Allo sinkkuaiti nelosella - " kylla sen seksin aina jostain hakee" , teinimainen kikatus paalle, teinimeikit ja avonainen toppi josta hinkit pursuaa.. uh x)
Kommentit (9)
Sinkkuäidillä ei sais olla minkäänlaista seksielämää vai?
Vierailija:
Sinkkuäidillä ei sais olla minkäänlaista seksielämää vai?
Ja täällä on taas pelkkää moitetta keksitty ohjelman tiimoilta.
Ihan sama. ;)
Yksinhuoltajuudessa ei ole mitään halveksittavaa - päinvastoin! Naiset tekevät vähintäänkin kahden aikuisen työt.
Minusta ohjelma oli kiva, ja naiset oli upeita ja rohkeita!
En oikein tajua mitä haukkujat odottivat. Vissiin katottu vähän liikaa saippua-sarjoja taas.
Pisti silmään nuo viihteellä olot. En ollenkaan väheksy yh:n elämää, mutta joku (en muista kuka) niistä sanoi, että kun lapset ovat isällään ja minä olen kavereiden kanssa lähdössä baariin...mietin, että tälläinen ydinperheen äiti ei saa noin paljon vapaa-aikaa. Siis ihan yksin joka toinen vkl (tai useemminkin) ja omassa kodissa vielä (ettei aina tarvitse lähteä johonkin).
1/3 silloin tällöin ja 1/3 ei ollenkaan. Eli ei ihan joka yh: lla ole joka toinen viikonloppu säännöllisesti vapaa.
Ja ihan suoraan sanoen: jos on lapsista yksin vastuussa 24/7 niin pieni vapaahetki silloin tällöin ei ole luksusta. Yh kun on käytännön puolen lisäksi myös henkisesti yksin vastuussa kaikesta.
terveisin työssä käyvä yh
kyllä kunnon parisuhteessa saa joskus vapaa aika, ja muista ettet ole vastuussa kai 24 h/vrk yksin lapsista. Yksinhuoltajat ovat. Minä itsekkin yh ja ei minullakaan ole vapaata koskaan, kun lapsen isä ei tapaa lasta kuin silloin tällöin 2 tuntia kerrallaan, en valita, hyvä näin. Mutta hyvä kun joillakin mahdollisuus siihen.
sinkuksi kylläkin