Uusi Onni palsta?
Hei
Te, jotka olette käyneet suplin (suomen uusperheellisten liiton) sivuilla. Pienen tauon jälkeen kirjauduin (ennen niin aktiivisille ko palstan keskustelusivuille) sisään, ja sivut ovat kadonneet. Tilalla on uusi steriili.. ja hiljainen sivusto, jossa ei käy kukaan. Mihin uusi onni palstalle?? (johon osa porukasta viittaa)ihmiset katosivat. Mikä ko sivustojen osoite on?
tiedosta kiitollinen uusperheellinen
Kommentit (5)
Näin myöhään illalla ei pitäisi kirjoittaa vaan mennä nukkumaan ;)
Lukaisin vasta äsken noita keskusteluja tuolta Suplin sivuilta ja olihan siellä jotain tuosta Uudesta Onnesta... (Nyt nolottaa)
Taitaa olla tuo juttu vain vanhoille todella aktiivisille jäsenille koska itse en ole saanut siitä mitään viestiä.
Ja googlellakaan ei löytynyt mitään keskustelupalstaa Uusi Onni nimellä
Omituista?
-tiitu
Hei
Olen yrittänyt Googlelta etsiä uusi onni palstaa, josta suplin sivuilla mainitaan, mutta en vain löydä. Supli oli pannut keskustelusivut (jotka vielä n 1kk sitten olivat tosi aktiiviset) kiinni. Ilmeisesti jotkut olivat kirjoitelleet asiattomasti. Todella harmillista, siellä oli aina vilkas keskustelu käynnissä ja 900 kirjautunutta keskustelijaa. Nyt palstalla on todella hiljaista.
Osalle käyttäjistä on ilmeisesti lähetetty viesti, missä osoitteessa keskustelu jatkuu. Tämä on ilmeisesti ollut jonkun yksittäisen ihmisen aloittama palsta.. uusi onni.
Olen ollut joitakin viikkoja käymättä suplin palstalla, enkä ainakaan minä ole viestiä saanut. Menin sivuille, jotka olivat totaalisesti muuttuneet (huonompaan suuntaan) ja keskustelijoita/keskusteluita ei ole käynnissä ollenkaan). Ennen keskusteluja käytiin todella aktiivisesti. Harmittaa hirveästi, koska se oli ennen ihan ehdoton paikka saada tukea ja tietoa jne. uusperheasioista.
Pitää kai kysyä palstalla kirjoittelijoilta, mutta pelkään, että viestini poistetaan. Ylläpidolla oli sellainen mielipide siellä, että on hävytöntä yrittää saada ihmisiä toiselle keskusteluareenalle. Ihan kummallista.
Eli jos joku tietää sen osoitteen, mihin entiset suplilaiset ovat siirtyneet keskustelemaan, niin kertokaa ihmeessä.
Vanhat sivut on nyt suljettu. Kuka tietäis? Minä oeln käynytkin noilla sivuilla, mutta en laittanut niitä bookmarkeihin.
Mä löysin nuo sivut " uudestaan" googlella. Tai siis ainakin Suplin sivut. www.supli.fi.
Onhan siellä jotain keskustelua kuitenkin....
-tiitu