Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi raskausaikana, taidanpa tehdä pohjat=)

Vierailija
05.06.2007 |

Olen raskaana (rv 30), ja olemme mieheni kanssa harrastaneet seksiä viimeksi kuukausia sitten, olisikohan ollut rv 16.

Mieheni ei jostain syystä halua seksiä raskaana olevan kanssa, mikä kyrsi minua todella ensimmäistä odottaessani. On kuulemma hankalaa, ja pelkää satuttavansa vauvaa tai minua. Tiedän kyllä faktat, että niin harvoin käy, mutta olen tyytynyt kohtalooni, että ei seksiä raskausaikana.

Suhteemme on muuten hirveän hyvä, meillä on hellyyttä, läheisyyttä ja kamalan hauskaa yhdessä, puhumme ja pelleilemme paljon.

Kaipa se seksikin siitä taas alkaa, kun vauva syntyy, ja enin vösymys alkaa helpottamaan, eli viimeistään ensi vuoden puolella=)

Onko muita seksittömiä, onnellisia parisuhteita? Ystäväpiirissämme ei ainakaan kukaan ole tunnustanut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vannoin että seuraavalla kerralla en kerro odotuksesta ennenkuin ilmenee !

Vierailija
2/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun vuosin verta, sitten alkoi supistelut rv 18 jälkeen... Joten seksin harrastaminen jäi kyllä hyvin vähään. Mulla kesti jälkivuoto melkein 7 viikkoa, joten sen takia piti odotella ja ensimmäistä kertaa oltiinkin sillai 2 kk synnytyksestä.

Meidän parisuhde kyllä ei tästä kärsinyt, enemmänkin kärsi siitä vauvan tulosta perheeseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Olipa aika asiallinen kommentti sitten taas..

Vierailija
4/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet vaan ei halua raskausaikana just tuosta syystä että " vauva häiritsee mukana" ja pelkää että sille käy jotain. Minunkaan mies ei halunnut sen jälkeen kun vauvamasu näkyi ja vauva liikkui selvästi.

Ihan normaalia, minusta se on huonompi/huolestuttavampi syy jos ei halua siksi että raskaana nainen on lihava ja epähaluttava. Silloin voi miettiä juttuja,

mutta mies joka rakastaa vaimoa ja lasta eikä vaan jotenkin halua harrastaa seksiä " äitin ja vauvan kanssa" on kyllä ihan normaali minusta.

Vierailija
5/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te todella uskotte että mies rakastaa teitä eikä kaipaa sitä seksiä vaikka teillä ei olisi sitä vuosikausiin.

Ja sitten kun mies jää kiinni niin se on teille hirveän suuri yllätys.

Vierailija
6/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vaan olevani ainoa, kun kukaan ei voi kuvitellakaan olevansa ilman seksiä näin kauan. Ja huom! Tämä ei meillä ole mikään tabu, vaan ihan voimme vitsailla tästä seksittömyydestä jopa ystäviemme kanssa.

AP

Vierailija
7/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit sitten kumpaa sukupuolta tahansa...

Vierailija
8/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi " saavat hyvän syyn" pettää vaimoaan...

Vierailija
9/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tarkoita, että hän minua heti pettäisi.

Ei meilläkään raskausaikana kaueasti seksiä ollut. Minua ei huvittanut. Eikä raskauden jälkeenkään aluksi ja sitten on palannut siihen kerta/viikko systeemiin. Sopii meille.

Kumpaakin varmaan huvittaisi useammin, JOS ei olisi töitä, ystäviä, lapsia ja harrastuksia, mutta meillä on aika aktiivinen elämä muuten ja seksiä vähän vähemmän. Hellyyttä kyllä on päivittäin.

Vierailija
10/10 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboiminen ei vissiin kuulu teidän maailmaan???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme