Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maha voi pömpöttää, jos saa vauvan marraskuussa? Mira Luoti...

Vierailija
04.06.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy marraskuussa. Joillakin kasvaa maha nopeasti.

Vierailija
2/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö on vaan pari senttiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
4/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha alko pömpöttää tosia aikasin. En tiedä mitä läskiä tai turvotuspöhötystä oli, myöhemmin sitten vaihtui siihen kunnon vauvakessiin. Sekin tuli nopsaan kun oon niin hoikka.

Vierailija
5/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se aikoinaan pömpöttänyt, joka lihoi +5 kg koko aikana

Vierailija
6/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko vauva syntyy kohta - olin viikolla 19...

loppuraskaudessa masu (EN minä!!) olikin valtava!

Vierailija
7/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mahaa tee... Ja muutenkin kun löystyy rakenteet, niin se luonnollisesti vaikuttaa mahan muotoon.

Vierailija
8/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. marraskuussa synnyttävä, lähtöpaino 46kg ja 160cm

Vierailija
9/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoikka, niin maha helposti pömpöttää. Lihavilla sitten kilot keräytyvät tasaisesti ympäri kroppaa, mulla tuli kaikki pari ylimääräistä kiloa vatsan kohdalle.

Vierailija
10/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva + kohtu jne. on niin alhaalla, että väkisin laittaa noita sisuskaluja uusiksi. Siis nostaa, vaikka lähteestä riippuen kohtu on jotain kokoluokkaa appelsiini tai sitten isompi.

Mulla on varmaan läskiäkin vähän, kun tosiaan jo näkyy maha. Tule ap tänne näyttämään naamaasi, niin vertaillaan sitten kumpi kehtaa paremmin liikkua kaupungilla. Maha on väliaikaista, mutta muu pysyy. ;-)

Vierailija
11/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAskausviikko 18 Vauva alkaa harjoitella refleksejä. Tunnet sen rytmikkäinä potkuina ja nykimisenä. Sikiön pituus on noin 20 cm ja paino alle 200 g.

Se siitä muutamasta sentistä!! Eli olen viikolla 18, joka päivä tasaista jytinää kyljissä, kun vauva vetää jumppatuntia. Ja kyllä, minun mahani näkyy jo ja marraskuussa la.

Vierailija
12/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkä tai pitkäselkäinen, sisuskaluilla on tilaa " levitä" laajemmalle eikä ns. pömpötys näy pitkään aikaan, joillakin pitkillä naisilla ei maha kauheasti pömpötä vielä loppuraskaudessakaan. Lyhyemmällä kohtu nostaa jo alkuvaiheessa suolia ylöspäin ja kasvaessaan pullistaa mahaa paljon reilummin kuin pidempikroppaisilla. Toki eroa myös vatsalihasten ja sidekudoksen kimmoisuudessa. Eli ei nyt kannata hirveästi vaahdota. Itsellä la marraskuussa ja kyllä maha jonkinverran pömpöttää, useimmat ennen raskautta sopineet housut ei sovi enää, lukuunottamatta jotain löysempiä joustavia matalalantiohousuja. Ja lähtökoko 164/54.

Vierailija
13/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloltani hoikka. Ja minun sisällä kasvaa vauva. En koe sitä minään " läskinä" . Mahassa on kuitenkin sen n.20cm sikiö, istukka, lapsivettä ym.

Ja entäs sitten jos joillakin maha on iso.

:o

Vierailija
14/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli LA 10.11 ja katsoin juuri digikuvista että millainen maha mulla oli tähän aikaan (kun luin miran raskaudesta)

ja kyllähän siitä näkyi ihan selvästi kun tiukat vaatteet oli että raskaana ollaan. Näkyipä olleen mammahousutkin jo mulla käytössä.

Vierailija
15/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monilla näkyy viikolla 18, onhan se jo aika pitkällä silloin. Isorintaisilla ei ehkä näy niin helposti, mutta jos on muuten laiha niin näkyyhän se jo paljon aiemmin.

Vierailija
16/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä tähän olisi pitänyt vastata jotenkin näin: " No sehän on läski koko ämmä ja tietty oikein etukenossa kun tönöttää niin tottakai ne läskit tursuaa silmille" ...

Hoh hoijaa.

Vierailija
17/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus aikana paino noussut 20kg. Vatsa näkynyt (raskauksia 5) viikolla 15. Synnytyksestä kun oli kulunut 4 viikkoa, olin taas palautunut normaaliin painoon. Pituutta minulla on 160cm.

Vierailija
18/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla la lokakuunlopulla ja viikkoja siis 19. Jos on laskettu marraskuulla niin hyvinkin voi pikkasen pömpöttää nyt.

Vierailija
19/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä naisella ei ole läskiä missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä