Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko auringonpalvoja? Onko mielestäsi ruskettunut iho kauniimpi kuin vaalea?

Vierailija
03.06.2007 |

Mä olisin aina ruskea jos voisin valita ja rakastan aurinkoa! harmi vaan, että ihoni on ohentunut vuosien myötä ja nyt palan herkemmin. Osansa on varmaan nuoruusvuosien solarium- maratoneilla:(

Musta ruskettunut iho on äärimmäisen nätti. Mitään kauheempaa en tiedä, kun ihan vitivalkoinen lihava nainen vähissä vaatteissa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tummaksi itsensä grillannut näyttää kaikkea muuta kuin terveeltä ja luonnolliselta.

Vierailija
2/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise välttelen aurinkoa parhaani mukaan. Valkoinen läski on ruminta.

terv. valkoinen läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkista saa ihan kivan värin.

Olen muuten huomannut että esim. luokkakaverini (30 ja risat) ovat paljon ryppyisempiä kuin minä ja veikkaan auringonottoa yhdeksi syyksi.

Vierailija
4/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta ruskettunut iho on äärimmäisen nätti.

Vierailija
5/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitään kauheempaa en tiedä, kun ihan vitivalkoinen lihava nainen vähissä vaatteissa...

Vierailija
6/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuitenkin olen valkoinen ihravalas ja välttelen auringonottoa. Mielummin terve ja valkoinen iho, kuin ruskea ja ihosyöpä ja ryppyinen. Onneksi tyttärelläni on luonnonstaan kaunis suklaanruskea iho.

Vierailija
7/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruskeassa naamassa hailakat suomalaiset silmät ja karrelle palaneet kulmakarvat - rumempaa näkyä saa hakea. Edes silmät eivät erotu päästä. Vahvavärisilläkin ihmisillä vaalea, suorastaan maidonvaalea iho on äärettömän kaunis. Itse haluan olla mahdollisimman vaalea, vaikka ruskettuisinkin todella helposti, enkä siis ota aurinkoa. Mutta aurinkoa välttänyt pysyykin pitkään nuoren näköisenä.

Vierailija
8/8 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ihmiset näyttämään vanhoilta ja kurttuisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi