Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, kertokaa minulle

Vierailija
03.06.2007 |

a) miksi erositte

b) eron hyvät seuraukset

c) eron huonot seuraukset

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) miksi erositte

Miehen juopottelun vuoksi.

b) eron hyvät seuraukset

Rauha elämässä, sisäinen hyvä olo eikä kukaan ole enää alistamassa minua. mies sai vuosien aikana hyvin tapettua itsetuntoni, nyt 2,5 vuoden jälkeen olen saanut osan itsetunnostani takaisin

Ainainen rahapula ja oman ajan puute.

Vierailija
2/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) henkinen ja fyysinen väkivalta, luottamuksen loppuminen, jatkuvat riidat

b) hyviä seuraamuksia; saa olla oman elämänsä hallitsija, ei tarvitse taistella jokaisesta asiasta toisen kanssa. Ei tarvitse kärsiä riidoista ja jatkuvasta pahasta mielestä. Ei tarvitse teeskennellä mitään. Ei tarvitse syyttää itseään enää siitä, että ei tunne puolisoa kohtaan sitä mitä pitäisi. Ei tarvitse enää pelätä, että puoliso pettää tai jättää.

c) huonoja seuraamuksia; jatkuva yksinäisyys erityisesti henkisellä tasolla. Vastuu painaa. Ikävää joskus nukkua yksin. Lastenhoito toisinaan vaikeas järjestää ja omien menojen väheneminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) miksi erositte

b) eron hyvät seuraukset

Vierailija
4/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) miksi erositte

b) eron hyvät seuraukset

Vierailija
5/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) miksi erositte

b) eron hyvät seuraukset

- erosimme koska mies ei pystynyt luopumaan uskottomuudesta enkä minä pystynut luopumaan halusta elää uskollisessa, lojaalissa liitossa.

- hyvät seuraukset: elän nyt uskollisessa, lojaalissa ja onnellisessa avioliitossa. Se ei olisi ollut mahdollista ilman eroa.

- ei tule mieleen mitään huonoja seurauksia. Tai no, eroaminen on taloudellisesti aina raskasta. Ostin miehen ulos kodistamme ehkä hiukan ylihintaan, ja yksin asuminen on kalliimpaa kuin kahdestaan.

Minusta kenekään, jolla on lapsia, ei pitäisi erota muuten kuin tilanteessa, jossa oma tai lasten henki tai terveys on vaarassa. Meillä ei ollut lapsia, koska tiesin, ettei tästä miehestä ole isäksi.

Vierailija
6/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) miksi erositte

b) eron hyvät seuraukset

a) useita erittäin painavia syitä, joihin ei saatu korjausta vaikka haettiin apua ainakin neljältä eri taholta

b) ero oli kuin taakka olisi otettu niskastani, olen paljon onnellisempi ja uskon, että se näkyy poikani elämään, elän erittäin hyvää ja tasapainoista uusperheen elämää

c) poika joutuu kulkemaan kahden kodin väliä ja vaikka hän selvästi tykkää sekä tästä kodistaan että isästään, niin se on tietty rankkaa (siitä huolimatta uskon, että vielä rankempaa olisi ollut lapselle, jos tilanteeseen ei olisi tullut muutosta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme