Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia NuvaRing ehkäisyrenkaasta?!?!?

Vierailija
04.06.2007 |

Terkkari suositteli minulle sellaista. Mietityttää vain että kuinka se toimii käytännössä. Pysyykö oikeasti sisällä, häiritseekö seksiä jne...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla. Minulla pysyy hyvin, ei sivuvaikutuksia eikä mieskään ole valittanut.

Vierailija
2/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden renkaat maksaa pyöreästi 160 e, sillä sais jo 5 vuoden hormonikierukan...

mulla ei ollut kyseisestä kapistuksesta mitään oireita tms, mutta tuon hinnan takia vaihdoin hormonikierukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parin viikon käytön jälkeen alkoi valua ulos. Vähän väliä sitä sai olla työntämässä syvemmälle/takaisin sisään. En sitten pidempään käyttänyt...

Mies sanoi silloin, ettei tunnu seksin aikana, mutta jälkeenpäin on " tunnustanut" , että kyllähän se vähän häiritsi. Tiedä sitten, miksi mielipidettään muutti...

Vierailija
4/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maksaa paljon (kierukka viideksi vuodeksi maksoi vähemmän kuin vuoden renkaat)

- häiritsi rakastellessa

- jatkuvaa vuotoa

- painoi jalkovälissä (liekö sitten liian tiukka tavara...)

- aiheutti finnejä

- inhottavaa ronkkimista sen laitto ja tarkistelu

Luojalle kiitos kierukasta!

Vierailija
5/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä mies myös tuntee?? Ja kuulemma laitto sattuu h-tisti

Ehkäisyrenkaan voi ottaa pois seksin ajaksi, mutta minulla kapine aiheutti kyllä sivuvaikutuksia eli vuosin koko ajan.. Lopetinkin sitten

Vierailija
6/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langat pehmenee emättimessä parissa viikkossa niin, että niitä ei tunne enää.

Toi, että rengas piti ottaa pois sekstaillessa oli myös pitkä miinus! Miestä ja itseäni häiritsi se rakastellessa ja se eestaas väkertäminen oli tosi dorkaa!

Vierailija
7/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistusta, kuumia aaltoja ym.

Vierailija
8/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Nuva nyt yli puoli vuotta. Muita ongelmia ei ole kuin että limakalvot tosi kuivat, arat, kirvelevät ja kutiavat. Eli ehkä yksi viikko kuukaudesta menee ok ja muuten pitää olla rasvat koko ajan mukana. Näppyjä ei ole tullut, paino pysynyt samana jne. Seksihaluja ei juurikaan ole, mutta en tiedä johtuuko renkaasta vai muusta.

Nyt on tullut outoja välivuotoja, n viikon on tullut kesken rengaskiertoa sekä verta että ruskeaa tuhrua ja vähän epäilyttää, että heitteleekö hormonitaso ja onko ehkäisyteho vielä tallella. :-(

Vierailija
9/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut outoja välivuotoja, n viikon on tullut kesken rengaskiertoa sekä verta että ruskeaa tuhrua ja vähän epäilyttää, että heitteleekö hormonitaso ja onko ehkäisyteho vielä tallella. :-(

[/quote]

Vierailija
10/10 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: onko sulle tullut mieleen, että mistä sun välivuodot vois johtua? Mä en ole keksinyt mitään ihmeellistä tai erilaista. Tässä kierrossa on limakalvot olleet hieman paremmassa kunnossa eli tuli mieleen, että josko estrogeenitaso on muuttunut jotenkin.

Mutta ottaa todella päähän, koska jos seksihaluja oliskin, niin ei paljoa nappaa, kun koko ajan tulee ruskeaa tuhrua ja töhkää tai sitten ihan verta. Ja ens lauantaina pitäiskin jo ottaa rengas pois ja ma alkaa oikeat menkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi