Lomalle Pärnuun lasten kanssa?
Heinäkuussa olisi loma, lapset 4 ja 6 v. Koskaan ei olla käyty, joten jos joku voisi suositella jotain hyvää & edullista lomapaikkaa pariksi päiväksi, jossa lapsetkin viihtyy..
Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (4)
ilmeestä. Se ranta on pitkä ja matala ja hienoa hiekkaa, mutta rannan palvelut sucks ja se betoni hirvistys siinä keskellä on jotenkin depressing. Jos ei aio muuta kuin löhötä hiekalla ja rantapäivän evääksi passaa hodarit ja kökköhampparit niin kait se sitten menee. Itse emme ole menosssa sinne enää, siellä oli sellainen kakkosluokan lomapaikan tuntu. Eikä me mitään rikkaita olla, kun mä opiskelen, siksikin kai sinne viime kesänä mentiin kun se oli edullista.
Tosin en tiedä siitä ryysiksestä sesonkiaikaan, kun olen itse ollut muulloin. Ranta on kyllä ihanan matala, ja minä - päinvastoin kuin jotkut muut - pidän kovasti siitä, että se on pidetty epäkaupallisena. Baareja ja epämääräisiä kojuja ei ole vieri vieressä, mikä on hienoa. Tosin yhdessä niistä harvoista paikoista huudatetaan musaa aika lujaa, mutta koska ranta on pitkä, voi mennä mökää karkuun.
Ehkä Pärnua ei voi pitää luksuspaikkana, mutta kaikki eivät sellaista kaipaakaan. Veljen perhe oli kylpylässä, ja pitivät kovasti polskimisesta.
vastauksista, haluaisin vielä tietää kannattaako mennä tavalliseen hotelliin vai johonkin kylpylään? Mihin?
-ap
Pärnu on kiva paikka, heinäkuussa on ryysis pahimmillaan ja rantsussa ruuhka. Mutta kaupunkina siisti ja tarpeeksi pieni että pääsee kävellen kulkemaan.