Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä perheenne tekee juhannuksena?

Vierailija
03.06.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kalastaa. Alkoholi jää pariin kaljaan sekä mieheltä että minulta, lapset on mukana ja imetän vielä kuopusta.

Vierailija
2/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin osan juhannusta töissä, jolloin taapero ja mies ovat kaksin.

Osan juhannusta olen vapaalla, jolloin tietty puuhaillaan koko perhe yhdessä.

Ei mitään ihmeitä tehdä, ei juhlita sen kummemmin juhannusta. Ihan normaalia arkea ja ehkä vähän jotain extraa, jos sattuu jotain keksimään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa ei tänä vuonna saatu, oltiin myöhään liikkeellä kyselemässä ja muilla oli jo suunnitelmia. Mennään joko lintsille tai vietetään " perinteinen" juhannus eli grillataan kotona ja mennään läheistä juhannuskokkoa katsomaan.

Vierailija
4/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo kallo kurkkua myöten täynnä näitä toukoja, joita on pusattu maahan jo kohta kaksi kuukautta, kun ei tuu mitään näiden vitun kelien kanssa. Ja nyt ne vähät, mitä tähän mennessä on saatu kylvettyä on pierkulen kirvat syöneet.

Vierailija
5/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, järven rannassa. Oman perheen, siskon perheen, isäni ja ystäviemme kanssa. Syömme, saunomme, tissutellaan siideriä ja olutta, poltetaan iso kokko ja puuhaillaan lkoko porukka kaikkea kivaa, pelataan, kisaillaan, löhötään ja jutellaan. Ihanaa!!!

Vierailija
6/6 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä, jee... Mies ja tytär viettävät juhannusta oletettavasti sukulaisten kanssa. Toivottavasti edes heillä on rentouttava ja mukava juhannus. Onneksi opiskelen uutta alaa, johon ei liity vuorotyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi