Mistä tiedän, että olen voittanut huutonetin huudon itselleni?
Kertokaa, tuleeko sieltä tieto sähköpostiin, puhelimeen vai täytyykö itse seurata tilannetta. Mistä saa tilinumeron jne.
Ihan aloittelija oon, en oo vielä edes rekisteröitynyt. Alustavasti tiedustelen.
Kommentit (12)
Jos olet ,niin please, PYSY POISSA HUUTONETISTÄ!
Jos hv EI ylity, yhteystietoja EI SAA!
Ja kakkoselle tiedoksi, että en ole huutonetiin tutustunut, lukenut ohjeita enkä tunne ketään, joka tätä harrastaa. Siksi täällä kyselen. Anteeksi, että tyhmyyteni ärsytti sinua. Onneksi sinä ymmärsit nämä kuviot jo syntyessäsi ja valaisit minua asiasta =) Käyhän ottamassa iltalääkkeesi niin rauhoitut.
ap
Kyllä sen sitten tietää kun oikea osuu kohdalle.
noin viisas.
viitsi lukea Huutiksen sääntöjä ja sitten vinkuvat, kun eivät enää saa annettua hv-kohteesta palautetta, vaikka tuosta uudistuksesta on ilmoitettu sivuilla.
T:5
en oo pitkään aikaan siellä surffannut, joten enpä tiennyt tuota.
t. se tyhmä ämmä (3.)
et voi tehdä huutoja, ellet ole rekisteröitynyt/sulla ei ole käyttäjätunnusta sinne.
Mä olen Huuto.netin käyttäjä, mutta en ole selannut sitä nyt useisiin päiviin. Siksipä olikin yllätys, että ovat muuttaneet sääntöjään siten, että jos hintavaraus ei ylity, ei enää saa myyjän / huutajan yhteystietoja.
Niin että ei se aina ole mistään lukutaidottomuudesta kyse eikä siitä ettei viitsi ottaa säännöistä selvää, jos menevät muuttamaan sääntöjä yks kaks, niin kuin nyt tapahtui.
Mä olen Huuto.netin käyttäjä, mutta en ole selannut sitä nyt useisiin päiviin. Siksipä olikin yllätys, että ovat muuttaneet sääntöjään siten, että jos hintavaraus ei ylity, ei enää saa myyjän / huutajan yhteystietoja.
Niin että ei se aina ole mistään lukutaidottomuudesta kyse eikä siitä ettei viitsi ottaa säännöistä selvää, jos menevät muuttamaan sääntöjä yks kaks, niin kuin nyt tapahtui.
Ja tuo ei ole tullut viime viikolla, onhan tästä jo pari viikkoa aikaa.
että olet voittanut "sen ja sen" tuotteen, ja samalla saat myyjän yjteystiedot. Siun tiedot menee myyjälle. Sitten otatte yhteyttä, kumpi kerkee ja sovitte maksut ym. Jos kohteella on ollut hintavaraus joka ei ole ylittynyt, mutta sie oot korkeimmat huudon huutanut, saat tiedon siitä huolimatta, jolloin voit yrittää sopia myyjän kanssa, esim myykö hän tuotteen sillä hinnalla