Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle tarjoutuisi mahdollisuus vaihtaa alaa, vaihtaisitko?

Vierailija
05.06.2007 |

Kuvitellaan tilanne että voisit ihan vapaasti valita itsellesi uuden ammatin, saisit takuuvarmasti sen alan töitä ja mahdolliset kouluttautumiset järjestyisivät hyvin niin vaihtaisitko?

Millä alalla olet nyt? Mille alalle vaihtaisit?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku auttais mua valitsemaan alan, ja se opiskeluaika kannattaisi sitten että olis mahkuja työllistyäkin,

arkeologin hommista haaveilen :)

Vierailija
2/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut it-alalle, mutta työskentelen myyjänä :D Jos voisin vaihtaa alaa, haluaisin lääkäriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ammattiin.. huoh, pitäisiköhän vielä jaksaa yrittää

Vierailija
4/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakimieheksi tai ekonomiksi. Arkkitehti olen.

Vaikka todellisuudessa luulen että vika ei ole ammatissa vaan sukupuolessa ja kiltteydessä. Ja niitähän en voi vaihtaa :(

Vierailija
5/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kesälomalla jo lekotteleva ope

Vierailija
6/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh vaihtaisin jos taloudellinen tilanne olisi turvattu opiskeluajaksi..

Varteenotettava vaihtoehto olisi varmaan farmaseutti :)

Vierailija
7/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tule onnelliseksi paljoista rahasta, mielekäs työ ja oma perhe tärkeämmät. miehellä kuitenkin isompi palkka. vaikka työ liiankin haasteellista ja hulluja vaaditaan, teen sen minkä pystyn parhaani mukaan. lopulta pulinalta suljen korvat. ei murehtimalla mitään saavuta, stressaantuisin vaan enkä kuitenkaan olisi täydellinen ope.

Vierailija
8/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lakimieheksi, kuten nuorena haaveilin, mutta sitten sattumankauppaa päädyin toiselle akateemiselle alalle. Tämä on tuottanut hyvin, mutta ei silleen sykähdytä kuin juridiikka.

Vierailija
9/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllistymismahdollisuuksia ei tietenkään kaikilla paikkakunnilla ja kaikissa ammateissa ole. Ja palkatkin vaihtelevat.

Vierailija
10/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esim. pienten lasten kanssa välttämättä kannata lähteä opiskelemaan kokonaan uutta alaa.

Vierailija
11/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei esim. pienten lasten kanssa välttämättä kannata lähteä opiskelemaan kokonaan uutta alaa.

Lällällää

Vierailija
12/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei välttämättä...

Vielä kun oppisit aikuiseksi... Ettet olisi pikkulapsiperheen lapsellisin jäsen.

12

Vierailija
13/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ei välttämättä...

Vielä kun oppisit aikuiseksi... Ettet olisi pikkulapsiperheen lapsellisin jäsen.

12

Eikä haittaa. Ja mieleinen ammattikin on hyvällä palkalla ja ihanan joustavilla työajoilla. Lapset tykkää, kun äidillä inhimilliset työajat.

Vierailija
14/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai miksi ei?

Vierailija
15/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä henkilökohtaisesti haluan tehdä rutiiniduunia loistavalla palkalla ja hoitaa lapset kotona kouluikäisiksi ja keskittyä heihin tässä vaiheessa. Menen sitten opiskelemaan, kun ovat alaluokilla.

Jollakulla varmaan voi myös olla raha-asiat syynä. Minähän kirjoitin yleisellä tasolla. En ihan ymmärrä henkilökohtaista hyökkäystä...

13

Vierailija
16/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsiasi kyllä.

Vierailija
17/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta minä henkilökohtaisesti haluan tehdä rutiiniduunia loistavalla palkalla ja hoitaa lapset kotona kouluikäisiksi ja keskittyä heihin tässä vaiheessa. Menen sitten opiskelemaan, kun ovat alaluokilla.

Jollakulla varmaan voi myös olla raha-asiat syynä. Minähän kirjoitin yleisellä tasolla. En ihan ymmärrä henkilökohtaista hyökkäystä...

13

Vierailija
18/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään olen aineenopettaja yläkoulussa.

Vierailija
19/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta lapsiasi kyllä.

Lapsellinen voi olla ihan positiivisessakin mielessä. Mites veditte herneet nokkaan yhdestä lällälläästä. tympäiseekö työ?

Vierailija
20/27 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoidan silti lapset kotona. Minulle se riittää.

Rutiiniksi työn tekee se, että minä olen siinä vain kokemuksen myötä niin nopea ja hyvä - ei se kaikille yhtä helppoa ole.

Ehkä sinunkin kannattaisi tehdä elämällesi jotakin. Et olisi noin hapan kääkkä.

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi