Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Mitä itselläsi ja lapsellasi on tänään päällä?

07.06.2007 |

Kesäpäivän ratoksi pieni galluppi eli mitä itselläsi ja lapsellasi on tänään päällä?

Meillä isommalla 4v on tänään Gapin raidallinen pikeepaita sekä H&M beiget caprit.Nuoremmalla Benettonin trikoopaita ja Petit Pataponin vaaleat shortsit (yksi vaatekerta meni jo pesuun molemmilla ulkoilun jälkeen joten nämä päällä nyt...).Itselläni päällä Gantin pikee ja valkoiset caprit.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei siinä mitään, sorrun itsekkin mainitsemaan merkin. Mutta mietin itsekkin myös miksi se merkki pitää mainita. Mitä se kertoo?

Huomaan vain, että harva jos kukaan, mainitsee, että cittarin shortsit ja prisman teeppari. Mutta jos onkin Burberryä tai vaikka elleä, niin sitten se liitetään vaatekappaleen eteen...

Siis miksi se pitää mainita?

turha vetää herneitä nenään... Myönnänhän itsekin tekeväni niin?

Juuri alkuviikosta pojalla oli teeppari tarhassa hukassa.

Kysyttäessä millainen, mainitsin sen " automaattisesti" olevan vihreä Burberryn teeppari. Olisinko sanonut samoin Prisman teeparista?

Niin, ja miksikö itse suosin merkkivaatteita? Koska ne ovat laadukkaita.

Ei meillä ole yhtään feikki merkkivaatetta, vaikka onkin Ralph Laurenia ja Hilfigeriä, niin ei niitä eurolla ole ulkomailta ostettu...

Joo, ja tänään pojalle laitettiin Ikks:in punaiset shortsit, marc o polon punainen pikee teeppari, ruskea benettoni lierihattu ja kangaroosin sandaalit. Pikkuhousut ja sukat on h&M.

Mulla vielä samat vaatteet kun eilen...

Vierailija
22/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä 2 v. tänään Ellen t-paita, Cirafin suloiset caprit ja Elefantenin kengät Maximon hatulla :)

Pojalle 4 v. on Lindexin maastokuvioiset shortsit, Legon t-paita ja Timberlandin sandaalit. Päässä Adidaksen lippis!

Äidillä farkkucaprit ja Hilfigerin paitapusero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kenenkään tarkoitus on " kehuskella" merkkivaatteilla.Merkin mainitseminen vain usein antaa tarkemman kuva vaatteesta joten itse en koe sitä mitenkään outona.Itse olisin varmaan sanonut päiväkodissa tuntomerkiksi ihan samalla tavoin t-paidan merkin oli kyse Burberrystä tai H&M paidasta.

Ihan yhtä hyvin olisin voinut kertoa että tänään meillä isommalla päällä alushousut mallia H&M eikä muuta , sillä kuulemma tänään on hiki ja muut vaatteet hankaavat...

Mutta olisin vielä kysynyt että mistä olet ostanut lapsille Marc O' Poloa?Itse olen nimittäin löytänyt sitä ainoastaan parista paikasta ja värit&mallit ovat olleet mieleisiä.....

Vierailija
24/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä päivältä.

Pojalla (4v) pph:lla: Tikru tummansininen hihaton paita, tummansiniset Alphabet:in sortsit ja jalassa POP:in sukat sekä Vikingin lenkkarit (ei suostunut laittamaan sandaalit) ja päässä Muumi-kalastajahattu.

Miehellä: Valkoinen t-paita, Snickersin siniset työhousut ja firman lippis

Itselläni: Aivan tummmansininen polveen asti ulottuva farkkuhame muistaakseni Kapp Ahl:in halpishyllystä viime kesänä, kirkkaanvihreä In Wear:in t-paita viime kesältä ja jalassa ikuvanhat Din Sko mustat matalat sandaalit.

Näin siis meillä tänään.

