Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI en saa sydänystävää? Kaikki pitävät tietyn välimatkan minuun :((

Vierailija
04.06.2007 |

Mikä minussa on vikana!! Olen kiltti ja hyväsydäminen, luotettava ihminen enkä juoruile selän takana kenestäkään. Hieman ujonlainen kylläkin olen, en tee itsestäni numeroa vaan haluan pysytellä ns taka-alalla, en halua olla huomion keskipisteenä missään nimessä. Minulla olisi kovasti halua auttaa, kaveripiirissänikin avuntarvitsijoita olisi mutta en kelpaa avuksi kenellekään. Vaikka olen sanonut että mielelläni autan kun minulla on aikaakin auttaa. Mutta kukaan ei pyydä koskaan minulta MITÄÄN. Tuntuu, että jos en itse pitäisi yhteyttä niin kukaan ei pitäisi minuun yhteyttä :(

Mitä pahaa olen tehnyt että olen ansainnut näin yksinäisen elämän!! Tuntuu että olen ylimääräinen joka porukassa. Kenellekään en koe olevani tärkeä (perhettä lukuunottamatta). Ketään ei kiinnosta tutustua minuun kunnolla. Pidän itsestäni huolta, olen ihan kaunis ihminen sekä sisältä että ulkoa, vaikka itse näin sanonkin. Mutta ei minullakaan ole ollut elämässä helppoa, siksi olisi aidosti halua auttaa toisia, mutta... ei väkisin.

Varmaan saisin olla koko kesän yksin jos en itse " tuppautuisi" toisten seuraan ja koettaisi pitää yhteyksiä yllä :( Surullista mutta totta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aina itsessä, joskus ne asenneviat on tosiaan toisilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla