Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla menee juoni sekaisin Irtiottoja ja Kaikki kunnossa ohjelmien kanssa

Vierailija
04.06.2007 |

Samoja näyttelijöitä Matti Ristinen ja Matleena Kuusniemi ainakin, pitää vähän aikaa kelailla missä mennään...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtiottoja on todella hyvä, mutta yh-isän riipaiseva juttu mulle liiankin koskettava...

Toisen sarja ei kummoinen mutta ihan jees.

Vierailija
2/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki niin samalla tavalla kuvattuja, ohjattuja, samat naamat ja samat tavat näytellä. Ei nappaa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä rooleja!

Vierailija
4/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on joku ahdistunut ongelmatapaus tai miestenielijäbitch...;)

Vierailija
5/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen ratkaisu neloselta pistää Irtiottojen toiveuusinta juuri tän Kaikki Kunnossa-sarjan kanssa limittäin. Muutoin mun mielestä Irtiottoja on tosi loistava (katsoin jo ekalla kierroksella sitä ihan koukussa) , mutta tää toinen sarja korkeintaan kohtalainen. Joskin Kaikki Kunnossa on mun mielestä parantanut otettaan sarjan edetessä.

Vierailija
6/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappiparina Edelman ja Kuusniemi, lisäki Mikko Kouki, Laura Malmivaara...

Vierailija
7/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin, miten se jakso oli viimeksi niin outo! Se, missä pariskunta kutsui toisen vieraaksi ja ehdotteli ryhmäjuttuja. Se olikin kokonaan eri sarjaa kuin luulin. Mä ainakin oon ihan sekaisin niistä.

Vierailija
8/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin lopettamaan molempien katselun, kun olin ihan sekailin, mitä milloin tapahtui ja missä. Ja multa tosiaan jäi katsomatta irtiottoja ekalla kierroksella.

Sitä paitsi haluan irtaisin relata ja musta molemmat sarjat on jotenkin hysteerisiä. Puhuuko ihmiset oikeesti noin?

Vierailija
9/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä hienoinen yliannostus. Ja tarinatkin jo jankkaavat paikallaan, ja hienovarainen huumorikin on poissa.:(

Vierailija
10/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nehän on ihan sekoja ne tyypit siinä.

Ja osa niistä tyypeistä ei oikeen aukea mulle, että mitä ja ketä ne on.

Esim. se nainen jolla on se pikku vauva joka istuu jonkun kaupan takahuoneessa niiden muiden tyyppien kanssa. Mitä se siellä tekee, miks se siellä on, kuka nyt seukkaa sen kaa, ja kuka on sen vauvan isä???

Ihan liian monimutkaisia tarinoita että mä tajuaisin, olen kait vähän yksinkertainen :-DDD

Vierailija
11/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta nehän on ihan sekoja ne tyypit siinä.

Ja osa niistä tyypeistä ei oikeen aukea mulle, että mitä ja ketä ne on.

Esim. se nainen jolla on se pikku vauva joka istuu jonkun kaupan takahuoneessa niiden muiden tyyppien kanssa. Mitä se siellä tekee, miks se siellä on, kuka nyt seukkaa sen kaa, ja kuka on sen vauvan isä???

Ihan liian monimutkaisia tarinoita että mä tajuaisin, olen kait vähän yksinkertainen :-DDD

Sillä yhdellähän on pitopalvelu ja vauvan äiti on hänen firmassaan duunissa. Lapsen isä jätti, ei ilmaantunut edes ristiäisiin. Nuori duunikaveri on ihastunut tuoreeseen äitiin ja päässyt pusutteluetäisyydelle.

Vierailija
12/12 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa irtiottoja, kun en eka kierroksella katsonut ja sai kehuja & palkintoja. Luovutin, ei nappaa niin ei nappaa. Sama juttu tuon Kaikki kunnossa kanssa, jotenkin tulee mieleen, että näyttelijat osaavat vain sen " yhden ilmeen" ja mitään uutta sillä sarjalla ei ole tarjota. Toista maata taas on tänään uusintana alkava Tahdon asia. Se on enemmän meikäläisen juttu, ei takuulla mene tarinat sekaisin minkään muun ohjelman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme