Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä henkimaailmasta tietäviä paikalla (näkijää tms.)? Tarvitsen ohjausta/mielipiteen.

Vierailija
09.01.2012 |

Olen kokenut koko elämäni yliluonnollisia asioita (nähnyt, kuullut ja muuten vaan tuntenut). Koin parantumisen kymmenen vuotta sitten sairaudesta johon olin kuolemassa. Energiahoitaja näki minut yleisellä paikalla ja antoi minulle valtavan määrän energiaa (pyörryin kahdesti). Ateistiystäväni oli tapahtumaa todistamassa, joten en nähnyt harhoja ;) Tiesin heti, että olin parantunut ja kahden viikon kuluttua se huomattiin myös lääkäreiden taholta. Tämän energiansaannin yhteydessä päälaeltani aukesi luukku ja sieltä lähti juuri (?!) kohti kosmoksen keskipistettä. Ympäristö muuttui avaruudeksi ja tiesin tuon hohtavan keskustan, johon juureni oli kiinnittynyt olevan Jumala. Tämä kaikki tapahtui sisälläni.

Tämän jälkeen olen elänyt henkistä hiljaiseloa kymmenen vuotta. Nyt koen sen vahvaa uudelleentulemista. Kolmannen silmän chakra tuntuu paineena otasllani, voin hyvin helposti aktivoida sitä lisää, mutta sitten alkaa tapahtua pelottavia asioita. Kolmas silmä on ollut minulla aina jossain määrin toiminnassa, saan paineen tunteen siihen synnytettyä helposti ja olen hyvin intuitiivinen ihminen. En vain koskaan tiennyt sen olevan kolmas silmä. En ole enne peryhtynyt näihin asioihin sen enemää, ne ovat olleet luonnollinen osa elämääni.

Nyt minua kuitenkin pelottaa. Ei koko ajan, mutta aina näitä kolmannen silmän antamia asioita kokiessani.

Pari iltaa sitten kävin meditaatiossa chakrojani läpi ja huomasin juurichakran aktivoituvan voimakkaasti. Edelleen se tuntuu mielihyväntunteenä chakran kohdalla. Päästessäni kolmanteen silmään, sänky alkoi täristä. Ei voimakkaasti, mutta huomattavasti kuitenkin. Koira esim hyppäsi heti pois sängyltä. Lopetin meditaation, enkä saanut unta loppuyönä. Tällöin en vielä pelännyt.

Eilen illalla meditoin samalla tavalla läpikäyden chakrojani, mutta jumituin pitemmäksi ajaksi kolmanteen silmään. Minulla oli silmät kiinnni, mutta hetkellisesti näin huoneen sellaisena kuin se on. Tuntui, kuin päässäni olisi ollut magneettinen kruunu otsan voimakkaan paineentunteen lisäksi. Nukahdin kuitenkin normaalisti.

Yöllä heräsin kammottavaan tunteeseen. Huone oli sinertävän harmaa ja koko pääni suhisi ja tärisi. Hiukseni olivat nousseet kohti kattoa. Tunne oli sanoinkuvaamattoman kammottava. Huusin äänettä "Kristus, auta" ja tunne hävisi heti. Tämä tapahtui klo 04 yöllä, enkä saanut tämän jälkeen enää unta.

Mitä minulle on tapahtumassa? Mitä pitäisi tehdä, kenen puoleen kääntyä? Kiitos avustasi!

PS Olen pyytänyt enkeleitä luokseni viimeaikoina, jostain syystä minulla on nyt kuitenkin voimakas tunne siitä, että kyse ei ole hyvistä voimista, jotka ottavat minuun yhteyttä tällä hetkellä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riskinä on psykoosiin meneminen.

Itsesi kannalta parasta olisi mennä juttelemaan näistä asioista ihan terveyskeskulääkärille niin hän tekee sitten lähetteen eteenpäin.

Jos tuntuu vaikealta puhua, voit printata avauksesi ja näyttää sen lääkärille.

Vierailija
22/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä heräsin kammottavaan tunteeseen. Huone oli sinertävän harmaa ja koko pääni suhisi ja tärisi. Hiukseni olivat nousseet kohti kattoa. Tunne oli sanoinkuvaamattoman kammottava. Huusin äänettä "Kristus, auta" ja tunne hävisi heti. Tämä tapahtui klo 04 yöllä, enkä saanut tämän jälkeen enää unta.

kuulostaa unihalvaukselta. Googleta vaikka. Se voi olla todella pelottava tilanne, ja usein uskovainen tulkitsee sen pirun tai pahan hengen läsnäoloksi tms.

Muuten en osaa ottaa kantaa. Kuulosta hyvinherkältä ja suggestioon reagoivalta persoonalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pitäisit muutaman kuukauden taukoa kaikkiin niihin harjoituksiin joita nyt teet.

Ja keskittyisit aivan arkisiin asioihin.

Nuo kokemuksesi joista kerroit eivän liity henkisyyteen millään tavalla vaan psyykkisiin kokemuksiin.

Todellinen henkinen opetus tapahtuu hiljaisuuden avulla.

Vierailija
24/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveystoimistosta. Psyykkisiä juttuja.

Otan osaa.

Vierailija
25/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paine otsachakrassa kertoo siitä että alemmat chakrat eivät ole tarpeeksi maadotettu. Seurakunnan puoleen en kääntyisi koska todellisuudessa he eivät henkimaailmasta tai henkisestä kehityksestä juurikaan tiedä.

