Jos sinulle tarjoutuisi mahdollisuus vaihtaa alaa, vaihtaisitko?
Kuvitellaan tilanne että voisit ihan vapaasti valita itsellesi uuden ammatin, saisit takuuvarmasti sen alan töitä ja mahdolliset kouluttautumiset järjestyisivät hyvin niin vaihtaisitko?
Millä alalla olet nyt? Mille alalle vaihtaisit?
Kommentit (27)
Lääkärin hommat saisivat jäädä ja ryhtyisin biologiksi tai maantieteilijäksi ja tutkisin luontoa.
Vierailija:
ja hoidan silti lapset kotona. Minulle se riittää.Rutiiniksi työn tekee se, että minä olen siinä vain kokemuksen myötä niin nopea ja hyvä - ei se kaikille yhtä helppoa ole.
Ehkä sinunkin kannattaisi tehdä elämällesi jotakin. Et olisi noin hapan kääkkä.
13
Minulla on huono palkka sinuun verrattuna. Olen KTM ja tienaan vain 52 000 euroa vuodessa. Noh, anteeksi että pahoitin mielenne. Olen vain onnellinen ja nutin töistäni. Hyvät jatkot.
15
Vierailija:
ja hoidan silti lapset kotona. Minulle se riittää.Rutiiniksi työn tekee se, että minä olen siinä vain kokemuksen myötä niin nopea ja hyvä - ei se kaikille yhtä helppoa ole.
13
hirvitti lähteä opiskelemaan. Opintolainaakin kertyi kiva määrä, mutta kannatti.
15
Vierailija:
13
Olet oikeasti hyvä, kun tienaat noin paljon.
15
Lapsellinen on vaan typerä.