Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä profiili treffipalstalla

Vierailija
05.06.2007 |

Laitoin mieheni konetta kiinni viikonloppuna (meillä usein vain yksi kone auki jolla molemmat voivat lukea sähköposteja, surffailla jne. - tiedämme salasanat yms.) kun oli nukahtanut ja kone jäänyt päälle. Olin itse kavereiden kanssa syömässä ja siiderillä ja tulin vasta pitkälti yli puolen yön.

Mitä löysinkään...Auki oli suomi 24 treffipalsta ja miehen sinne tekemä profiili. Tuntui että maailma romahti sillä hetkellä. Hämmästykseltäni en ensin tajunnut mikä juttu se oli ja luulin miehen vaan surffailleen jossain, sitten älysin että sillähän on siellä oma ilmoitus ja näemmä myös yhteydenottoja - se sivu oli auki - yhdeltä tietyltä naiselta enemmänkin.

Olin niin oksennuksen partaalla että en edes ajatellut vaan suljin vaan äkkiä kaikki sivut ja laitoin koneen kiinni. Eli en lukenut sieltä niitä viestejä ankä olisi lukenut koko juttua jos olisin heti tajunnut mistä on kyse.

Aamulla kerroin mitä olin nähnyt ja mies kuittaa koko homman uteliaisuutena ja kokeiluna koska kuulemma kaveritkin on tehneet samaa. Väittää ettei johda mihinkään eikä olisi johtanut mihinkään eikä ikinä riskeeraisi sitä mitä meillä on (vaan kun riskeerasi jo!). Ainakin se on suora vale ettei ole kenenkään kanssa kirjoitellut, koska selvästi siellä oli viestejä.

Olen ihan riekaleina. En pysty ajattelemaan mitään muuta. Olemme olleet vuosikausia naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen kuvitellut että meillä menee kaikin puolin hyvin. Itkettää joka ikinen hetki ja kun on päivän selvää että mies valehtelee ainakin noista viesteistä...mistähän muusta valehtelee. Alkaa nähdä työmatkat ihan uudessa valossa :( Kaksi päivää on nyt mennyt enemmän tai vähemmän riidellessä.

Pakko oli jonnekin vähän purkaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tietäväni asiasta jotain. Miehet ei välttämättä laita omaa profiiliaan vaan vastaa monesti naisille. Mitä hakee ja miten pitkälle menee niin on sitten jo toinen juttu ja on niin monenlaisia motiiveja ja tarinoita. Kaikki eivät todellakaan petä.

Yleensä on kyse uteliaisuudesta, mutta vielä enemmän turhautuneisuudesta eli mies ei saa suhteessa sitä mitä etsii eikä se ole aina seksiä vaan puuttuu intohimo tai läheisyys tai tunne. Kaikki on arkipäiväistynyt. Joskus mies myös ajattelee, että puoliso on lähtemässä ja suhde kohta ohi. On niitäkin, jotka haluavat vain purkaa sisintään jollekin. Toki myös pelkän seksiseuran etsijöitä on eikä kaikkilla ole syynä se, että oman puolison kanssa menisi huonosti, halutaan vain vaihtelua.

Sinkkumiehillä taas saattaa olla, ettei haluta vakiintua ja aloittaa perherumbaa, vaikka halutaankin löytää nainen muuhunkin kuin seksiin.

Mies joka laittaa usealle palstalle profiileja ja pelkästään seksiseuraa pitkän ajan kuluessa hakeakseen varmasti pettää eikä muutu parisuhteessakaan vaan tekee samaa myös suhteessa ollessaan ajan myötä. Usein he ovat pelureita, joille ei riitä mikään vaan haetaan sitä kutkuttavaa tunnetta tai seksiä aina uudelleen. He jäävät tuohon koukkuun tai ovat alunperinkin pelureita tai löytävät "itsensä" vasta hieman vanhempana.

Oman profiilin laittaminen on monella jo isompi juttu eli usein silloin ollaan jo oikeasti hakemassa jotain, mutta onko sekin sitten vain kirjoittelun asteella vai oikeasti seuran hakua, jos sattuisi sopiva tulemaan vastaan.

Terveisin nainen, joka katseli touhua teoriassa aikansa, mutta ei löytänyt mitä etsi.

Vierailija
22/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#4, ehditkö kirjoitella monen kanssa vai oliko ihan taustakartoitus kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen ehti kirjoitella aika monen kanssa eli kymmenien ja ihan kokeilin, jos sitä kautta löytyisi kun oli niin uusi ilmiö minulle. Avautui silmät eli miestä on todellakin moneen lähtöön persoonallisuuden ja moraalin puolesta "hyvistä vähemmän hyviin". Joidenkin puolisoita kävi sääliksi ja joitakin miehiä kävi sääliksi. Monenlaisia tarinoita luin. Vieraalle on helppo purkaa sydäntään kirjoittelemalla ja monia rohkaisin parantamaan omaa suhdettaan tai vapaita etsimään sitä toista puoliskoa eli varmasti olin henkisesti apuna monille, vaikka sitä en tarkoittanutkaan alun perin olla.

Vierailija
24/25 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

;_

Vierailija
25/25 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikö mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän