(-: KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOON 23 :-)
Kommentit (50)
Hyvää lomaa Ankkis!! Nyt olisikin ihanaa olla jossain muualla kuin töissä.
Olokin on jo jollain lailla parempi, ei kaipaa saikulle... tosin viikko vasta aluillaan, katsotaan mikä fiilis parin päivän päästä.
wemppa
[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia
Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella
Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa
Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.
Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.
Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06 (hyvällä menestyksellä).
vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.
Levinia ' 69; mies ´66
lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!
Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.
mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.
Pinkerton
Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)
Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi
Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.
Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.
Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.
Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.
syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.
Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.
Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.
Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.
mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..
Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.
Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.
Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.
Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.
Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.
Peltimetsuri
Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.
Ullrike
Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.
Pippuri04
39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.
Snööpe
Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)
-crisse-
Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.
äitivelho
Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.
hobe69
Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.
Plussanneet 60-lukulaiset:
Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07
Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07
Tale68
Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07
Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07
Panjo
Sonjaemma 11.6.07
Senniina 27.6.07
Valdevina 21.7.07
niisku65
Yllätysäiti
Levinia 15.9.07
syystoive
Pietu
Isotikru 22.11.07
Peltimetsuri
Wemppa
esittelyt matkaan ja sori jos tuo la 22.11. meni väärälle henkilölle..Olithan se sinä isotikru? Muutkin voisivat ilmoitella päiviä, niin olis aina mukava tsekata missä mennään:-)
Oon tässä siivoillu, kun äiti tulee kohta. Se tosin alkaa samantien kulkea rätti kourassa, mutta jos vähän pehmittäis sen tietä. Kuuma päivä tänään.
eli täällä siis rv 39 - loppusuora hämöttää. Tosin miten pitkä se on, ken tietää.
Eilen tuli tasan yksi kipeä supistus. Lauantaina tosin tuli siivoiltua ja sitten koiran kanssa lenkillä veti ihan kovaksi vatsan, josko kypsyttelisi paikkoja vähitellen. Eilen illalla kävi taas kova jytke mahassa ja toivoinkin josko olisi matkalla oikeaan asentoon mutta niinpä vaan taitaa viihtyä vinossa, maha oli aamulla ihan hassusti toispuoleinen.
Täytyy tästä lähteä ruokakauppaan ja treffaamaan kaveria sitten myöhemmin.
Eli tällainen omanapainen tilannepäivitys vain nyt tällä kertaa.
Senniina: Tuohon listaan; mun la on 29.12.
Sonjaemma: Alan jo jännittää sinun puolestasi... Hyvää vointia tähän loppuaikaan.
Just haettiin kaverin kanssa jäätelöt jälkkäriksi. Oli hyvää! Ei tässä oikein muuta huvittaisikaan enää tehdä. Olossa ei valittamista, mutta motivaatio hukassa täydellisesti.
wemppa
Tänään illalla olen menossa istukkatutkimukseen, ja täytyy sanoa, että pelottaa niin *keleesti. =(( PLEASE, että kaikki menee hyvin. En ikinä anna itselleni anteeksi, jos tämän kokeen takia saan keskenmenon, ja toisaalta, haluamme mieheni kanssa molemmat, että koe tehdään. Voi tätä elämän vaikeutta.
Nyt kyllä toivoisin, että olisi joku ihan tässä oikeassakin elämässä, jolle voisin tätä pelkoani purkaa, mutta en ole vielä kertonut kenellekään. Siksi te saatte (=joudutte) kestämään tämän tod omanapaisen valituksen.
Sonjaemma - aika komeasti on jo viikkoja kasassa! Juhannuksena sitten jo vauva sylissä viimeistään. =)
Wemppa - motivaatio työntekoon mullakin täysin kateissa. Yritä tässä nyt sitten olla esimiehenä muille. Voi plääh ja vielä kerran plääh.
Tulen sitten kertomaan tutkimuskuulumisiani, jos olen hengissä.
Mulle voi laittaa la:ksi 21.12.
Nauttikaahan auringosta!
Surkea ja pelokas Peltis
Toivon hartaasti, että kaikki menee hienosti, eikä kokeesta aiheudu mitään muuta kuin hyvät tulokset sitten aikanaan.
wemppa
Meillä meni viikonloppu ulkoilun merkeissä. Ensin laitettiin lauantaina vihdoin viimein kasvimaa kuntoon. Eipä tuo häävi pläntti ole, mutta kun homma tehdään kokonaan käsivoimin ja maa on kovaa ja savensekaista, niin saa siinä jonkin verran jumpata. Sunnuntai meni paikasta toiseen singahdellessa: Ensin aamulla uimaan, sitten iltapäiväksi raveihin ja vielä iltaruualle anoppilaan. Lopputulos kaikesta koohkaamisesta oli se, että pelailut jäivät viikonloppuna väliin. Perjantai-iltana tuli kyllä ihan tuplamaali, joten toiveikkaana ajattelen, että josko niistä siimahännistä olisi joku jaksanut polskia viikonlopun mittaan torveen kytikselle. Kuten arvelinkin, ovistikku näytti perjantai-aamuna kahta paksua viivaa. Jotenkin menee aivot solmuun, kun yrittää miettiä, mikä olisi oikea aika millekin. Jos siis ovistikun reagoiminen merkitsee luteinisoivan hormonin tason nousua, joka tapahtuu 24-48 h (?) ennen ovulaatiota ja taasen siittiöiden pitäisi olla mieluusti jo paikalla, kun ovulaatio tapahtuu, niin pitäisikö pelailla juuri ennen viivojen ilmaantumista (Hmm¿ Vaatisi hieman ennustajan lahjoja!) vaiko heti niiden ilmaannuttua? Ja meneekö silloin mahdollinen tämän illan puuhailu enemmän parisuhteen ylläpidoksi? Liikaa muuttuvia tekijöitä tässä jutussa; Menee sumean logiikan puolelle.
Nyt on jotenkin tyhjä olo, koska aamupäivän olin työpalaverissa, jossa olisi taas pitänyt jaksanut skarppina ajatella elämää vuoden 2008 alusta eteenpäin. Muutenkin oli hieman nolo olo koko kokouksessa, kun muistin sen vasta viedessäni poikia hoitoon. Mukana ei ollut edes kalenteria ja vaatetuskin enempi rento loma look kuin casual tai bussines. Ehkäpä alkavat pian itsekin miettiä työpaikalla, olenko ihan täysillä mukana suunnitelmissa.
Aika rientää, täytyy lopetella. Anteeksi tämä omanapaisuuteni, mutta tuo IRL on taas ihan liikaa päässäni. Hyvä ehkä niin. Ei liikaa tämä lisääntymisprojeksi ehdi stressata.
t. Ullrike
Voi kun ihanaa kun kesä ! Vielä mukavampaa olisi jos olisi kesäloma !!!
Sonjaemmalle tsemppiä tuleviin koitoksiin !
Omanapa:
Jihuu ! Menkat alkoi harvoin olen siitä näin iloinen, nyt päästään tekemään tähän hoidon viimeinen pakastealkio siirto ! Siirto ajoittuu juhannuksen tietämille.
Aurinkoista viikkoa kaikille !
T:mami
Pitkästä aikaa. Olen lukenut teidän viestinne ja kiva kun on tullut uusia odottavia onnittelut niistä. Meillä vauva voi hyvin ja kesäloma alkanut 3 viikkoa viellä pitäisi jaksaa heinäkuu olla töissä ennen uutta lomaa ja äitiyslomaa. Laskettu aika on muuten 16.9. ja tuntuu kuin olisi jo voiton puolella. Miten teillä muilla on sukulaiset ottanut raskauden? Meillä anoppi oli kauhuissaan ja ihmetteli pitääkö viellä ton ikäisenä tehdä lapsia 40.v ihan vihaks pisti noi kommentit.
