Voiko Kaivarin konserttiin mennä lasten kanssa?
Siellä olis niin paljon kaikkea ihanaa kuunneltavaa...
Kommentit (10)
Minkä ikäinen lapsi?
Olette vähän sivummalla ettei meteli soi liian kovalla. Filtti vaan mukaan ja eväitä, lapselle jotain puuhaa, pelejä värittämistä ym.
Itse toisen lapsen kanssa ollut paljonkin, toisen kanssa ei voi lähteä kun on ylivilkas.
Kyllä mun lapsi on nähny kännisiä ihmisiä esim. joka vappu kaupungilla. Ei hän siitä säikähdä, jos esim. äiti on kuitenkin selvin päin. Hyvät kuulosuojaimet vaan lapselle päähän.
varustus riippuu minkä ikäiset lapset. Meillä kolme ja on oltu vaunuilla, rinkalla, viltti jne. Kaikilla lapsilla on ollut mukana korvatulpat (aina ei ole käytetty jos olemme olleet niin kaukana). Lisäksi tulpat ovat ihan hyvät jos laitat lapsen nukkumaan konsertin aikana.
Meillä lapset on vähän isompia (8,6 ja 4) joten gameboy pelit ja herkut pitävät hyvin " paikalla" .
Kannattaa vaan jäädä vähän kauemmas lavasta että musiikki ei soi niin kovaa, ja ei ole tungosta johon lapsi voisi kadota.
Itse mietin että meniskö 2-, 6- ja 8-vuotiaiden kanssa.
No, ehkä yritän saada niille hoitajan siksi aikaa, että mies tulee kotiin.
Onko siellä mitään leikkipaikkaa lapsille? Muistelen kuulleeni joskus...
ja sillä voi loistavasti kulkea myös rattailla. Lasten kanssahan jäädään herkästi sen verran kauas, ettei musiikki pauhaa täysillä. Kyllä sen musiikin kuulee vaikkei notku lavan edessä.
Siinä on vieressä lasten kiva leikkipaikka ja sinnekin kuuluu musiikki. Sieltä on hyvä pongata se suosikkiesiintyjä ja mennä sitten vaikka lähemmäs?
lapsille ei saa laittaa niitä " kelta-oranssi" tulppi, meillä harrastetaan musiikkia ja lapsilla on omat musiikin kuunteluun tarkoitetut tulpat. Musiikki kuuluu mutta tulpat hiljentävät jotta lapsetkin saavat nauttia musiikista!
Pienillä on ollut myös suojaimet.
En menisi,hirveesti porukkaa,rattailla ei pääse mihinkään,lisäksi jengi kännissä ja pulloja yms pissiviä ihmisiä joka puolella,ei oo lasten paikka mun mielestä=(