Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempaa naista

Vierailija
06.06.2007 |

Tässä ei ole nyt mistään Oidipus kompleksista kyse, vaan olisi kiva rakastella itseäni vanhemman naisen kanssa..olen itse kolmekymppinen ja noin 10 vuotta vanhempaa naista olisi kiva kokeilla ja kokea..Heissä on jotain käsittämätöntä itsevarmuutta monessakin ja se on seksikästä jos mikä. Varmasti voisitte opettaa montakin temppua!:)

terv. M-31

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. callme911. com/new/0011351/al4a. html

Vierailija
2/18 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö naista saanut ikinä.. Epätoivoista!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä se vaan täällä loruilet kun pitäisi toimia.

Tohon itse asiaa. En mä nyt usko, että kauheesti 40+ naiset niin kauheen kokeneita oo. Kontulan ja Haavio-Mannilan tutkimusten mukaan ei niitä partnereita niin kauheesti oo.

Mä luulen, että tollanen kypsyminen ja elämänkokemus sinänsä kehittää naisia myös tällä seksuaalisuuden saralla.

Ennen aviomiestäni olin ns. lahna, avioliiton jälkeen nyt 36vuotiaana, siis vain tätä yhtä mieskokemusta rikkaampana, olen löytänyt oman seksuaalisuuteni. Varmuus omasta vartalosta on kasvanut kahden lapsen jälkeen, en häpeile näyttää nauttivani, ja nautinkin nykyään ihan eritavalla. Uskon elämänkokemuksen ja kypsymisen juuri vaikuttaneen.

Poikaystävä on 31v ja hyvä rakastaja.

Vierailija
4/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset paranevat ikääntyessään. He ovat itsenäisempiä ja tietoisempia siitä, mitä seksistä haluavat. He ovat sinut vartalonsa kanssa, eivätkä enää haikaile menetettyjen terhakoiden tytöntissien katoamista.

Tietävät seksistä, ovat kokeneet sen minkä ovat halunneet, tietävät, mikä toimii, ovat halukkaita ja kykeneviä.

Seksi voi tosiaankin olla parasta 40-50-vuotiaan naisen kanssa. Olet siis oikeilla jäljillä.

Vierailija
5/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että 10 v nuoremmat kundit käyvät aivan kuumana. Olen ollut aivan äimän käkenä että mitä näkevät tälläsessä vanhemmassa naisessa (enhän nyt vanha ole, mutta näihin nuoriin kolleihin verrattuna kuitenkin).

Voin kyllä vastavuoroisesti sanoa että kyllä nuoret kunditkin ovat hyviä.

Ideat eivät lopu eri asennoista ja se kielen käyttäminen on aivan fantastista.....

Vierailija
6/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä 10-15v nuoremmat kollit pyörii jatkuvasti ympärillä. en kyllä sanoisi, että ovat jollain tapaa taitavampia kuin nelikymppiset urokset... :)

Vierailija
7/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauskaa miten nämä muuttuu iän myötä. 2kymppisenä sitä halusi pilua 2kymppisiltä naisilta eikä muusta ymmärtänyt. 3kymppisenä tajusi että samanikäiset naiset antaa ihan eriluokan kyydit eikä ujostelu tai prinsessa kompleksit ole enää rajoitteena. Tulihan silloin myös rouhaistua muutamaa 35-45 ikäistäkin. Sai nähdä eronneet ja karanneet ja toisella kierroksella olevat ja oppi että kyynisyyskin kuuluu asiaan kun riittävästi tulee vääriä kokemuksia. Opin 3kymppisenä sen että parhaiten antaa 30-40v nainen joka ei ole vielä tehnyt lapsia. Monellakin on niin kova polte saada äijä koukkuun ja siten päästä lisääntymään. Nyt 40+ ikäisenä tekee mieli 30-45v mimmejä, alle 25 vuotiaat on kiihottavia parhaimmillaan mutta niistä tulee lähinnä omat lapset mieleen eikä enää viitsi sietää sitä minä olen niin nuori ja kaunis -omahyväisyyttä.

Vierailija
8/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikenteessä tänään 40-45v naiset! Aion iskeä sänkyyn yhden teistä!

t. m31

Vierailija
9/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt pilaa kuitenkaan tsäänssejäsi liiallisella innolla. Mun mielestäni tärkeintä miehessä on kuitenkin kypsyys/miehisyys.

Jotakin nuorta miestä voi kyllä mielikseen katsella, mutta se tarve on sitten tyydytetty. Vallan eri kriteerit ratkaisevat, kellä on sänkyyn asti asiaa.

Ja kyllä seksi on edelleen myös älylaji. Hiukan kuin jalkapallo :)))

Vierailija
10/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin hyvinkin kokeilla 10 v nuorempaa miestä. En kuvittele heidän seksitaitojaan niin hyviksi kuin vanhemmilla, mutta se energia ja elämänhalu kiihottaa. :)

Vierailija
11/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen ei ollut sitten sama kuin alkuperäinen. Mut nimimerkin on valinnut kyllä aika hyvin!:)

terv. M-31

Vierailija
12/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37, eronnut ja aikamoinen peto sängyssä olen kuullut. Tosin olen myös erittäin hyvin säilynyt eikä rintani riipu yhtään vaikka yksi lapsi onkin. Keväällä kokeilin yhtä 31 vuotiasta joka kävi todella kuumana ja jonka vaimo on nuorempi ja makaa kuulemma kuin lahna sängyssä. No ei ollut kovin kummoinen yö vaikka kundi yritii parastaan. Olenkin sitä mieltä että parasta seksiä olen saanut nyt yli nelikymppiseltä kypsältä mieheltä johon olen myös rakastunut joten minua ei valitettavasti nuoremmat kollit enää kiinnosta. Taidot ei välttämättä riitä. Kokenut kypsä mies minulle tack. Elämän kokemus tuo karsimaa ja kypsyys sytyttää minut. Tällä nelikymppisellä on myös kestävämpi potenssi, jaksaa kolmekin kertaa peräkkäin, eikä tule heti ja jaksaa tyydyttää naisen monin eri tavoin.

Vierailija
13/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanoinkin, että vanhemmissa naisissa se itsevarmuus huokuu ja tuo seksikkyyttä. Ja kokemuksiahan tässä kaivataan itse kukin. Mitä minä nuorempana voin minua vanhemmalta naiselta oppia ja ehkä hänkin saisi minulta kokemusta. Vaikkapa sitten sen, että olen about 10 vuotta nuorempi..!:) Ja ehkä joka " sukupolvella" on omat kujeensa, jotka voi toiselle tulla yllätyksenä!:)

Ajatuksia olisi kiva vaihtaa vaikka sähköpostilla. Siinäkin saa jo kuvaa mistä toinen tykkää!:) Eli rohkeasti vain yhteyttä!:)

terv. alkup.

Vierailija
14/18 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se vaan täällä loruilet kun pitäisi toimia.

Tohon itse asiaa. En mä nyt usko, että kauheesti 40+ naiset niin kauheen kokeneita oo. Kontulan ja Haavio-Mannilan tutkimusten mukaan ei niitä partnereita niin kauheesti oo.

Mä luulen, että tollanen kypsyminen ja elämänkokemus sinänsä kehittää naisia myös tällä seksuaalisuuden saralla.

Vierailija
15/18 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta nuorempi kolli siinä missä vanhempikin, mutta tosiaan - ne nuoret on niin uskomattoman seikkailunhalusia ja villejä, ja se kiihottaa... ja ainahan niitä voi kouluttaa näin " vanhempana naisena" ... ;)

Vierailija
16/18 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihkuja. Jos vielä kroppa on kondiksessa ja sääret niin meikäpoika lankeaa loveen.

Vierailija
17/18 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vähän vaille 30v haluisin kokeilla noin 50 miestä jolla kokemusta ja näkemystä ja plussaa tietenkin paksu kalu. Haaveissa vain!!!!

Vierailija
18/18 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu lompakko. helppo on lempeä pyytää.