Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
saa laittaaa ja ottaa ,kanyylit voi laittaa ilman lisäkoulutusta.
04.10.2008 |
Heillä ei välttämättä ole mitään terveyden- tai sairaanhoidon pohjakoulutusta. Olisipa outoa, jos lähäri ei saisi verikoetta ottaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja on täysiverinen sadisti ja muutenkin häiriintynyt. Että se siitä lähäreitten hoitovietistä. Eiköhän ne lähärit pikemminkin hakeudu armeijassa ja siviilissä kys. koulutukseen em. syistä.
Alue: Aihe vapaa
Verikokeita voi ottaa, jos on saanut siihen lisäkoulutuksen ja pistoksia voi kyl antaa, jos työpaikalla lähihoitajilla siihen lupa. Lasten puolella asiat vähän erilailla. Riippuu moni asia mihin lh suuntautunut. Sairaankuljetuksessa esim. yleensä lupa tehdä monia juttuja.