Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä käsitelty sitä, kun 3v poika otettiin huostaan risteilyn jälkeen?

Vierailija
06.06.2007 |

Vanhemmat jättäneet lapsen leikkihuoneeseen, ja lähteneet itse kännäämään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien oikeuksia pitäisi pienentää siten, että vähemmän lapsia menisi sijoitukseen ja enemmän adoptioon. Suomessa olisi kyllä hyviä koteja näille lapsille, useimmat kuitenkin ennemmin adoptoisivat.

Toivottavasti nämä kuvottavat ihmiset eivät saa lastaan takaisin, vaan lapsi saa hyvän ja rakastavan kodin!

Vierailija
22/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin juuri viimeviikolla ruotsin risteilyllä, ja minua kyllä järkytti se miten monet aikuiset raahasivat lapsensa mukaan niihin karaoke-kapakoihin ja laivan diskoon!

Kaiken huippu oli juuri tuolla diskossa kun nuoren äidin tanssijalkaa vipatti, niin hänpä meni " sheikkaamaan" lapsen (arviolta max.4v) kanssa tanssilattialle. Ja siis kello lähenteli puoltayötä.. oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on se niille lapsillekki kivaa välillä olla tanssimassa ja kuuntelemassa musiikkia aikuisten kanssa

Vierailija
24/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on esim ok että valvotaan yli puoleen yöhön ja syödään paljon karkkia.

Vierailija
25/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
26/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö tietää ettei saa lähteä mihinkään ja kerron myöskin minne menen jos tulee joku hätä. Pienempää lasta en jättäisi hetkeksikään enkä isompaakaan pidemmäksi aikaa.

Vierailija
27/27 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näinä päivinä kun ei kohta uskalla lastaan jättää pedofiilien siepattavaksi juuri mihinkään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan