Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt meni hermo! Hiiret hengiltä!

24.11.2005 |

Hei kaikki omakotiasujat!

Olen ihan hepulissa, sillä taloomme on muuttanut ilmeisesti hiirilegioona enkä tiedä miten niistä pääsisi tehoimmin eroon. Hiirenpaskaa löytyy mitä kummallisimmista paikoista ja ajatuskin siitä että ne kulkevat öisin kämpässäni puistattaa! Perinteisellä loukulla olen pyydystänyt kaksi kuvottavaa yksilöä ja nyt on lisäksi tarjolla hiiribaari-myrkkyä. Myrkky kyllä vähenee, mutta kauhukseni löysin sitä aamutossuuni jemmattuna. Pitävät ...keleet vielä hauskaa kustannuksellani! Oletteko käynee vastaavaa sotaa? Mikä auttaa? Kuulin joskus juttua myrkystä joka kuivattaa otukset niin, etteivät jää kuoltuaan minnekään haisemaan. Mutta en kyllä ole löytänyt sellaista mistään.

Sota on joka tapauksessa julistettu - vain aseet kaipaavat vielä hiomista!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä ikäviä ja niistä voi kyllä tarttua pahimmassa tapauksessa myyräkuumekkin.....elikkä jos haluat niin voit pyytää myyrät pois ansoilla/lutilla, mutta itse kyllä kannatan myrkytystä...myrkkyä kannattaa pitää kokoajan myyrien saatavilla ja välillä kannattaa vaihtaa merkkiä(myrkyn) jotteivat liikaa totu ruokaansa. Olen kuullut myös että sähköliikkeissä on myytävänä elektronisia myyrän karkottimia, jotka karkottavat myyrät rakennuksista lähettämällä korkea äänistä mökää, jota ihmiskorva ei kuule.....Toimii ilmeisen tehokkaasti, mutta itse en ole kuullut....

Vierailija
2/4 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole siis kokeillut kyseistä karkotinta, mutta olen kuullut että se toimii hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kesätalolla aina välillä hiiriä. Mutta kun on pieniä lapsia niin emme ole laittaneen myrkkyä vaan hiirenloukkuja jotka kyllä toimii ihan tehokkaasti.

Meillä on myös pistorasiassa se hiiri/myyrä karkotin mutta sen äänen valitettavasti kuulee ja ei kertakaikkiaan pysty olemaan samassa huoneessa jos se on seinässä. Niin ärsyttävä ääni! Pidämme se seinässä aina kun olemme poissa.

Kannattaa tutkia tarkkaan kaikki talon perustuksen ja lattian/seinän raot mistä ne hiiret sisälle tulee ja korjata ja tukkia kolot.

Työkaveri kertoi juuri että tukkii hevostallinsa kolot ja sitten sivelee vielä siihen tervaa jota hiiret kuulemma inhoaa.

Onnea taisteluun.

Vierailija
4/4 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein yksinkertaisin luomukeino hiirten hävittämiseen on kissa. Ottakaa sellainen tai lainatkaa sellaista pariksi päiväksi. Kyllä hiiret katoavat ja kissallakin on mukavaa.