Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen uuden ystäväni luona kahvilla. Siellä ei ollut ainuttakaan lasten lelua, tai edes sänkyä lapselle

Vierailija
07.06.2007 |

Lapsi 5v ja asuvat pienessä kaksiossa. Yhtään lelua en siellä nähnyt. Kaappeja oli tasan 1 ja sieltä ystävä penkoi vaatteitaan. Ihmettelin itsekseni että missä lapsen kaikki lelut ovat, tai onko sillä edes sellaisia, kun missään ei näkynyt. Ei ollut edes lasten elokuvia. Mitä se lapsi siellä kaiket päivät tekee oikein kun ei ole mitään millä leikkiä. Ihmetys on kova enkä kehdannut kaverille sanoa

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelut on piilossa kaapeissa, lapset saa ne sieltä itsekin halutessaan (myös se 1-vuotias) ja sängyt myös piilotetaan päiväksi. :)

Vierailija
42/44 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joka ilta ja vieraiden tullessa siivotaan lelut pois olohuoneesta on silti joku lelu aina lattialla. Makuuhuoneemme on rakennettu lapselle eli itselläni on siellä vain sänky ja muuten hyllyt, pöytä jne on lapsen. Ihmettelen myös ap: n tavoin miten ei näy elämää yhtään jos vielä kaksiossa asuvat. Kaappeihin ei mahdu paljon ja pakostikin leluja on esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa

Vierailija
44/44 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oli sillä, mutta myytiin pois, kun ei siinä koskaan nukkunut. lapsi nukkuu mun vieressä. vuoden päästä, kun täyttää 4v. niin saa junior sängyn ja oman huoneen.

leluja meillä on taas aivan liikaakin.