Vierailija
25/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset menivät päiväkotiin näissä

Tyttö 5v: vaaleanpunaiset JJ:stä ostetut shortsit, Benettonin Barbie-t-paita, H&M:n vaaleanpunaiset sukat ja Kavatin vaaleanpunaiset sandaalit ja päässä Prismasta ostettu pinkki lierihattu.

Poika 3v: Marimekon vihreät shortsit, Benettonin sininen perus-t-paita, Benettonin siniset sukat, Kavatin beige-mustat sandaalit ja päässä Lindexiltä ostettu farkkulierihattu.

Itsellä joku Aleksi13:sta ostettu farkkuhame ja Jap:n punainen perus-t-paita ja kädessä pitäis olla imuri eikä tietokoneen näppis.

Nyt tuli sitten se Prismakin mainittua ;)

Vierailija
26/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paalla pojalla tom tailorin farkkushortsit, timberlandin punainen huppari ja jalassa crocsit. Mulla espritin ruskeat caprit ja vaaleansininen your facen toppi. Jalassa kamalat kangaroosit :(

Vierailija
27/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä H&M:n Minni-pusero ja caprit, Eccon sandaalit.

Pojalla Timberlandin t-paita, H&M caprit ja Timberlandin sandaalit.

Vauvalla Pop:in t-paita, Girandolan lappushortsit ja H&M sukat.

Itselläni Lindexin caprifarkut ja H&M:n trikoopaita.

Vierailija
28/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä Mayoralin roosa trikoinen tunikamekko (vilkutus poitoulle ;) ..hih) + lindexin trikoocaprit.

2v. pojalla hm:n vanha kulahtunut, mutta jotenkin niin ihana ;) valkopohjainen t-paita + ikksin pehmoiset farkut jotka jääneet pieniksi, mutta toimivat nyt vajaamittaisina housuina/sortseina (mun lempparit joista ei luovuta niin kauan kuin suinkin mahtuu!!! ;)

ja pikku-neidillä jo kolmannet vaatteet tälle päivälle...nyt vain vaaleanroosa muumi t-paita ja vaipat päällä.

itsellä glamourmomin retrokukka imetystoppi ja h&m:n valkoiset lyhyet trikoosortsit.

Vierailija
29/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän vaatetus.. Nuorin poika lähti aamulla mummon ja vaarin luokse Zaran housuilla ja Espritin oranssilla t-paidalla (pätkii, en muista mikä) ja takas tuli mikäliemerkkisellä kirppari-t-paidalla ja Espritin oransseilla shortseilla, jalassa Eccon sandaalit. Nyt nukkuu Lindexin pikkareilla ja ikivanhalla Tutan hihattomalla paidalla.

Tytöllä oli Espritin punainen t-paita ja farkkuhame. Vanhimmalla pojalla ikivanha Lindexin t-paita, kukkashortsit, sukat ja skeittikengät (!!! vaan tähän pukeutumiseen pääsen vaikuttamaan enää aika vähän ja jos jotain sanon kamalaksi, siitä tulee varmasti suosikkivaate).

Itsellä oli hame, t-paita ja sandaalit.

Vierailija
30/31 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä vajaa 1v: Aamusta oli vpun-pinkki Bamse-body ja vaaleanpunaiset HM-caprit, päässä saman puodin vaaleanpunainen kalastajanhattu ja Tepsut-sandaalit. Iltapäivällä limenvihreä Kenzon t-paita ja limet Zaran caprit, päähine vaihtui samanlaiseen H&M:n kalastajanhattuun mutta valkoisena, kengät samaiset.

Itse tallustelin näemmä aikalailla Espritissa, jonka kesävaatteita minulla näemmä riittämin.. Eli armyvihreät rennot caprit, turkoosi toppi ja aamusta oli vielä ohut neule. Turkoosit kangassandaalit Sokkarin mikälieneemerkin.

Vierailija
31/31 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidillä serkultaan perityt verkkarit ja muumi t-paita ja kirppikseltä ostettu college. Itsellä Haloselta ostetut farkut ja tarjoustalosta ostettu t-paita.