Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa lestadiolaismiehen kanssa ja olen "tavisperheestä" kotoisin. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
04.10.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen vl, mutta mieheni ei enää. Tosin avioituessamme olimme molemmat.

Vierailija
2/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuliko sinustakin lestadiolainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsikä miehesi perhe hänet avioliittoonne vuoksi? Tai tuliko sinustakin lestadiolainen?

Vierailija
4/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sivusta kysyn miksi olisi hylännyt?

Enkä tiedä mikä sen peruste on. Mutta mulla on lestadiolainen ystävä, joka kihlautui ei-lestan kanssa, ja perheensä ei sen jälkeen ollut tekemisissä ystäväni kanssa.

Vierailija
5/5 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ei, vaan esikoislestadiolainen. Miksei miehesi ole enää nykyään? Miksi sinä olet?

3, ei hylännyt. anoppini on minulle nykyään kuin oma äiti. :) olen saanut todella lämpimän vastaanoton sukuun ja sen vuoksi tuntuu kuin olisin tullut pitkältä matkalta kotiin.

5, käytetään ehkäisyä, se on ihan uskonpuutetta. ihailen heitä, joilla on niin suuri luottamus herraan että uskaltavat elää luonnonmukaisesti.

hengellisissä ja maallisissa asioissa keskustellaan ja sovitaan yhteiset pelisäännöt niin että kummankin on hyvä olla. onneksi ollaan suurimmassa osassa samoilla linjoilla.

6, olen kuullut vastaavista tapauksista mutta voin vakuuttaa että yleensä silloin vaikuttimet eivät ole sellaiset mitä kristityllä tulisi olla. joka hylkää toisen tuollaisesta syystä toimii silloin kuin fariseus.