Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kuitin jossa näkyy mieheni ostaneen kortsuja.

Vierailija
05.06.2007 |

Mitenköhän voisin asiasta hieman kysäistä...Me siis ei käytetä kortsuja koskaan...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ostanut kortsuja??

Vierailija
2/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lisäät, että muistaakin käyttää sitä kumia, ettei tartuta sinuun ja lapsiin mitä lie klamydioita..

Jos ihmettelee mistä kyse niin sano, että jos ei nyt halua myöntää niin säästää sinut kuitenkin selittelyiltä ja kertoo sitten kun on siihen valmis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että " kun olin utelias, mutta vastaapa sinä nyt kysymykseeni."

Vierailija
4/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se menny paneen jotain saattaa alkaa pelkäämään tautia ja myöntää tms. Mutta aika törkeä idea.

Vierailija
5/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni aika nolona selitti minulle, miten tarvitsee niitä perhonsidontaan. No, tietenkään en uskonut. Lopulta se keräsi todistusaineistoa netistä ja näytti minulle perhon teonkin. Uskottava se on, vaikka ei mieli tekisi.

http://perhorasia .fi/Fly/Fly .thtml?flyID=10368

Erityisesti tuo kohta; Selkä: Lateksi, kumihanska tms.

:DDDDDD

Vierailija
6/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieheni aika nolona selitti minulle, miten tarvitsee niitä perhonsidontaan. No, tietenkään en uskonut. Lopulta se keräsi todistusaineistoa netistä ja näytti minulle perhon teonkin. Uskottava se on, vaikka ei mieli tekisi.

http://perhorasia .fi/Fly/Fly .thtml?flyID=10368

Erityisesti tuo kohta; Selkä: Lateksi, kumihanska tms.

:DDDDDD

Vierailija
7/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea meinaan uskoa edelleenkään... mahdollista toki.

Vierailija
8/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehethän rehennellen vertailee noita kokemuksiaan.:( Olipa ällöttävää seurata kun miehen vanha kaveri oli kaupungissa ja meidän kanssa liikenteessä illalla. Yritti iskeä KAIKKEA mikä liikkui. Kotona vaimo ja kolme lasta.

Vierailija
9/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiasta ja sanoi ettei ostanut itselleen. Ja suuttui kun epäilin miestäni. Asia kääntyi siis toisinpäin, nyt syy onkin mussa kun oo niin epäilevä. Prkl.

Vierailija
10/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyin asiasta ja sanoi ettei ostanut itselleen. Ja suuttui kun epäilin miestäni. Asia kääntyi siis toisinpäin, nyt syy onkin mussa kun oo niin epäilevä. Prkl.

Vierailija
11/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa järkytyin kun kerran miehen tekemien ostosttenjälkeen katselin kassissa ollutta kuittia ja siinä luki jauhelihoijen ja maidon lisäksi kondomit (joita meillä siis ei käyetty).

Kerkesin jo miettiä kaiken mahdollisn läpi, kunnes rohkaistuin kysymään asiasta. Mies kertoi kumien olevan pikkusiskolleen, mitä en meinannut uskoa mutta sikso sitten itse tunnusti tuon olevan totta.

Vierailija
12/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos asia olisi näin enkä kyllä halua elää niin että muut katselee pettämistä ja voivottelee että" voivoi kun tuonkin vaimo on kotona oottamassa" . Ärsyttävää.

Vierailija
13/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kestä jos asia olisi näin enkä kyllä halua elää niin että muut katselee pettämistä ja voivottelee että" voivoi kun tuonkin vaimo on kotona oottamassa" . Ärsyttävää.

Vierailija
14/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei täälä kotikaupungissa vaan jos lähtee jonnekkin. Tuo kuittikin oli reissusta poikien kanssa. Näin uskoisin... Mutta tuo yksityisetsivä on niin radikaalia.. -ap-

Vierailija
15/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerkesin jo miettiä kaiken mahdollisn läpi, kunnes rohkaistuin kysymään asiasta. Mies kertoi kumien olevan pikkusiskolleen, mitä en meinannut uskoa mutta sikso sitten itse tunnusti tuon olevan totta.

Kyllä kai sisko nyt veljensä puolesta vakuuttaa tollai, mutta oikeesti haloo, kuka nainen nyt laittaa veljensä ostamaan kortsut?! ;D

Vierailija
16/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä miten joku autella salailuissa, kaipa se lojaliteetti siinä jonkun mielestä punnitaan. Ja kuten joku jo mainitsi; tuohtumus ja toisen leimaaminen vainoharhaiseksi&syyllistäminen ovat melko varmoja merkkejä, että jotain on tekeillä.:/ Jotkut pinnistelevät niin, että eivät tunnustä, vaikka jäisivät konkreettisesti rysän päältä kiinni.

Vierailija
17/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotkut pinnistelevät niin, että eivät tunnustä, vaikka jäisivät konkreettisesti rysän päältä kiinni.

" Satuin olemaan ilkosillani kun se mirkku tupsahti siihen, kompastui ja kaatui mun päälle ja samalla sen hame nousi vyötärölle, en ehtinyt huomata että sillä ei ollut alushousuja, säkö huomasit, taidat olla PERVERSSI HULLU ja luulla että kaikki on samanlaisia, MENISIT HOITOON!"

Vierailija
18/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Satuin olemaan ilkosillani kun se mirkku tupsahti siihen, kompastui ja kaatui mun päälle ja samalla sen hame nousi vyötärölle, en ehtinyt huomata että sillä ei ollut alushousuja, säkö huomasit, taidat olla PERVERSSI HULLU ja luulla että kaikki on samanlaisia, MENISIT HOITOON!"

Vierailija
19/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on kortsuista väännetty niitä perhoja. :DDDDDD

Paras tähän muuten on Magic, vaikka ei muuten minulle varsinaisessa käytössä toimikaan.

Vierailija
20/22 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) jos olisi käyttänyt perhojen sidontaan olisi kertonut ostaneensa kortsuja siihen tarkoitukseen

B) kukaan ei pyydä veljeään ostamaan kortsuja vaan jotain likkakaveria joka on rohkeampi

C) teitä petetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi