Onko täällä käsitelty sitä, kun 3v poika otettiin huostaan risteilyn jälkeen?
Vanhemmat jättäneet lapsen leikkihuoneeseen, ja lähteneet itse kännäämään.
Kommentit (27)
mutta olin juuri viimeviikolla ruotsin risteilyllä, ja minua kyllä järkytti se miten monet aikuiset raahasivat lapsensa mukaan niihin karaoke-kapakoihin ja laivan diskoon!
Kaiken huippu oli juuri tuolla diskossa kun nuoren äidin tanssijalkaa vipatti, niin hänpä meni " sheikkaamaan" lapsen (arviolta max.4v) kanssa tanssilattialle. Ja siis kello lähenteli puoltayötä.. oksettavaa.
mut on se niille lapsillekki kivaa välillä olla tanssimassa ja kuuntelemassa musiikkia aikuisten kanssa
minusta on esim ok että valvotaan yli puoleen yöhön ja syödään paljon karkkia.
mutta tyttö tietää ettei saa lähteä mihinkään ja kerron myöskin minne menen jos tulee joku hätä. Pienempää lasta en jättäisi hetkeksikään enkä isompaakaan pidemmäksi aikaa.
ja näinä päivinä kun ei kohta uskalla lastaan jättää pedofiilien siepattavaksi juuri mihinkään....
Vanhempien oikeuksia pitäisi pienentää siten, että vähemmän lapsia menisi sijoitukseen ja enemmän adoptioon. Suomessa olisi kyllä hyviä koteja näille lapsille, useimmat kuitenkin ennemmin adoptoisivat.
Toivottavasti nämä kuvottavat ihmiset eivät saa lastaan takaisin, vaan lapsi saa hyvän ja rakastavan kodin!