Lue keskustelun säännöt.
MeNaiset ja Palanderin perheen haastattelu,
05.06.2007 |
millainen on Kallen vaimo, minkä kuvan jutusta saa? Briiffit vaikuttivat vähän bimbon puheilta, mutta onko muuten ok juttu?
Kommentit (4)
mutta nyt kyllä pisti silmään...kiiltokuvamainen juttu- onnea heille:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se minusta miltään pyrkyriltä tai bimbolta vaikuttanut. Fiksu ja vauhdikas tuntuu olevan, ja vastuullinen.
eikä mikään bimbon oloinen. Se limusiiniheitto oli lähinnä vitsi mutta myönsi tottakai, että on mukava kun ei ole taloudellisia ongelmia.
mieluummin hän on surullinen limusiinin takapenkillä, vaikka siis rikkaus ei tuo onnea. Pyrkyri tai ainakin nousukas?