No just, lääkäri määräsi eilen 800vrk roaccuttankuurin jonka
1 sivuoireista on alttius itsemurhalle! ja sairaslomaa sain vain ke saakka eli to&pe pitäisi mennä töihin vaikka saatan hyvinkin jo kiikkua narunjatkona silloin. Odottelen nyt tässä sitten lääkärin soittoa jota voin tuon " pikkuseikan" hänelle mainita, mainitsin kyllä eilen siellä käydessäni että esim to on päivä jolloin en millään kerkeäisi itseäni nirhata mutta eipä tahtia haitannut, ei tainnut tietää tuosta itsemurha altistavuudesta...
Kai hänen sitten täytyy myös to&pe kirjoittaa sairaslomaa, jotta saan asiani hoidettua ennen päivieni päättämistä.
Kaikenlaisia sivuoireita noissakin mömmöissä on:/
Kommentit (5)
ja tää ketju mollaus tuolle toiselle ketjulle :)))
hyva tavaton, ei se laake sinua pakota tappamaan itseasi, se vaan saattaa altistaa masennukselle yms. Enka usko etta kukaan laakari maaraisi 800 vuorokautta kyseista laaketta silla se on todella vahvaa. Kaytetaan ihonhoitoon ja voi aiheuttaa sikiovaurioita jos syo juuri ennen raskautta tai raskausaikana
Oisko lääkkeen vahvuus 800 ???
Ole huoletta, tuskin heti käyt itsemurha-ajatuksia hautomaan :D :D :D
Olen itse syönyt Roaccutan-kuurin ja voin sanoa, että kyllä tehoaa. Akne lähtee kuivumaan sen siliän tien, ei tarvi enää finneistä välittää.
Itselleni ei tullut edes neneverenvuotoa, joka lienee lääkkeen yleisin sivuvaikutus. Äkkiä se kuuri ohi menee, mutta totta se kyllä on, että onhan Roaccutan tosi vahva lääke. Onnea lääkekuurille, joka arvelujeni mukaan on kyllä enemmänkin 80pv kuin 800pv pitkä!
Eivätköhän apteekissa sitten kirjoita tarkempia ohjeita :)
,ja joutuu samaan aikaan olemaan ulkona töissä auringon alla!
Mä mitään roaccuttaneita syö, tää oli vain VITSI!!!
Jos itsaria pelkäät niin ei kai sitä sairasloma estä?? Kenties kannattaa miettiä aloittaako lääkitystä lainkaan. Tosin en tiedä mikä lääke on kyseessä eli voihan olla mahdollista, että tuo itsemurhariski on madollista aloitti lääkityksen tai ei..