokailuhuoneen massiivipuisen pöydän.

Pienen firman kanssa voi sopia tosi tarkkaan mitä tehdään -- itse haluan hoitaa lakanat ja pyykit itse mutta tosiaan tarkemman vessan ja keittiön pesun ja sen, että ammatti-ihminen hoitaa puupinnat. Pysyvät parempina, se on varmaa :)

Vierailija
34/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus miettinyt, jos vaikka siivoojan pestaisin. Toistaiseksi olen kuitenkin päättänyt siivota itse, vaikka se ei aina nappaakaan. Mä olen kotona joten mulla on hyvää aikaa siivota, eikä asunnossa ole kuin 145 neliötä, joita ei tarvitse kaikkea kerralla siivota.

Suurin syy minkä takia meillä ei ole siivoojaa, on kuitenkin se että, jotenkin tuntuu oudolta ajatukselta päästää vieras ihminen omaan kotiin touhuamaan.

Vierailija
35/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta harmi, ilmeisesti täällä ei saa mainostaa... vai saako...?

Vierailija
36/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa 4 tuntia kerrallaan. Ottaa 10 e/h. Olen alle 2-vuotiaan lapsen työssä käyvä yksinhuoltaja äiti.

Vierailija
37/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kerran viikossa 4 tuntia kerrallaan. Ottaa 10 e/h. Olen alle 2-vuotiaan lapsen työssä käyvä yksinhuoltaja äiti.

Vierailija
38/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeron -- firma ei ole ihan 3 hengen firma mutta pieni on ja hyvä. Siivoojat suomalaisia ja jokainen saa " omasiivoojan" -- siis vain yksi ihminen käy kotonanne ja hänen kanssan sovitaan siitä, mitä tehdään. ja nro on 050 355 0780

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä