Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Iik! Unohdin laittaa pikkuhousut, kun läksin töihin. Mulla on minihame!
05.06.2007 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli saman tien voit mennä vaikka kahvihuoneen pöydälle maate vuoronumerokoneen kanssa, kun kerran suunnitelmasi paljastit...
t. töihin ilman housuja lähtenyt (huomasin onneksi rapussa kun tuli vilu :)
Alue: Aihe vapaa
Minä unohdin eilen sukat!!!