Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ehditte olla ulkona kaiket päivät?

Vierailija
05.06.2007 |

Meidän naapurien lapset tuntuu olevan ulkona aamusta iltaan. En ymmärrä, miten heidän äitinsä sen tekevät. Meidän pitää olla sisällä nukkumassa päiväunet, laittaa ruokaa, syödä, pestä pyykkiä, tiskata... Miten te jatkuvasti ulkoilevat hoidatte nuo hommat?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lapset matkivat vanhempiaan. Jos vanhemman käytös kankeaa, lapsi oppii kankeaa käytöstä. Jos vanhempi ottaa rennosti, lapsikin oppii ottamaan rennosti.

Vierailija
22/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsineen pihalla ja vuorotellen käydään pikasesti hoitamassa kotihommia, kuten pyykkijuttuja kotona ja toinen katsoo lapsia. Ja kyllä nuo ihan hetken pärjää keskenäänkin. ja ollan aamusta iltaan ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ei voi sanoa kaikista tässä pinossa olevista...

Enkä puhu nyt rytmeistä, aikatauluista tms. vaan ihan yleensä KÄYTÖSTAVOISTA.

Vierailija
24/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä nyt voi välillä tulla sisällekin jos mieli tekee, mikä pakko se on kesällä olla koko aikaa pihalla?

me mennään aamusta ulos ja tullaan puolilta päivin sisälle syömään. sitten ollaan hetki sisällä ja kun kuopus menee päiväunille niin isommat lapset menevät keskenään omalle pihalle. itse olen vähän vaihdellen joko ulkona hetken tai koko ajan sisällä ja teen kotihommia. sitten lapset tulevat sisälle syömään ja ollaan kotona kunnes mennään taas illalla pihalle.

kyllä sitä ulkoilua tälläkin metodilla kertyy ihan riittävästi. ja ainakin meidän lapset haluavat aina välillä tulla sisälle leikkimään, eivät edes halua olla koko päivää ulkona.

Vierailija
25/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi meidän esikoinen on " rento" , mutta kuopus on tarkka rutiineista?

Mukana se kuopuskin tietysti kulkee, mutta välillä karjuu lujaa kun asiat menee " väärin" .

Vierailija:

Totta kai lapset matkivat vanhempiaan. Jos vanhemman käytös kankeaa, lapsi oppii kankeaa käytöstä. Jos vanhempi ottaa rennosti, lapsikin oppii ottamaan rennosti.

Vierailija
26/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no varmaan esim juuri tuon takia, että olet ihan ööh.

Vierailija
27/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no varmaan esim juuri tuon takia, että olet ihan ööh.

Vierailija
28/31 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mutsi on tosi tarkka aikatauluissa yms. organisointia vaativissa asioissa, ja mä taas oon hyvinkin lepsu ja rento.

Selittäkääs toi?

Taitaa se totuus vaan olla, että jotkut lapset tarvitsevat ne päikkärinsä ihan tiettyyn kellonaikaan, muuten menee unet ohi ja tulee kärttyseks. Meillä ei oo niin, mutta muutamilla tutuilla on, enkä tosiaan menis kutsuun heidän vanhempiaan tiukkapiposiks.

Vierailija
29/31 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit voi selvittää illalla, ei ne pilalle mene vaikka jonkun tunnin koneessa muhivat. Eteistä ja keittiötä ei tarvitse kuurailla joka päivä, ja liiallisilta tiskeiltä ja ruuanlaitolta välttyy jos syö jonkun toisen (esim saarioisten äidin) tekemää ruokaa edes kerran päivässä :)

Vierailija:

En uskalla jättää pyykkikonetta yksin pyörimään, joten ainakin sen aikaa pitää olla sisällä. Muutenkin siivottavaa riitää, esim. ne pyykit pitää selvittää, ainakin ja eteinen ja keittiö vaativat kuurausta, tiskiä tulee, ruuanlaittoa jne.

Lapset haluaisivat olla koko ajan pihalla, mutta ei ehdi!

Vierailija
30/31 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa...

Vierailija
31/31 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka huovalla puistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme