Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä henkimaailmasta tietäviä paikalla (näkijää tms.)? Tarvitsen ohjausta/mielipiteen.

Vierailija
09.01.2012 |

Olen kokenut koko elämäni yliluonnollisia asioita (nähnyt, kuullut ja muuten vaan tuntenut). Koin parantumisen kymmenen vuotta sitten sairaudesta johon olin kuolemassa. Energiahoitaja näki minut yleisellä paikalla ja antoi minulle valtavan määrän energiaa (pyörryin kahdesti). Ateistiystäväni oli tapahtumaa todistamassa, joten en nähnyt harhoja ;) Tiesin heti, että olin parantunut ja kahden viikon kuluttua se huomattiin myös lääkäreiden taholta. Tämän energiansaannin yhteydessä päälaeltani aukesi luukku ja sieltä lähti juuri (?!) kohti kosmoksen keskipistettä. Ympäristö muuttui avaruudeksi ja tiesin tuon hohtavan keskustan, johon juureni oli kiinnittynyt olevan Jumala. Tämä kaikki tapahtui sisälläni.

Tämän jälkeen olen elänyt henkistä hiljaiseloa kymmenen vuotta. Nyt koen sen vahvaa uudelleentulemista. Kolmannen silmän chakra tuntuu paineena otasllani, voin hyvin helposti aktivoida sitä lisää, mutta sitten alkaa tapahtua pelottavia asioita. Kolmas silmä on ollut minulla aina jossain määrin toiminnassa, saan paineen tunteen siihen synnytettyä helposti ja olen hyvin intuitiivinen ihminen. En vain koskaan tiennyt sen olevan kolmas silmä. En ole enne peryhtynyt näihin asioihin sen enemää, ne ovat olleet luonnollinen osa elämääni.

Nyt minua kuitenkin pelottaa. Ei koko ajan, mutta aina näitä kolmannen silmän antamia asioita kokiessani.

Pari iltaa sitten kävin meditaatiossa chakrojani läpi ja huomasin juurichakran aktivoituvan voimakkaasti. Edelleen se tuntuu mielihyväntunteenä chakran kohdalla. Päästessäni kolmanteen silmään, sänky alkoi täristä. Ei voimakkaasti, mutta huomattavasti kuitenkin. Koira esim hyppäsi heti pois sängyltä. Lopetin meditaation, enkä saanut unta loppuyönä. Tällöin en vielä pelännyt.

Eilen illalla meditoin samalla tavalla läpikäyden chakrojani, mutta jumituin pitemmäksi ajaksi kolmanteen silmään. Minulla oli silmät kiinnni, mutta hetkellisesti näin huoneen sellaisena kuin se on. Tuntui, kuin päässäni olisi ollut magneettinen kruunu otsan voimakkaan paineentunteen lisäksi. Nukahdin kuitenkin normaalisti.

Yöllä heräsin kammottavaan tunteeseen. Huone oli sinertävän harmaa ja koko pääni suhisi ja tärisi. Hiukseni olivat nousseet kohti kattoa. Tunne oli sanoinkuvaamattoman kammottava. Huusin äänettä "Kristus, auta" ja tunne hävisi heti. Tämä tapahtui klo 04 yöllä, enkä saanut tämän jälkeen enää unta.

Mitä minulle on tapahtumassa? Mitä pitäisi tehdä, kenen puoleen kääntyä? Kiitos avustasi!

PS Olen pyytänyt enkeleitä luokseni viimeaikoina, jostain syystä minulla on nyt kuitenkin voimakas tunne siitä, että kyse ei ole hyvistä voimista, jotka ottavat minuun yhteyttä tällä hetkellä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin niistä asiallisista ;) Verhon takaa ei näe, ennen kuin sitä raottaa.

Minulla on ollut unihalvaus, tämä ei ollut sitä.

Näen myös valveunia, mutta ei ole kokenut niihin tarvetta pitkiin aikoihin. Tuntuu, että ne vievät energiaa liiaksi.

Jatkan meditoimista ja keskityn vain positiivisiin asioihin. Uskon myös, että aiheutan itse nämä negatiiviset ilmiöt. Haluan niistä eroon. Täytyy vain keskittyä paremmin.

Kiitos vielä!

Vierailija
2/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen vastauksesta sitä, että miten sen rakkauden voi saada sisäänsä, jos sitä ei omasta takaa ole?

Esim. jos olet (puhun siis teoreettisesti) kokenut tunnekylmän lapsuuden, et voi oppia rakastamaan. Miten voit ikinä keskittyä siihen rakkauteen?

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jo sisälläsi. Ihan kaikki. Lapsuus on tässä mittakaavassa hyvin mitätön juttu.

Taivasten valtakunta on jo keskuudessanne, se on meissä jokaisessa. Sisällämme.

kolmosen vastauksesta sitä, että miten sen rakkauden voi saada sisäänsä, jos sitä ei omasta takaa ole?

Esim. jos olet (puhun siis teoreettisesti) kokenut tunnekylmän lapsuuden, et voi oppia rakastamaan. Miten voit ikinä keskittyä siihen rakkauteen?

2

Vierailija
4/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otsaan bepanthenia

Vierailija
5/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi me yllättävän pitkälle luomme itse oman todellisuutemme, se vastaa odotuksiimme ja uskomuksiimme. Henkinen tie voi johtaa kauhuun ja pelkoon tai rauhaisaan autuuteen sen mukaan mitä itse siltä odottaa. ongelma toki on se että aina ihminen ei tiedosta itse mitä pohjimmiltaan odottaa ja pelkää. Mutta on hyvä jos pelottavia uskomuksia vastaan omaa suojaavia uskomuksia, kuten usko Kristuksen tai enkelien apuun. Ne voivat oikeasti auttaa kun niihin uskoo.

Yleisesti ottaen neuvoisin sinua alkuun välttämään toimintoja jotka aiheuttavat sinulle pelottavia kokemuksia, esim. liiallista kolmanteen silmään keskittymistä meditaatiossa. Tarvittaessa tilapäisesti välttämään jopa meditaatiota kokonaan. Pidemmän tähtäimen apu voisi olla jos alat yrittää tiedostaa tarkemmin mitä pohjimmiltaan ajattelet ja uskot henkimaailmasta, ihmisessä olevista energioista ja voimista, hyvistä ja pahoista henkiolennoista/energioista ja niiden kyvystä vaikuttaa ihmiseen jne ja tarvittaessa muuttaa aktiivisesti näitä uskomuksia. Itse pelkäsin ennen kauheasti ns. pahoja henkivaltoja ja koinkin niiden hyökkäyksiä mutta kun muutin uskomukseni niin ei ole enää pahoja henkivaltoja näkynyt.

Vierailija
6/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen vastauksesta sitä, että miten sen rakkauden voi saada sisäänsä, jos sitä ei omasta takaa ole? Esim. jos olet (puhun siis teoreettisesti) kokenut tunnekylmän lapsuuden, et voi oppia rakastamaan. Miten voit ikinä keskittyä siihen rakkauteen? 2

Rakkautta on monenlaista.Ei välttämättä tarvitse tuntea sitä ensirakastumisen tunnekuohua vaan rakkautta hyvään oloon.Tähänkin auttaa mielikuvaharjoittelu.Voit tuntea rakkautta kun luotat siihen että kaikki asiat on hyvin,tapahtui mitä hyvänsä ja oli tilanne mikä tahansa.

Minä olen elänyt ns.tunnekylmässä lapsuudessa ja silti voin tuntea rakkautta joka päivä.Tunnen rakkautta lapsiani kohtaa,eläimiä kohtaan ja perhettä kohtaan.Minulla on asiat hyvin vaikka velat painaa päälle ja tulevasta ei takeita.Rakastan elämää kaikissa väreissä ja tilanteissa.Kukaan ei koskaan voi sitä viedä minulta/meiltä vaikka joskus tuntuukin ettei mistään tule mitään.

Silti luotan siihen että selviän kaikesta,ennemmin tai myöhemmin.

Rakkaus vaan on,tunnet tai et.Se ei ikinä häviä,vain muuttaa muotoaan välillä.

Vierailija
7/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että harrastat pakonomaisesti meditaatiota. Oisko parempi nyt olla rauhassa eikä tehdä noita harjoituksia jos tulee tuollainen olo?

Mullakin on henkisyys tärkeää ja olen hiukan avautunut enemmän näin iän myötä ja vime yönä viimeks ennen nukahtamista aika erikoinen kokemus, mutta ei siitä sen enempää. En viitsi kertoa koska täällä voidaan ihminen tuomita ymmärtämättömien ihmisten taholta.

Rauhoitu välillä.

Vierailija
8/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se nyt siltä vaikuttaa, kun viestiin oli pakko kiireessä niputtaa nuo asiat. Paljon jäi kertomatta hyvää ja myös pahaa.

Kuten sanoin, minulla on ollut nyt kymmenen vuoden hiljainen aika. Koen voimakasta vetoa henkisyyteen tällä hetkellä.

Enempää en minäkään lähde asiaa avaamaan, koska se joka tapauksessa tulkitaan väärin niin helposti ja sainkin jo hyvän vinkin tuolla alkupuolen vastauksissa.

Kaikke hyvää teille kaikille!

T: Ap

Vierailija
9/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kasvu tapahtuu parhaiten, jos yrität pysytellä ns. jalat maassa. Käytä meditointia vain, kun tarvitset sitä, älä hakeaksesi uusia kokemuksia tai tottumuksen vuoksi.

Jos pystyt lukemaan englanninkielisiä kirjoja, niin verkosta (Amazon) voi ostaa kirjoja aiheesta psychic protection yms. Niissä opetetaan suojaustekniikoita. Muuten olet henkisesti aivan auki ja ihan mitkä tahansa tulijat pääsevät sisään.

Vierailija
10/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen olen elänyt henkistä hiljaiseloa kymmenen vuotta. Nyt koen sen vahvaa uudelleentulemista.

Olisi varmaan terveellisempää ohittaa tämä uudelleentuleminen ja jatkaa ihan tavallista hiljaiseloa.

Käänny mielenterveystoimiston puoleen, jos et itse pysty hallitsemaan tilannetta, sillä "henkimaailman" puoleen kääntyminen vain pahentaisi tilannetta.

Vierailija
11/36 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyypillinen unihalvauskohtaus, mikä tapahtuu joillekin henkisen tien kulkijoille. Liittyy tiettyyn kehitysvaiheeseen. SInun tapauksessasi aktivoit itsessäsi asioita, mille et ole ollenkaan valmis, koska itsesi työstäminen on kesken. Kysymyksessä on astraaliprojektioon liittyvä kokemus.

Summa sumarum = et ole valmis siihen mitä teet, joten älä jatka, koska et tiedä mitä olet tekemässä.

Jatkat vasta sitten, kun TIEDÄT mitä olet tekemässä ja MITEN.

Vierailija
12/36 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään riivaajia ei ole, ja mikään henki ei sinuun pääse jos et itse halua. Olet vain pitkälle edennyt ja sinulla on lahjoja tai taipumuksia telekinesiaan ja muihin aivojen ajatuskapasiteetilla tapahtuvaan toimintaan. Unohda pirut ja muut, kolmas silmä vain on yksi aisti lisää, sillä minäkin aina tunnistan energiat ja entiteetit.

Googlaa foorumi nimeltä mielen voima. Siellä on paljon jutuja ja harjoituksia telekinesiasta ja muusta. Pelot vain eirtävät sinut itsestäsi ja jumalasta.

Joskus henkinen kehitys voi olla liian nopeaa, tällöin pyydä jumalalta että painaa jarrua ja antaa sinulle sen verran kehitystä kun kestät kantaa.

Vierailija
13/36 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoitoja ja henkiä...

Ei vittu.

Vierailija
14/36 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on suggestioherkka, niin pitaisi olla todella tarkkana sen suhteen, keille kaikille oma kotiavain on annettu. Ovatko ne kaikki luotettavia.

Vierailija
15/36 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi sinuna enkeleitä. Yleensä ne enkelit jotka ottavat ihmisiin yhteyttä ovat nk. langenneita enkeleitä eli suoraan suomeksi sanottuna demooneja. Jos todella haluat apua henkisestä maailmasta niin ainut oikea avun antaja on kristus ei kukaan muu. Enkelien palvonta ja heitä etsiminen on suoraan epäjumalien palvontaa. Toiseksi sinä voit sulkea kolmannen silmän jos se sinua häiritsee. Suosittelisin ainakin toistaiseksi sulkemista

juha

Vierailija
16/36 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Hän sovitti ristillä sinunkin syntisi. Rukoile koko sydämestäsi Jeesusta Kristusta Vapahtajaksesi. Nuo kokemasi asiat ovat pimeyden henkivaltojen, demonien toimintaa. Jeesus on suurempi kuin ne ja suurempi kuin pimeys. Jo kokemuksesi osoittaa sen, kun huusit Jeesusta avuksi. Hän kutsuu sinua. Kaikki pelottavat asiat ja demonit väistyvät Jeesuksen nimessä. Hänelle yksin kaikki voima, valta, kiitos ja kunnia! Olen itsekin nähnyt pelottavat pimeän hahmon, mutta kun käskin sen poistua Jeesuksen nimessä ja veressä, se lähti heti eikä ole takaisin tullut. Jos et usko tätä, niin älä sitten usko. Mutta missään muussa nimessä et tule saamaan voittoa noista sinua kiusaavista ja pelottelevista henkivalloista. Voithan koetella sanojani ja rukoilla Jeesusta avuksi. Kokeile, mitä hän sinulle vastaa ja katso, saatko avun. Lue Raamattua vaikka Johanneksen evankeliumia. Ja jos et muuta osaa rukoilla, niin rukoile: Jeesus Kristus Jumalan poika armahda minua syntistä! Tai Isä meidän rukous. Jeesus Herra auta ja kosketa tätä ihmistä ja johdata sinun luoksesi. Sinun nimessäsi Herra kaikki pelko, pimeys ja oudot kokemukset poistuvat! Annat omillesi rauhan, ilon ja vapauden. Et pelon henkeä vaan rohkeuden. Kuule rukoukseni ja kosketa tätä ihmistä sinun nimessäsi Jeesus! Amen.

Vierailija
17/36 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koit ruumiistairtautumisen, tai olit juuri kokemassa mutta pelkosi esti sinua jatkamasta. tällöin on normaalia kuulla voimakasta suhinaa tai vastaavia ääniä. astraalikehosi on jo kehittynyt ja on valmis tutkimaan ympäristöä. kannattaa tutkia aihetta hieman, koska tästä on kirjoitettu lukuisia kirjoja. suosittelen kuitenkin ehkä lopettamaan kokeilut toistaiseksi kunnes opit hallitsemaan pelkosi. kyseessä on totinen asia, joten suosittelen ottamaan itseä niskasta kiinni ja suhtautumaan asiaan mahdollisimman analyyttisesti jos aiot edetä tällä tiellä. ave mariat ja hoosiannat ei valitettavasti tässä auta.. tai siis auttaa jos haluat heittää pyyhkeen kehään ja lopettaa leikin kesken. koska olet kuitenkin jo noin pitkällä, kannustan jatkamaan opiskelujasi.

Vierailija
18/36 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut lukuisia ruumiistapoistumisia ja ne alkavat juurikin noin, tuo humina ja suhina varsinkin. Ensimmäisillä kerroilla minäkin pelkäsin ja siksi ne loppuivatkin moneksi vuodeksi, nykyään en enää pelkää oikeastaan mitään henkisiä kokemuksia. Niistä onkin tullut mulle ihan arkipäivää.

Mitään demoneita, piruja, negatiivisia energioita jne ei ole olemassa, kaiken "pahan" luomme ihan itse. Joten jos nämä asiat tuntuvat pahalta, olet sen itse luonut ajatuksillasi. Mutta tosiaan, älä keskity kolmanteen silmääsi sen enempää kuin muihinkaan chakroihisi, ellet halua juuri nyt avata sitä enempää. Ennemminkin kannattaa pyrkiä chakrojen tasapainotukseen ja sopusointuiseen toimintaan.

Tottakai voit pyytää apua enkeleiltä, he ovat olemassa juuri auttaakseen meitä ihmisiä, omat enkelisi odottavat pyyntöäsi joka päivä. Mutta mieti mitä pyydät, mitä haluat henkiseltä tieltäsi? Jos olet jo varma henkimaailman olemassaolosta, et tarvitse siitä ainakaan mitään todisteita. Jos taas haluat kehittyä henkisesti, et tarvitse meditaatiota etkä voimakkaita kokemuksia. Tarvitset ymmärrystä siitä kuka olet, mistä tulet ja minne menet ja millaiset upeat voimat sinulla on. Tarvitset jokapäiväistä rukousta, eli kiitosta Jumalan puoleen ja rakkaudellisten ajatusten lähettämistä kaikille ihmisille ja varsinkin vihamiehillesi. Ajattele rakkaudella koko maailmankaikkeutta. Ajatukset merkitsevät vähintään yhtä paljon kuin teot.

Valoa ja rauhaa tiellesi! t. A

Vierailija
19/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, että kun ihminen on ns. henkinen, niin sitä kautta voi monet voimat yrittää sisään.

Minä uskon Jeesukseen vahvimpana voimana, hän on vahvempi kun enekelit, ja siksi kääntyisin hänen puoleensa. MInä siis menisin seurakuntaan, mutta en osaa sanoa, kenen puoleen.

Jos et usko Raamattuun, niin sitten sinuna etsisin jonkun ns. kanavoijan tai muun energiahoitajan.

Tuo on oikeasti pelottavaa. En uskaltaisi jäädä yksin.

Vierailija
20/36 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet päässyt näin pitkälle henkisellä tielläsi.

Olen meedio/näkijä ja parantaja mutta elän tällä hetkellä hiljaiseloa näiden asioiden kanssa.

Erona sinuun vain se että olen itse tietoisesti sulkenut kolmannen silmäni.Se on kuin valokatkaisija joka torppaa "viesti"liikenteen.

Neuvona annan sinulle että pelko ruokkii negatiivista energiaa.Mitä enemmän pelkäät "pahaa" sitä enemmän sinulle sitä "annetaan".Se miksi puhun asioista " " heittomerkeillä on se että itse aiheutat tuon kaiken.Jos ajatuksesi on täynnä rakkautta niin et voi saada negatiivista energiaa.Näihin asioihin pätee vetovoimanlaki.Jos availet chakrojasi ja ajatuksissasi pelkäät pahoja "henkia" niin tod.näk saat availullasi lähellesi näitä pahoja asioita.Kun ajattelet että olet täynnä rakkautta,lämpöä ja olet korkeimman kädessä niin mitään pahaa ei voi sattua.Vaikea selittää.

Syy minkä takia itse lopetin oli se että fyysissä elämässä tapahtui liikaa asioita ja en enää pystynyt toimimaan "puhtaissa" energioissa ja keskittymään toisten hätään kun itselläkin oli hätä.Se olisi ollut väärin muita kohtaan.

Nyt olen alkanut huhuilemaan taas mutta hyvin varovasti.Minua on helpottanut se tieto että minä itse määrään mitä olen valmist vastaanottamaan,koska ja miten.Minä olen nämä ehdot asettanut ja muuta en edes huomioi.Jos ajatuksenikin luon näille asioille niin heti joku on huhuilemassa minua ja pyytämässä apua.Vielä en ole valmis ja elän nyt ns.pimennossa kaikesta ylimaallisesta.

Toivottavasti saat apua aktiivisesti näitä asioita tekevältä!!!!!