Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viikon aikana tapahtunutta:

Vierailija
05.06.2007 |

mies on töisä toisella paikkakunnalla. Torsaina sanoi menevänsä ulos työkavereidensa kanssa, laitoin viestin joskus yhdeltä yöllä että hyvää yötä menen nukkumaan, ei vastannt mitään eikä maininnut mitään seuraavana päivänä. perjantaina oli tulossa ja sillä oli suoraan töistä joku tärkeä meno, ei kertonut mikä, ja tuli lauantaina aamuna sitten. no nyt eilen oli kaverin luona remontoimassa ja oli " nukahtanut sohvalle" ja tuli aamulla. (tämä viikko lomaa) mitä tämä on... voinko lukea kaiken tämän niin että ei ole enään kiinnostunut minusta... :( tänään on kyllä soitellut koko päivän, on taas remontoimassa mutta vähän väliä soittelee.. outoa... sillä on myös koko viikoks ohjelmaa eikä pienintäkään puhetta että haluais viettää lomastaan aikaa minun kanssani..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei vaikuttanutkaan yhtään edes pettyneeltä. en taida edes ottaa puheeks, lopetella pikkuhiljaa.. harmi vain kun ehti tutustua lapsiin ja ne tykkää siitä tosi paljon... pitävät jo melkeen isänään (isäänsä eivät juuri näe) ap... surettaa... mutta minkäs teet....

Vierailija
2/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nyt! Ettei lapsetkaan enempää totu ja pidä isänään. Ei oo ukko sun arvoinen jos tuollaista peliä pitää! Jotenkin tuntuu että toinen on jo lurjuksella kuvioissa. Jatka sä elämääs vaikka ei helppoa ole (kokenut oon saman!!)

Tsemppiä, sä lödät paremman!

Vierailija
4/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vain kun meillä oli tähän asti niin huippua yhdessä, ollaan suunniteltu yhteistä lomamatkaa (syksylle kylläkin vasta) ja oli niin tärkeää että otan loman silloin, mutta siihenkään se ei ole nyt kommentoinut ollenkaan, kun olen kysynyt että millon buukataan lennot/hotellit yms... ärsyttää.. ei jaksais aina aloittaa jotain joka loppuu kuitenkin.. taidan muuttaa lasten kanssa luostariin.. :( ap

Vierailija
5/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois antaa asian vaan olla, vaan haluaisin selityksen.

Vierailija
6/6 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mennyttä kauraa ja sitten tulee taas tämä " kausi" AHISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA miksi ihmisen täytyy olla näin tunnealtis... :(