Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistä että miehen seksihalut häviää kun nainen tulee raskaaksi?

Vierailija
05.06.2007 |

Olen vasta viikolla 12, maha ei näy, mutta mies on silti menettänyt kiinnostuksensa seksiin, kieltäytyy siitä erilaisilla verukkeilla. Sanoi jossain vaiheessa että pelkää vahingoittavansa vauvaa, mutta neuvolassa ollessamme saimme kuulla että vauva ei voi seksistä vahingoittua, sekään ei auttanut. Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla juuri kirjoitin aloituksen, jossa kerroin, että meillä jäi seksi pois n. rv 16 ja nyt ollaan vkolla 30.

Tilanne ei häiritse meitä kumpaakaan, kun sen tietää, että se muuttuu vauvan synnyttyä. Ensimmäistä odottaessani tilanne rassasi enemmänkin, kun en tiennyt, mistä oli kyse, ja mieheni ei seksistä kiinnostunut (seksi on hankalaa, pelkää satuttavansa vauvaa tai minua). Minusta miehelläni on oikeus " pelkoihinsa" , niin typeriltä kuin ne joistain kuulostavatkin ja kun itsellänikin on hankaluuksia nauttia seksistä ison mahan kanssa olemme päätyneet sulassa yhteisymmärryksessä tällaiseen järjestelyyn. Hellyyttä sitä vastoin suhteeseemme on tullut entistä enemmän.

Vierailija
2/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se epäilee, että raskaana oleva nainen erittää jotain seksihaluja hillitsevää hormonia.

Meillä odotetaan viidettä, joten kai tuo mies jotain jo tietää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieli teki tietysti joka päivä, kyllä oli kivaa.

Vierailija
4/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen itseni vain isoksi ja kömpelöksi ja olo on tukala. Supistuksiakin tulee varhaisilta viikoilta lähtien seksin jälkeen. Aina se silti saa lämmiteltyä innostumaan =)

Vierailija
5/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensimmäistä odottaessani tilanne rassasi enemmänkin, kun en tiennyt, mistä oli kyse, ja mieheni ei seksistä kiinnostunut (seksi on hankalaa, pelkää satuttavansa vauvaa tai minua). Minusta miehelläni on oikeus " pelkoihinsa" , niin typeriltä kuin ne joistain kuulostavatkin ja kun itsellänikin on hankaluuksia nauttia seksistä ison mahan kanssa olemme päätyneet sulassa yhteisymmärryksessä tällaiseen järjestelyyn. Hellyyttä sitä vastoin suhteeseemme on tullut entistä enemmän.

Miehillä oikeasti suurin syy ei ole pelko vauvan satuttamisesta vaan ajatus siitä että vatsassa on vauva. Se ei ole kiihottavaa (joidenkin mielestä se olisi jopa perverssiä ja etova ajatus). Näin siis niillä jotka EIVÄT halua seksiä raskausaikana.

Vierailija
6/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehillä oikeasti suurin syy ei ole pelko vauvan satuttamisesta vaan ajatus siitä että vatsassa on vauva. Se ei ole kiihottavaa (joidenkin mielestä se olisi jopa perverssiä ja etova ajatus). Näin siis niillä jotka EIVÄT halua seksiä raskausaikana.

meillä on kolme lasta ja aina seksi on lopahtanut viimeistään silloin kun on käyty yhdessä ultrassa ja vauva siellä mahassani tullut oikeasti todelliseksi miehelle. minua selibaatti ei ole haitannut, olo on ollut raskaana ollessa kaikkea muuta kuin seksikäs joten olen ollut varsin tyytyväinen asiatilaan.

imetysaikakin on ollut varsin laimeata seksin suhteen, silloin taas on syy ollut minun puolellani eli imetys (+kondomi) vie halut pois. mutta kun imetys on loppunut niin seksielämäkin on normaalistunut ja tällä hetkellä eletään varsinaista renesanssikautta sillä saralla ;)