Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karvojen ajelu odotusaikana?

Vierailija
06.06.2007 |

Moi,

Tykkään pitää pimpsani " siistinä" mutten posliinina ja tapana on ollut trimmata se bikinitrimmerillä lyhytkarvaiseksi plus siistiä reunat plajaaksi (varsinkin uimapukukauden aikaan). Ongelmana on, että kuudes raskauskuukausi alkaa tehdä trimmauksen mahdottoman hankalaksi. En näe enää masun alle enkä oikein ylläkään missään asennossa. Miten te muut olette homman hoitaneet? Pitääkö antaa vaan kasvaa? Pysyis puhtaampanakin paremmin kun raskauden takia se on koko ajan märkänä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin mieheni ajelemaan... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pistin mieheni ajelemaan ;)

Tosin hän tekee sen muutenkin ja ihan mielellään...!

Vierailija
4/15 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla ei ole miestä. Muista ideoita?

Vierailija
5/15 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin vahauttamassa brassin juuri ennen synnytystä =)

Vierailija
6/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei itse pysty näkemään jalkoväliinsä eikä ole miestäkään niin ketä varten niitä karvoja pitääa ajella? mutta tämä vaan tällainen tyhmä miehen kysymys :)

Vierailija
7/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut kokoposliiniin ja sama muoti nyt odottaessakin. Pakko vaan sheivata kahden päivän välein, ettei sänki ala pistellä.

Vierailija
8/15 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sheivaa alapään aina ITSEÄNI varten, enkä kenenkään miehen mieliksi. Pysyy puhtaana ja tuntuu vilposemmalta ilman pehkoa. Varsinkin raskaana ollessa.

Vierailija
9/15 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäisi nähdä, jos sheivaa? Nyppimiseen tietysti on nähtävä, mutta sheivauksen kyllä tuntee ja samoin tuntee, jääkö karvoja. Minä pidän toista kättä sheiverin edessä ja levitän paikkoja tarpeen mukaan ja muutenkin tunnustelen, mistä ajan. Ja kädellä tuntee, tuliko siistiä.

Niin, olen siis rv 30 ja maha on ISO. Sitäpaitsi, harva kai näkee muuta kuin bikinirajan normaalistikaan.

Vierailija
10/15 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettiny et miten ammattilaisella, kosmetologi??, tehty karvanpoisto tapahtuu? Ollaanko siinä jotkut pikkuhousut jalassa vai miten? Mä haluaisin kaikki karvat pysyvästi veks tuolta alapäästä niin et vaan eteen jää pieni kolmio. Onko kukaan tietonen onko se mahdollista? Jotain muita karvojahan kait voidaan poistaa jollain vehkeellä pysyvästi...? On kait aikas kallista? Alapääkarvat on kyl niin turhia!!

Vierailija
11/15 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä karvoilla kuule on ihan oma tärkeä tarkoituksensa, ne osaltaan estävät bakteerien pääsyn limakalvoille eli suojaavat elimistöä. Posliini aikuisella naisella ei ole kyllä lainkaan luonnollinen.

Ja tuota puhtausnäkökulmaa en ole koskaan tajunnut. Ei mun alapääni ole likainen vaikka siellä karvoja onkin, pesulle kun pääsee ihan päivittäin. Päin vastoin jos siellä ei ole niitä karvoja vaan iho ihoa vasten niin enemmän minusta silloin tuntuu tahmaiselta, hikoaa ym.

Vierailija
12/15 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman karvojani niin kauan että en enää mitenkään halua niitä.

Kaikki kolme muksua olen odottanut ja synnyttänyt paikat paljaana. Mieheni on avuliaasti hoitanut karvanpoiston raskausaikoina.

Vierailija
13/15 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit tekee brasseja sokerilla ja vahalla. Aika hintavaa, mutta sileenä pysyy melkein kuukauden. Halutessaan voi jättää jonkun kolmion tai vastaavan. Ilman housujahan siinä tietty maataan tai ollaan kontilleen... eka kerta on kamala, mutta sen arvoista, ja erittäin koukuttavaa.

Vierailija
14/15 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelin ihan ite melkein raskauden loppuun asti kaikki karvat pois. Vähän hankalaahan se oli, mutta kun keskitty tarpeeks, ni hyvin meni! Tosiaan toisella kädellä tunnustelee ja toisella ajaa. Jos on kauan tottunut itse ne ajelemaan, ni kyllä se menee vähä niinku " rutiinillakin" vaikkei niin sitä näkiskään... :)

En käsitä miten naiset haluatte miestenne ajelevan alapäänne..?! Jotenkin tulee mieleen, et tosi epäeroottista... Ajeleeko ne sit jalka ja kainalokarvannekin..?? YÖK!! ;)

Vierailija
15/15 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllä pyyhe pyllyn alla jalat koukussa toimii hyvin. Ehdottomasti parempi vaihtoehto olla ilman karvoja etenkin raskausaikana.