Onko 15e sopiva palkka 16-vuotiaalle, tulee hoitamaan
3v ja 10v. hoitaa n.7h ja kyseessä sukulaistyttö.
Kommentit (10)
Tuo on kokopäivä ja monta lasta. Kyllä tuon ikäinenkin tietää että 15 e on ihan p.. stä tollasesta hommasta. 15 e ei ole raha eikä mikään tänä päivänä. Mä en edes päästäisi mun 16 vuotiasta hoitamaan ketään tollasella summalla. Ja mitä helvetin väliä sillä on että on sukulainen? Silloinko pitäisi aina huonommin maksaa?
eipä taida tyttö ihan mielellään tulla uudestaan..
paska homma.
maksan 50e, mulla huomenna 6h työpäivä että juuri ja juuri itse saan ton 50e
Eikös mll hoitajat saa saman palkan oli lapsia 1 tai 10?
Jos siis vain yhdeksi päiväksi tulee.
Vaikka muistan aikanani saaneeni yhden 1v lapsen hoidosta 1000mk kuukaudessa. Eli nykyrahana päivää kohden tuli reilut 8e. Tosin rahan arvo on todellakin eri nykyään.
riippuu tietysti monesta asiasta, syökö hoitaja teillä, viettekö / haetteko hoitajan vai maksaako itse matkansa, kuuluuko tehtäviin muuta kuin lastenhoito ja kuinka oma-aloitteinen hoitaja on (laittaako ruoat, siivoaako jäljet, keksiikö kivaa ohjelmaa, vai onko vaan paikalla ja valvoo tilannetta)
Tietämättä tilannetta tarkemmin sanoisin, että 20 euroa olisi parempi, 30:kin mahdollinen.
Muistaakseni tuli korotus muihinkin kaupunkeihin. No ihan sama mutta silti 15 e on liian vähän. Maksa 5 e tunti jos suostuu. Aikamoinen vastuu on kuitenkin jos 3 lasta.
Ja tämä tyttö tylee mielellään hoitamaan, oli yllättynyt kun sanoin että maksan " palkkaa" , oli valmis tulemaan ilmaiseksi.
joten ei kovin raskasta hommaa... Jos saa vielä syödä teillä, ei tarvi kuin 10 euroa antaa
Mielestäni 5-6¿ tunnilta on sopiva