Voikaa hyvin tässä lämmössä rv25+1
huh huh kun on hellettä mutta ei passaa valittaa, sitten taas marraskuussa istutaan kyrdepipot päässä ja täristään vilusta !!
Tulin just töistä ja hain pimut tarhasta. Eskarihan loppui jo perjantaina ja tämän kesäkuun ovat ihan päiväkodissa ( tyttöjen mielestä ei oo kivaa kun joutuu olee tarhassa niinkuin vauvat !! ) tosin pettymystä vähän hälventää se, että saavat olla omassa vanhassa ryhmässään missä olivat ennen eskaria !!
Mulla oli ihan kiva päivä töissäkin ja kummityttö oli mulla opissa, kerroin hälle että saa marraskuussa serkun ja kysyin haluaako kummiksi ja oli ihan innnoissaan..samalla värväsin toisen veljentytön meille ens viikonlopuks koiravahdiksi tai noh koira menee kyllä hälle hoitoon mutta sekin asia on kondiksessa !!
Mehän lähetään ens viikonlopuks käymään siellä pohjoisessa rippijuhlissa.
Kunhan isukki kotiutuu niin ohjelmassa ruuan jälkeen olisi käydä ostamassa rippilahja ja ruokakauppa ja kirjastokeikka...ja pitänee viedä pikkupimut uimaan, keskimmäinen neito onkin reissussa torstaille asti ja esikoinen mennyt kamujensa kanssa fillarilla uimaan !!
Kiitos Senniina ihan oikein se olin minä jonka l.aika on 22.11
Peltikselle tsemppiä istukkakokeeseen !!
Sonjaemmalla vika viikko alkoi ja hus hus paljon suppareita näillä helteillä !!
Wm kiva kuulla että paha olo helpottaa pikkuhiljaa, mulla sitä jatkuvaa kuvotusta 24-h vrk.ssa kesti varmaan jonnekkin vkolle 12-13 ja vieläkin aamulla saattaa herätessä olla öklöolo mutta siihen auttaa kun juo paljon ja kylmää , voipi tosin johtua näistä helteistäkin ?
Dementtinappulaa jäi painamatta joten en enempää muista mitä mun piti kommentoida mutta nyt on pakko mennä kolistelemaan patoja ja kattiloita ja aletteva vääntää murkinaa evkk...
Moikkis
Isotikru
Hiki valuu pitkin kroppaa,tuli äsken ajettua nurmi ja tunti siinä vierähti. Trimmeristä loppui akku joten riittää huomenillaksikin hommaa.
Ei pitäisi valittaa lämpöä mutta yhtään enempää ei tarvitse sään lämmetä.
Sonjaemma,sulla käy loppu jänskäksi,kääntyykö kaveri vai meneekö leikkaukseen. No jännätään täällä kaikki yhdessä,joka tapauksessa ei ole enää pitkä aika kun on vauva sylissä.
Peltimetsurin kuulumisia odotellaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin.
Oma napa voi kai hyvin. Vähän hirvittää kun mahassa on niin " hiljaista" . Jotenkin odottaa että kun liikkeet alkaa tuntumaan niin ne voimistuvat ja tihenevät koko ajan eteen päin mennessä. Neuvolakin on vasta ensi viikon perjantaina. Tytötkin kyselee kun illalla istun nojatuoliin kuuntelemaan liikkeitä että liikkuuko vauva. Kun vastaan että ei tunnu niin heti seuraavana on kysymys onko se kuollut. Ihan itseäänkin hirvittää.
No jospa siellä kaikki olisi hyvin ja syy olisi tuo istukan paikka. Niin ja la on 13.11(jos kaikki menee hyvin).
Nyt iltapalalle ja nukkumaan.
-pietu-16+6
Syystoive: Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa. Ikävän kommentin sait anopiltasi... minä en ole vielä julkistanut vauvauutista, joten en osaa sanoa miten muut reagoivat. Eivät varmaan ylläty kuitenkaan, koska tietävät keskenmenoistani, joten varmaan " odottavat" vielä uutta uutista.
Pietu: Ole rauhassa, kyllä vauvalla on kaikki kunnossa. Lapsilta saa niin aidot ja rehelliset kysymykset. Välillä menee ihan hämilleen, kun tulee kysymys jota itsekin miettii, eikä sitten osaa vastata.. En osaa selittää mitä tarkoitan, mutta tajusit varmaan.
Isotikru: joo, ihan kivaa kun paha olo helpottaa, mutta hetihän sitä miettii, miksi...? Että onko kaikki kunnossa...
Peltis: miten meni??
Nyt pitää taas lopettaa kesken jutun. Illan jatkoja...
w
Huomenta vaan kaikki,
kirjoittelen tätä ilman, että olen vielä edes pinoa avannut :) Ajattelin saada hiukan kuulumisia huikattua ennen kuin taas joku vaatii jotain.
Meillä on arki pyörähtänyt varmasti normaalin kolmilapsisen perheen tavoin. Vauva on helpohko, mitä nyt on parina päivänä päiväsaikaan ollut " vaateliaampi" ja olen joutunu kanniskelemaan ja tosi usein imettämään. Yöt menee hyvin. Oikein mukava pieni käärö.
Mutta sen sijaan nämä kaksi isompaa. *voi huokaus* Kyllä minä tiesin jotain odottaa, mutta että nyt nämä valopäät reistaavat nukkumaanmenon kanssa. He - myöskin ja ehkä jopa siis juuri se 2 vuotta täyttävä - kukkuu hereillä puoli yhteentoista. SÄnkyyn ei rauhoituta, ei anneta unen tulla ja ei olla hiljaa. Aamulla kuitenkin hakeudutaan klo6-7 äidin ja isän sänkyyn ja aletaan pitää älämölöä ja kiellettäessä itketään raivokkaasti. Ja sitten halutaan leipää. *huokaus* Siis nuo valloittavat tanopäät, jotka voisin lahjoittaa Pelastusarmeijalle tai kiertävään sirkukseen, eivät anna minun nukkua. Ja kyllä sen huomaa, että he vaativat oman osan huomiosta.
Ja kaiken lisäksi vanhin taisi saada auringonpistoksen. Korkea kuume ja oksennus. Siinä nämä pari päivää onkin mennyt hissutellessa, kun yksi on toipilaan tapainen. Ja kun minun oikeastaan tarvisi laittaa nuo kaksi vanhinta juoksupyörään, jotta ne olisivat rätti-kuitti-poikki-väsyneitä illalla ja kaatuisivat mutinoitta sänkyyn.
Ankkis: Hyvää lomaa!
Senniina: Hienoa, että äitisi lämpeni vävylle!
Sonjaemma: Lykkyä pyttyyn viimeiselle " pikataipaleelle" kohti maalia ja vauvan saantia!
Peltis: Toivottavasti tutkimus meni OK.
Ullrike: Aikataulutuksella ei ole suurta väliä :) Kunhan puuhailette, siimahännät elää jopa 5 vrk naisen elimistössä ja odottelee munista. Tietysti ihan kaikkien miesten sperman laatu ei ole niin hyvä, että voisi 5 vrk luvata, mutta kolme kylläkin. Näin olen ymmärtänyt. Ja parempi kai etukäteen hiukan " pelehtiä" kuin jätää sitä ihan kalkkiviivoille, sitä irtoamisajankohtaa kun ei varmaksi tiedä ja munis on hedelmöityskykyinen sen 24 tuntia. Minusta tuo pe-ilta on aivan hyvä. Inseminaatiossa olisi toimenpide tehty lauantaina päivällä sinun tapauksessa, hyvä ajoitus teillä on ollut, usko pois :)
Mami: Paljon onnea PASiin!
Syystoive: Meillä kukaan ei ihmetellyt, lähinnä kyseltiin sukupuolitoivetta ja sen yrittämistä (poika). Mutta meillä siis kaksi pientä valmiiksi ja alle 10 vuotta aviota..... ja molemmille eka suhde, josta lapsia.
Iso-T:llä puuhaa riittää :) Hyvää matkaa pohjoiseen!
Pietu: Kyllä kaiki on varmasti hyvin, istukka on hyvä " äänieriste" . Lasten suusta kuuluu rehellisesti, mitä ne ajattelee ja pelkää ja funtsii. Paitsi meillä, kun äidille ei viitsi puhua... (no, kyllä sieltä ne totuudet tulee, mutta jos kysyn mikä on, kun toinen itkee tai jotain, niin ei vastata.)
Wemppa: Sinullakin paha olo poissa, hienoa. Nyt on hyvä ilma mättää jädeä :) Ja kyllä siellä masussa varmasti on kaikki hyvin :)
Ihanasti olitte tsempanneet mua ja kyselleet tutkimuskuulumisia... Tällaisina hetkinä huomaan, että tämä palsta on tullut mulle lyhyessä ajassa paljon tärkeämmäksi kuin ikinä kuvittelin.
Istukkakoe meni eilen varmaankin niin hyvin kuin se nyt voi mennä. Femedassa kävin Erja Halmesmäen luona, siinä muuten on todella pätevän tuntuinen lääkäri! Suosittelen.
Olin sitten ottanut hieman turhan kirjaimellisesti sen " kokeeseen on tultava virtsarakko täynnä" , jouduin nimittäin kolme kertaa käydä pissaamassa liikoja pois ennen kuin näyte voitiin ottaa. =) No, parempi niin kuin että olisi ollut liian tyhjä. Vähän kyllä tunsin itseni fiksuksi, kun kolmatta kertaa laittoi mut vessaan... taas yksi sellaisia hetkiä, jossa mietin, että tapahtuuko tämä todella vai onko tämä joku ö-luokan leffa.
Istukka mulla on etuseinässä, joten kuulemma helpoin paikka näytteen otolle. Neulan laittaminen ei tuntunut yhtään, näytteen otto tuntui hieman omituiselta, mutta oli ohi varmaan 20 sekunnissa koko juttu.
Eilen illalla vatsaa hieman aristi, mutta nyt ei tunnu mitään. Täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin ja että tulokset myös sitten aikanaan ovat toivotunlaiset. Näytteen laatu oli hyvä, joten tuloksia voin odottaa 1-2 viikossa.
Tällä kertaa pelkkää ON. Palailen taas paremmalla ajalla.
Tsemppiä helteessä erityisesti Sonjaemmalle, Senniinalle ja Valdevinalle - teille masun koko taitaa jo hieman tehdä helteestä nauttimisen vaikeaksi.
reiluksi viikoksi.
Hyviä vointeja kaikille!
Mamille piti jo eilen sanoa, että paljon onnea mukaan sinne juhannuksen tietämille!!
Pinkerton: Jaksamista arkeen!! Itse olen välillä niin poikki, että oikein ihmettelen haluani saada vielä yksi lisää...
Juuri kun eilen kehuin että olo ei ole enää niin huono, niin kyllä taas tänään on. Etoo ja oksettaa, ja väsyttää. Nuokun pöydällä ja odotan kotiinpääsyä. Jää nähtäväksi olenko tälläkään viikolla viittä päivää töissä.
wemppa
Peltikselle: Hyvä että eilinen sujui mallikkaasti. odotellaan hyviä tuloksia.
w
Tervehdys muutaman tauko päivän jalkeen :-))
Täällä ollaan nautittu auringosta ja saatu mukava rusketus kasvoille ja käsivarsiin. Tänään mies oli kotona ja meillä olikin kova urakka, eli koko päivä on mennyt siivotessa ja ikkunoita pestessä, joo, jätettiin ikkunat hieman myöhäiseen ajankohtaan :-// Tintura istui sitterissä ja puhui omiaan, ja oli muutenkin kiltisti ...
Arvatkaapa mitä tytöt? No ' hävettää' tunnustaa, mutta olin lauantaina ja sunnuntaina töissä, en omassa työpaikassani, mutta tässä kodin vieressä (5min matka) tein 2 iltaa, hajaillan 11-19 ja normaali illan 13-21, meni hyvin ja oli jopa mukavaakin. Isi hoiti vauvaa sillä välin ja kaikki meni hienosti. Mun oli pakko pumpata työpaikalla muutamaan otteeseen illan aikana ja hienot 5dl sain lauantaina ja sunnuntainakin kertapumppauksella 3dl :-// Oli piristävää, vaikka vauvaa olikin kova ikävä ..
Meillä on ristiäiset 1.7. ja nyt ollaan tänään pohdittu kutsujen lähettämisiä, mitä kukkia otetaan maljakoihin ..millaisia kakkuja, ja otetaanko voileipakakkua lainkaan jne .. En meinaa itse leipoa vaan suuntaan erääseen leipomoon ja ostan kaiken sieltä. Tytön nimi on valittu ja hänen etunimensä on sellainen kansainvälinen vaikka menisi ihan suomalaisestakin, toka nimi on sitten srilankalainen ...hmmm mm. Toto(yhtye) lauleskelee sen nimisestä naisesta :-)) Me meinataan säilyttä kastevesi ja ostaa istutus/taimi-tiinulle ja kaataa se vesi sitten sille... Kastepuku on ostettu se on nimeltään ' linnanneito'
Tiinu kasvaa, ja osaa jo komentaa äityliä :-)) Mullahan oli se lekuri viime viikolla ja kaikki oli hyvin, olen tainnut jo kommenteerata sitä käyntiä. En ottanut kierukkaa vaan muilla keinoin ehkäistään, tai liekkö täällä mitään ehkäisyä edes tarvii, kun mies on aina v ä s y n n y t ... !!!!
Senniinalle, onnea äidin ja miehen tutustuttamiseen !! Hyvä, että äitisi tuli uusinta visiitille ..
Peltis, mullehan kanssa tehtiin tuo biopsia, ja MINÄ sain luvalla pissiä 2dl muovipurkkiin, mutta ei pisaraakaan enempää, lääkäri kun selitti, että virtsaa täytyy olla rakossa, muuten koetta ei voi tehdä. Ommituista !!! Kiva, että kaikki meni hyvin. Nyt relax !
Sonjaemmalle hurjasti onnea tulevaan koitokseen ! Toivotaan, että vaavi olisi oikein päin, mutta jos ei, niin sektioon onnea. Täälläkin jänskättää ...
Ullrike aivan varmasti sinulla on miehesi mielestä ollut söpö vauvamasu !!!! Ja me kaikki ollaan erilaisia vartaloiltamme jne, mutta tärkeintähän on se, että vauva voi masussa hyvin ja äitikin .. Kaikki ulkoinen onkin sitten sivu seikkaa. Toivotaan, että sielläkin olisi siimahännät uinneet haaviin ;-))
Pitiköhän jotakin muuta vielä kommentoida, en muista, joten poistun nyt takavasemmalle, mutta palaan huomenissa, nyt on veto pois. Mies ja Tiinu nukkuvat ja minä nautin ja katselen Raskan avoimia ja JUON kahvia ..
t. emmi & tiinu 2kk
Ukko palasi eilen viikonlopun mökkireissulta saaristosta ja naaman väri muistuttaa kypsää tomaattia.
Ensimmäistä lomapäivää viettelen. Huomenna lähdetään viikoksi mökille ja meinasin jo masentua, kun mökiltä paluun jälkeen on enää vain kaksi päivää lomaa jäljellä, mutta karoitin heti moisen ajatuksen, HUS!