Vierailija
26/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on välillä hauskoja juttuja. Pahimpia ovat ne jotkut julkkikset jotka esittävät niin henkistä ja silti raha on ainoa asia mitä he kumartavat.

http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/rajatie…

Vierailija
27/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obmar kirjoitti:

Paine otsachakrassa kertoo siitä että alemmat chakrat eivät ole tarpeeksi maadotettu. Seurakunnan puoleen en kääntyisi koska todellisuudessa he eivät henkimaailmasta tai henkisestä kehityksestä juurikaan tiedä.

Olet joko tasan yhtä kajahtanut kuin hihhulitkin seurakunnassa tai sitten yhtä ahne kusipää kuin verkostomarkkinointiin alentuvat.

Kumpi?

Vierailija
28/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile. Älä kutsu henkiä jne. Mene juttelemaan papin kanssa. Oon ollut järkyttynyt, kun oon aika maallikko jne ja nyt on tullut riivausjuttuja lähelle. Eli ei mitään uskomushoitoja, henkimaailmaa, menneitä sukupolvia jne vaan ihan vaan kristillisyyttä. Rukoilen puolestasi <3

Vierailija
29/36 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up 

Vierailija
30/36 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen kolmas silmä -chakra (Ajna, sijaitsee otsan keskellä kulmakarvojen välissä) voi aiheuttaa ylivilkasta mieltä, hallusinaatioita, unettomuutta, päänsärkyjä, ahdistusta tai jopa irrallisuuden tunnetta todellisuudesta. Tämä chakra liittyy intuitioon, mielikuvitukseen ja henkiseen ymmärrykseen ja kun se on yliaktiivinen, henkinen maailma voi ikään kuin "kaapata vallan".

Tässä keinoja tasapainottaa ja maadoittaa yliaktiivista kolmatta silmää:

🔻 1. Maadoittuminen

Yliaktiivinen kolmas silmä tarvitsee yhteyttä maahan.

Kävele paljain jaloin luonnossa.

Tee juurichakraa aktivoivia harjoituksia: lantionpohjan harjoituksia, syviä kyykkyjä, joogassa esimerkiksi Malasana tai Tadasana.

Syö maadoittavaa ruokaa: juureksia, punaista lihaa (jos syöt), tummaa suklaata, lämpimiä ruokia.

🧘 2. Jooga ja hengitys

Vältä liikaharjoittelua kolmannen silmän meditaatioissa.

Kokeile lempeitä, maadoittavia asanoita: Childs Pose (Balasana), Seated Forward Fold (Paschimottanasana).

Tee rauhoittavaa hengitystä (esim. 478-tekniikka): hengitä sisään 4 sekuntia, pidätä 7, ulos 8.

Nadi Shodhana (vuorottainen sierainhengitys) tasapainottaa molempia aivopuoliskoja.

🎧 3. Äänitaajuudet

Käytä 432 Hz tai 528 Hz taajuuksia maadoittamaan ja rauhoittamaan mieltä.

Vältä liiallista kolmannen silmän stimulaatiota (esim. 963 Hz) jos chakra on jo yliaktiivinen.

🌿 4. Yrtit ja eteeriset öljyt

Käytä laventelia, vetiveriä, setripuuta tai patchoulia eteerisinä öljyinä nämä tukevat maadoittumista ja rauhoittavat ylivilkasta mieltä.

Rauhoittavat teet: kamomilla, sitruunamelissa, valeriaana.

📵 5. Vältä ylistimulaatiota

Vältä liiallista meditointia tai psykedeelejä, jotka voivat aktivoida kolmatta silmää entisestään.

Rajoita ruutuaikaa, erityisesti ennen nukkumaanmenoa.

Pidä taukoa energiatyöskentelystä, jos olo käy sekavaksi.

6. Luo rutiinia ja turvaa

Päivittäinen rutiini ankkuroi sinut tähän hetkeen.

Nuku säännöllisesti, syö säännöllisesti.

Tee jotain käytännöllistä ja käsillä tehtävää (esim. ruoanlaitto, puutarhanhoito, käsityöt).

Vierailija
31/36 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sydänmakasiini.

Vierailija
32/36 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua.

Vierailija
33/36 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo jo että huusit Jeesusta ja Hän auttoi, pitöisi olla sulle selvä merkki että vain Hänen nimessään on RAUHA.

Vierailija
34/36 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa se yks 4-kymppinen emäntä sotkeentu noihi chaksra pahojen henkien juttuihin ja vegaania vaan söi ja sitten lapsensa tappoi. 2014. Oletko se 

Vierailija
35/36 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Emmi?

No, kannattiko ne joogahömpötykset?

Vierailija
36/36 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi sinuna enkeleitä. Yleensä ne enkelit jotka ottavat ihmisiin yhteyttä ovat nk. langenneita enkeleitä eli suoraan suomeksi sanottuna demooneja. Jos todella haluat apua henkisestä maailmasta niin ainut oikea avun antaja on kristus ei kukaan muu. Enkelien palvonta ja heitä etsiminen on suoraan epäjumalien palvontaa. Toiseksi sinä voit sulkea kolmannen silmän jos se sinua häiritsee. Suosittelisin ainakin toistaiseksi sulkemista 
juha

"Kolmas silmä?" Eiköhän tuo ole jokaisella haarojen välissä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi