Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Pitääkö naisen olla 35-vuotiaanakin kropaltaan timmissä kunnossa ja

Vierailija
03.10.2008 |

vai kelpaako tällainen kaksi lasta synnyttänyt, eronnut, kauniskasvoinen ja 10-13 kiloa ylipainoa omaava naisihminen kenellekään? Kaiken lisäksi minulla on vielä D-kupin rinnat, revenneet vatsalihakset ja raskausarpia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottaki kelpaat . Otaisin huuten vastaan jos vain sut saisin. Milloin nähdään:)

Vierailija
2/26 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiska, vai miksi on noin paljon ylipainoa?

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ikää yli 40 ja viisi lasta tehnyt. Ei yhtään raskausarpia ja ihanat c kupin tissit.

eli ei se ikä eikä lasten määrä mitään kerro.

Ja joo,kroppa pitää olla jonkinlaisessa kuosissa.

Vierailija
4/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein kelpaa.

Oletko laiska, vai miksi on noin paljon ylipainoa?

Itse olet kuitenkin joku läskimaha kaljupää.

Vierailija
5/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori ja hoikka, mutta vatsa ja reidet täys raskausarpia, vaikka kuinka käytin niitä ehkäisevää öljyä. Onneksi ne eivät ainakaan omaa miestä haittaa, aika pinnallista, jos jotain ne oikeasti häiritsee! Painosta sen verran, että tiedän monia upeita naisia, jotka ovat hieman ylipainoisia. Kaikki miehet eivät onneksi halua laiheliineja. Kannattaa olla itsestään ylpeä eikä miettiä mitä miehet ajattelee.

Vierailija
6/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on oman laiskuuden syytä. Raskausarvet ja muut iän mukanaan tuomat eivät haittaa, ylipaino kylläkin.

Vierailija
7/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää törkeältä tuollainen reilu 20 pakettia voita reisissä, mahassa ja perseessä. Ja ne selluliitit, hyhhyh. Ja ei, en ole läski enkä kalju. Lievää ylipainoa ja reilusti lihasta sen sijaan löytyy, kiitos 15 vuotta kestäneen kuntosaliharjoittelun.

-3

On eri asia olla hieman pyöreä kuin reilusti ylipainoinen.

Itse olet kuitenkin joku läskimaha kaljupää.

Vierailija
8/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kovasti ulkonäköä painota, mutta itse en voi ymmärtää miten VASTA 35-vuotias nainen saisi JO päästää itsensä repsahtamaan, enkä myöskään sitä miten kukaan voi minkään ikäisenä olla omassa kehossaan onnellinen jos on huonossa kunnossa ja ylipainoinen ja löysä.

Ehkä minussa on hiukan ulkonäkörasistin vikaa, myönnän sen.

Vierailija
9/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan epäile omaa "kelpaamistasi", totta helkkarissa kelpaat. Mutta sinun pitää kelvata ensin itsellesi, sen jälkeen vasta voit luottaa siihen että olet hyvä itsenäsi.

Vierailija
10/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseuraa minulla kyllä riittää jos vain heidät kelpuuttaisin. En näytä lihavalta, en kuulemma edes pyöreältä, sillä kilot ovat minulla oikeassa paikassa. Minulla on jopa vyötärö ja sopivalla vaatetuksella näytän hyvinkin kurvikkaalta. Ei tuo 10-13 kiloa ole minulle maailmanloppu, vaikka tottakai tavoitteeni on laihduttaa. Olen lihonut masennuksen ja sairauden takia, en pelkästä laiskuudesta. Ja se masennus taas iski raastavan avioeron jälkeen, sille en voinut mitään.

Minä pidän pääni edelleen pystyssä kiloineni ja arpineni, vaikka avaukseni olikin hieman muualle johdatteleva. Halusin vain kuulla mielipiteenne siitä, kuinka paljon miehet kiinnittävät naisen kropassa huomiota noihin asioihin, kun ne laittaa paperille.

Ap.

Vierailija
11/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole huomannut, niin miehet ovat melko kaikkiruokaisia panojen suhteen.

Kyllähän sitä hieman pulskaa ja muutenkin kärsineen näköistä naista muutaman kerran kuksii ihan vaihtelun vuoksi. Silti ne ylimääräiset kilot, arvet ja pillun venymiset eivät mitenkään lisää naisen haluttavuutta. Ainahan se niin menee, että pillulle on kysyntää enemmän kuin tarjontaa. Eli miesseuraa riittää lähes kenelle tahansa. Kauniit kasvot ovat tietysti etu.

Vierailija
12/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itseriittoiselta sovinistilta.

Sitä paitsi, ei kai kukaan itseään kunnioittava fiksu mies etsi viihdykettä itselleen Vauva-lehden Seksi-palstalta. Ja ap. ei tainnut puhua pillun venymisestä ja antamisesta yhtikäs mitään. Tämä "herrasmies" teki sitten omat, likaiset johtopäätöksensä tirkistelyvimmassaan. Hyi hel*vetti, mikä äijä.

Vierailija
13/26 |
04.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viestissäni antoi sen vaikutelman, että järki ei pelaa? Faktojen esiintuominen?

Jos mieheltä saa seksuaalista huomiota, se ei kerro naisen haluttavuudesta välttämättä mitään. Pilluntarpeesta sitäkin enemmän...

-12

Vierailija
14/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että kokonaispakkaus ratkaisee. Jos muuten pidät itsestäsi huolta ja pukeudut säällisesti, niin varmasti vientiä sinulle löytyy; Toki "lihaksikkaat 25vee" kaverit sitten hakevat vain yhden yön panoa, joten pidemmän ajan ystäväksi kannattaa hakea saman kategorian miestä.

m 42

Vierailija
15/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa, joten miehiä on jonoksi asti, kun pillua on tarjolla.

Jos muuten pidät itsestäsi huolta ja pukeudut säällisesti, niin varmasti vientiä sinulle löytyy;

m 42

Vierailija
16/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella 10-15 kiloa ylipainoa tekee valaan näköiseksi ja noilla kiloilla saa vain "säälipanoja". Hei haloo, pieni pyöreys ei haittaa eikä varmasti rumenna ketään. Ja kuinkas moni teistä ketjuun ilkeästi vastanneista on itse täydellisen näköisiä?

Vierailija
17/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kasautunut 160 cm pitkälle naikkoselle. Ja vielä reisiin ja takapuoleen kuten naisilla on usein tapana. Hyi helevetti.

että naisella 10-15 kiloa ylipainoa tekee valaan näköiseksi

Vierailija
18/26 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaukset koetaan ilkeilynä, jos kerran kysytään rehellistä mielipidettä?

Pitäisikö vain niiden miesten vastata, joiden mielestä 10-15kg "pieni pyöreys" on ok?

Jos kysyttäisiin naisten mielipidettä miehen ylipainosta, niin vastaukseni olisi "oksetus"!

Mutta meitä on onneksi moneen junaan ja varmaan kaikille riittää ottajia :)

Vierailija
19/26 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, että miksi päästetään noin nuorena se oma ainut kroppa huonoon kondikseen. Sehän käy jo terveyden päällekkin, puhumattakaan omasta itsetunnosta.

Itse olen jo 43, ja käyn edelleen joka päivä lenkillä ja harrastan kamppailulajeja 4 krt/vko 1,5 h kerrallaan. Kyllä pysyy mieli korkealla ja kroppa timmissä kunnossa. Mikään paikka ei vielä roiku.

Vierailija
20/26 |
06.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muttei fanaattisuuskaan kovin positiivista ole. Jos olet perheellinen ihminen ja käyt todellakin joka ikinen päivä lenkillä ja lisäksi neljänä päivänä vielä muussa harrastuksessa, niin vaikuttaa sinkkumeiningilta. Siis tokihan voit sinkku ollakin, mutta ymmärtänet, että moni perheellinen tekee vapaa-ajallaan mielellään asioita perheensä kanssa. Siis enemmän kuin tuolla omien menojen rytmillä yksinkertaisesti ehtisi. KOhtuus kaikessa sopii ohjeeksi aika moneen asiaan.

Ap:lle: tuolla pituudella ja noilla muilla ominaisuuksillasi olet todennäköisesti vetävän näköinen. Ylipainoa on kohtuupaljon, mutta kun olet aika pitkä, niin on mahdollista ettei se näy hyvin. Tuo ylipainomäärä on juuri sellainen, että riippuu todella paljon ihmisestä miten se näkyy. Mutta tietysti pieni laihdutus olisi fiksua jo terveydenkin kannalta, mutta niinhän sanot itsekin. Ja myös siksi, että olet kuitenkin aika nuori, joten nyt kannattaa panostaa painoasiaan, jottet 5-10 vuoden päästä ole oikeasti lihava.

P.S.

Ja ei, en ole katkera, ylipainoinen kotiäiti, vaan ihan normaali sporttinen isukki;-)

En kyllä ymmärrä, että miksi päästetään noin nuorena se oma ainut kroppa huonoon kondikseen. Sehän käy jo terveyden päällekkin, puhumattakaan omasta itsetunnosta.

Itse olen jo 43, ja käyn edelleen joka päivä lenkillä ja harrastan kamppailulajeja 4 krt/vko 1,5 h kerrallaan. Kyllä pysyy mieli korkealla ja kroppa timmissä kunnossa. Mikään paikka ei vielä roiku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän