### Syyskuunsissit to-pe ###
Kommentit (25)
Ensiksi PIPPURIMAMMA,Aivan tosi kiva uutinen oli lukea että voit nyt paremmin ja kiva kuulla että polikäyntikin oli niin positiivinen kokemus,onneksi löytyy vielä noin mukavia lääkäreitä jotka eivät ole töihinsä rutinoituneita.
Kiitos kaikille onnentoivotuksista,ihan pilvissä leijun vieläkin:)
Päivät tässä on kuluneet auringossa köllien ja tänään olin vanhemman tyttäreni kanssa rannalla kun mies piti siivouspäivää kotona.
Nuorimmainen lähti äitini kanssa viikoksi mökille.Mun äityli tuli eilen sieltä ranskasta synttärikarku matkalta.Toi meidän baby böönalle ihania tyttöjen vaatteita:)
Kiitos muuten teille jotka kommentoitte kun kyselin aiemmin että mitä ostaisin äidilleni 60v lahjaksi.Päädyin lahjakorttiin joka sisälsi reiki-hoidon ja intialaisenpäähieronnan+kukkia,ja lahja oli mieluinen.
Nyt ei ole oikein nettifiilis joten tulen paremmalla " ajalla" uudestaan.
Oikein mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille mammoille:)
Eilinen päivä meni töissä, illalla olinkin ihan puhki.. Ei tarvinnut nukkumattia kauaa odotella. Mies oli lämmittänyt saunan ja tehnyt iltapalaa valmiiksi.. Oli todella mukava tulla kotiin.. Olipa tuo ehtinyt saada remonttiakin edistymään ja ollut lasten kanssa rannallakin.. On se aarre! =)
Uimaan tästä pitäisi tänäänkin lähteä.. Vatsa ollut vaan hieman outo tänään.. Vähän väliä kivistää.. Pitää ihan rauhaksiin taas ottaa ja seurailla asiaa.. Illalla oli aika mukavat supistelut.. =/
Olin eilen yhteydessä yhteen vanhaan ystävään.. Pieni katkos ollut tuossa yhteyden pidossa, kun nyt sain kuulla, että myös heille on tulossa perheenlisäystä, hänellä laskettuaika muutaman viikon minun jälkeeni.. Ihanaa! =) Näitä vauvoja syntyy tuttava piiriin oikein urakalla tämän vuoden puolella. Kaksi serkkutyttöä odottaa, naapuri.. =)
Nyt on kyllä mentävä ulkoilmaan takaisin.. Aurinkoiset halit kaikille, voikaa hyvin!
Piiu ja 007 rv 29+2
Viikonloppu tai oikeestaan koko viikko menny niin tohinalla, ettei ole tahtonu perässä pysyä. Joka päivä ollaan miehen kans jotain touhuttu. Yhtenäkään päivänä ei olla vaan oltu. Eilinen päivä oltiin Vaasassa. Käytiin shoppailemassa ja kahtelemassa rantsua ym. Iltapäivällä sit grillailtiin oikein kunnolla tuttavalla ja tultiin ähkyinä kotiin. Ja kyllä olinkin väsynyt!
Tänään vihdoin ja viimein kasattiin uus häkkisänky. Paripäivää sitten siirrettiin makkarista tietsikka ym olkkariin. Ens viikolla tuodaan sit makuuhuponeeseen lipasto, johon saan alkaa laittaan vauvan vaatteet. Vähän väliä täytyy käydä ihastelemassa häkkisänkyä ym. :)
Onnea muuten oikein paljon Rakkausvauvalle!!! Ihanan romanttista!
Onko muuten kellän muulla samaa vaivaa kuin mulla? Mulla jalkapohjat on kuin tulessa koko ajan. Ei puhettakaan et vois pitää sukkia kun kuumottaa niitä koko ajan. Ihme juttu!
Vakuutuksista oli ollut puhetta. Me otettiin Tapiolasta vakuutus. Itellänikin oli aikoinaan samanlainen ja tuli tarpeen. Itelläni on atooppien iho ym. Ja selässäkin on synnynnäine vika. Joten ihan hyvä ottaa pienokaisellekin, koska atooppien ihohan ainakin on periytyvää.
Muutenkin olen aina sairastellut paljon.
Kelalle vein laput maanantaina ja bumerangina tuli torstaina takas. Ei ollu neuvolassa merkitty todistukseen siä et minä päivänä mun raskaus on kestäny sen 154 pvä... Onneks mulla on keskiviikkona neuvola, niin saa hoidettua asian kuntoon.
Pitääkö se muuten paikkansa et ensimmäisen erän äitiyspäivärahasta saa vasta päivää ennen laskettua aikaa? Elikkä ensimmäiset rahat tulis vasta silloin, vaikka aloittaa äippäloman jo 50 pvä ennen? Jostain olin jotain tällaista lukevani ja nyt sit asiasta huolissaan. Pitkä aika olla ilman rahaa...
Mutta nyt täytyy taas jatkaa hommia. Jos vaikka kävis pienellä pyörälenkillä.
Uma81 26+2
http://www.aijaa.com/v.php?i=638214.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=638233.jpg
Tulin laittaa pari kuvaa.
Ensin siis muutama päivä sitten pihalla otettu masukuva.
ja alla kettu joka asustelee tässä pihapiirissä(mies otti kuvan tästä ikkunasta kun tuli syömään variksen joka oli päivällä kuollut pihalle).Me asutaan hyvin lähellä kehä III ja hämeenlinnan väylää,eikä tästä junalla kestä kauaa helsingin keskustaankaan.
Tää on aika eläintarha.Lumikkoja asuu talon alla,ja varmaan rottia,hirvikin näkynyt tossa pihalla,keväällä oli äiti kettu+2poikasta,kolme oravan poikasta+äityli pomppii puissa,2 pupua loikkii iltasella ja aikaisin aamulla,,,
Masussa käy kova myllerrys koko ajan:)
Tänään on taas ollut oikein supistelupäivä ja tuo liikkuminenkovin hankalaa.
Voi ei ,tyttärellä yökaveri kylässä ja vielä supatus kuuluu pakko mennä taas kerran sanomaan...tytöt lähtee aamulla aikaisin naantaliin retkelle joten pakko olisi alkaa pian jo nukkumaan!
Rakkausvauva on asunut tänään masussa 27 viikkoa ja 2 päivää:)
Pikkarainen uuvahti hetkeksi päivätorkuille ja niin kai pitäisi minunkin mutta täällä koneella sitä vaan notkutaan. Yöt on olleet melkoista pätkää, itse ravaan vessassa ja tyttökin heräilee vessaan jossain vaiheessa. Kun on aika kuuma niin tuntuu että lakanatkin kietoutuu ihoon, mutta ei parane valittaa- kyllä ne ilmat kuulemma ensi viikolla taas viilenee.
Olemme olleet joka päivä pihalla illat pitkät ja nauttineet auringosta. Huusholli on kuin pommin jäljiltä mutta ehtii sitä sitten villakoiria huiskia myöhemminkin. Aamulla sentään sain laitettua nettiin myyntiin niitä liian isoja äitiysvaatteita, kun tyttö katseli lastenohjelmia.
Ruoka ei oikein maita, juoda sentään olen yrittänyt oikein pakolla. Jossain pihalla likan perässä juoksennellessa meni jalka eilen nilkasta kipeäksi. Ja nyt ei huvittaisi yhtään lähteä kauppaan, kun on kuuma ja jalkakaan ei oikein kestä. Pyöräily ei ehkä kuitenkaan satu, joten kait sillä on sitten tuonne kuumuuteen lähdettävä kun tyttö herää.Mies on töissä ja vei siis meiltä auton, tosin ei sillä kyllä näillä ilmoilla tee mieli lähteäkkään mihinkään.
Hermis on myös mielestäni rauhallisempi nyt päivisin, aamuyöllä sitten jumppaa riittääkin.
Hyviä uutisia oli monella, kosintoja ja muita. ONNEA kaikille tasapuolisesti. Ja taas hienoja vatsakuviakin, tätä menoa meidän ekat kuvat ovat Jorvista kun en näköjään vaan saa aikaiseksi.
Nyt hetkeksi vaakatasoon, jotta jaksaa taas illan notkua pihalla etsimässä leppäkerttuja ja muuta kivaa :)
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
t: Typykkä ja ipanat 3 vee ja 26+