Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avorattaat hajosivat. Saako rungon kuntoon enää hitsaamalla?

Vierailija
05.06.2007 |

Rattaat tosiaan hajosivat. Olisivat saaneet vielä kestää puolisen vuotta.

Onko kukaan saanut rattaansa kuntoon hitsaamalla vai pitäisikö hankkia käytetyt? Myös kulut kiinnostaisivat. Onko työ kalliimpaa kuin rattaiden hankinta? Kyse on siis tuplarattaista, joita käytettynä saa noin 70 eurosta ylospäin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku kannattaako rattaita enää yrittää korjata, kun takuukaan ei ole enää voimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän