Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä profiili treffipalstalla

Vierailija
05.06.2007 |

Laitoin mieheni konetta kiinni viikonloppuna (meillä usein vain yksi kone auki jolla molemmat voivat lukea sähköposteja, surffailla jne. - tiedämme salasanat yms.) kun oli nukahtanut ja kone jäänyt päälle. Olin itse kavereiden kanssa syömässä ja siiderillä ja tulin vasta pitkälti yli puolen yön.

Mitä löysinkään...Auki oli suomi 24 treffipalsta ja miehen sinne tekemä profiili. Tuntui että maailma romahti sillä hetkellä. Hämmästykseltäni en ensin tajunnut mikä juttu se oli ja luulin miehen vaan surffailleen jossain, sitten älysin että sillähän on siellä oma ilmoitus ja näemmä myös yhteydenottoja - se sivu oli auki - yhdeltä tietyltä naiselta enemmänkin.

Olin niin oksennuksen partaalla että en edes ajatellut vaan suljin vaan äkkiä kaikki sivut ja laitoin koneen kiinni. Eli en lukenut sieltä niitä viestejä ankä olisi lukenut koko juttua jos olisin heti tajunnut mistä on kyse.

Aamulla kerroin mitä olin nähnyt ja mies kuittaa koko homman uteliaisuutena ja kokeiluna koska kuulemma kaveritkin on tehneet samaa. Väittää ettei johda mihinkään eikä olisi johtanut mihinkään eikä ikinä riskeeraisi sitä mitä meillä on (vaan kun riskeerasi jo!). Ainakin se on suora vale ettei ole kenenkään kanssa kirjoitellut, koska selvästi siellä oli viestejä.

Olen ihan riekaleina. En pysty ajattelemaan mitään muuta. Olemme olleet vuosikausia naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen kuvitellut että meillä menee kaikin puolin hyvin. Itkettää joka ikinen hetki ja kun on päivän selvää että mies valehtelee ainakin noista viesteistä...mistähän muusta valehtelee. Alkaa nähdä työmatkat ihan uudessa valossa :( Kaksi päivää on nyt mennyt enemmän tai vähemmän riidellessä.

Pakko oli jonnekin vähän purkaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin tehnyt nini mutta en ikinä, en koskaan meni tapaan jotain hölmöä joka vastaa mulle. Ne on ihan naurettavia typpejä siellä..

Vierailija
2/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen profiilin suomi24:lta. Maailma romahti kyllä ja luottamus meni. Itkimme ja tappelimme viikon ja sain kun sainkin miehen kertomaan kaiken.

Uteliaisuuttaan kokeili ja halusi nähdä vastaako kukaan. Väitti ettei tosissaan ollut eikä häntä muut kiinnostanut. No uskoin kyllä koska tiesin ettei mies fyysisesti ainakaan minua ollut pettänyt eikä tulisi pettämään(se oli nimittäin mahdotonta koska olimme lähes aina yhdessä). Kyttääminenhän siitä alkoi, miehen puhelin pysyi aina pyödällä ja sain lukea kaikki viestit ja katsoa puhelut, tietokonetta mies ei sen koommin käyttänyt.

No luottamus siinä kumminkin meni sit lopullisesti ja myöhemmin erosimme. 6kk erosta ja 3kk sitten mies löysi uuden naisen suomi24:en kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin helppoa nykyään, kun netistä löytää seuraa.

Vierailija
4/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sit eriasia kuinka pitkälle on valmis menemään.

Mutta jokatapauksessa teidän on yritettävä keskustella rakentavasti (?) asiasta, kysyä miks ja mitä hänen elämästään puuttuu että hakee sitä muualta.

Vierailija
5/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, miten vähän toista näköjään tuntee. On nimittäin sen tyyppinen mies että en olisi ikinä uskonut edes tietävän jostain suomi 24 treffeistä.

Itse kuulemma ylireagoin ja mies kävi poistamassa profiilin eilen kun itkin ja raivosin mutta nyt olen ihan vainoharhainen että meilailee jossain nettiosoitteessa niiden naisten kanssa. Itse väittää että halusi vaan nähdä mitä sinne tulee ja vastaako kukaan.

Voi itku!

T: ap

Vierailija
6/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaik ei mies olis ketään tavannutkaan treffeillä, ei kerennyt kun ehti jäädä kiinni! mieti kuinka pitkälle ois voinu mennä jos ei ois jääny kii! ois kannattanu lukee ne viestit

Vierailija
7/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa vielä esittää sinkkua muina miehinä.

Vierailija
8/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihan suunnitelmallisesti on ilmoituksen jätttänyt, sitäpaitsi siinä on niin monta kohtaa ettei sitä viitsi " sekun vain" alkaa vääntämään. Eri asia on sitten miten pitkälle olis ollut " tosi paikan" tullen valmis menemään.

Vierailija
9/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hakiko miehesi tosissaan seuraa että oliko hän nähnyt vaivaa ilmoituksen eteen.

Vierailija
10/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n on nyt vaan päätettävä, miten tästä eteenpäin. Sulattaako asian vai ei?

Vierailija
11/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Omat tiedot" oli ihan oikein, ei mitään liioittelua tms. Oli myös laitettu etä avioliitossa ja on lapsia jne. Seuran hakukriteerit oli vaan jotakin tyyliin 18-100 v ja 45-80 kg jne. Olisi pitänyt kyylätä kaikki tarkemmin mutta jotenkin menin niin lukkoon etten voinut.

Siinä viestikohdassa oli suunnilleen että " ekaa kertaa kokeilemassa onnea" tms

Ei siis mitään " tositarkoituksella etsimässä uutta elämänkumppania"

ap.

Vierailija
12/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi olla, että miehesi tosiaan vaan halusi vähän buusita egoonsa ja pisti ilmoituksen sillain, että " kuinkakohan moni vastais" . Varsinkin jos ei ole mikään aivan naistenmies.. Eihän sitä tiedä. Hankalaa kyl.

Vierailija
13/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että naiset enemmän hauskuuttavat itseään muuten vaan, jos noin tekevät.

Ap:n miehellä luultavasti jo toinen profiili eri nimellä, valitettavasti noin se on monella mennyt.

Vierailija
14/25 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siis mitään " tositarkoituksella etsimässä uutta elämänkumppania"

ap.

Miesystäväni seuranhaku ilmoituksen löysin iskurista. Pelkkää seksiä haki, ei elämänkumppania. Oli jäänyt kiinni nettiin jo ed. suhteensa aikana. Ei vain osannut enää lopettaa...

Vierailija
15/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen taas. Tiedän neljä pariskuntaa, jotka tavanneet netissä jo yli kymmenen vuotta sitten ja tuntuvat olevan tosi onnellisia. Itse olen edelleen sinkku, en netistä löytänyt miestä, mutta en vaan jaksanut etsiä. Välillä oli mieskin, mutta nyt taas sinkku.

Vierailija
16/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin löysin sivuhistoriasta viikko sitten et mies oli rekisteröitynyt erovie sivustolle (seksi seuran haku paikka). kyllä siinä yö unet meni. en ole vieläkään sanonu miehelle mitään. olen yrittäny selventää itelleni ensin mitä enään haluan. luottamus nollassa.

Vierailija
17/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku nainen voi oikeesti olla niin naiivi ettei tajua..älkää nyt antako itteenne huijata ihan tullen mennen, seli seli..naisia ne sieltä etsii kun oma ei oikein enää kiinnosta.

Ei sinne onnellisessa ja tyydyttävässä liitossa oleva mies etsiydy, se on ihan selvä.

Vierailija
18/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodelta 2007, vai tapahtuiko tämä nyt uudestaan?

Vierailija
19/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin sama juttu... Väittää, että profiili on vain joku egon-nostattaja. Kun saa laittaa siihen övereitä tietoja palkastaan ja kunnostaan. Se muka tuntuu jotenkin kivalta, kun joku nainen poikkeaa hänen profiilisivulla, tuntee olonsa halutuksi tai jotain yhtä typerää. En mä ainakaan saa mitään kiksejä siitä, että valehtelen netissä olevani sporttinen miljonääri. 

Vierailija
20/25 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat, paskat ja paskat. En ainakaan itse menisi nettiin väkäämään jotain profiilia, jotta näkisin vastaako kukaan?! Totta kai niitä vastaajia aina sen verran löytyy. Miksi menisin, mitä siitä hyötyy. Ei mene kaaliin tuollainen miehen logiikka. Kusipäisiä petoshaluisia ukkoja ilmeisesti. Ja todellakin, osa tyynenä esittää sinkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi