Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen palstalla huomannut, että ihmiset on pohjimmiltaan ilkeitä.

Vierailija
03.06.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei osata vaistota toisen kirjoituksesta ihmisen asennetta... joku asia on voitu kirjoittaa vitsillä ja toiset ei tajua sitä yhtään... ollaan vähän niin kun eri aaltopituudella :)

Vierailija
2/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa monta kertaa nämä palstan sodat: välttämättä ihmiset eivät ole OIKEASTI asiasta eri mieltä, mutta alkavat kinata pikkuisista muotoseikoista ja tulkinnoista.

Toisaalta, täällä saa aivan pyyteetöntä apuakin monta kertaa. Paljon riippuu siitä, miten itse asiansa esittää.

Eli: sama ihminen voi olla nokatusten todella kiltti ja avulias, mutta tällaisessa viestinnässä ärsyyntyy puhumaan aggressiivisesti. Se on siis enemmän minusta nettikeskustelun ominaisuus se ilkeys kuin keskustelijoiden persoonapiirre.

Ja JOKAISESSA ihmisessähän ON ainakin rippunen pikkupirua. Täysin kilttiä ja hyvää ihmistä ei ole olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xandris:

Huvittaa monta kertaa nämä palstan sodat: välttämättä ihmiset eivät ole OIKEASTI asiasta eri mieltä, mutta alkavat kinata pikkuisista muotoseikoista ja tulkinnoista.

Toisaalta, täällä saa aivan pyyteetöntä apuakin monta kertaa. Paljon riippuu siitä, miten itse asiansa esittää.

Eli: sama ihminen voi olla nokatusten todella kiltti ja avulias, mutta tällaisessa viestinnässä ärsyyntyy puhumaan aggressiivisesti. Se on siis enemmän minusta nettikeskustelun ominaisuus se ilkeys kuin keskustelijoiden persoonapiirre.

Ja JOKAISESSA ihmisessähän ON ainakin rippunen pikkupirua. Täysin kilttiä ja hyvää ihmistä ei ole olemassakaan.

-2-

Vierailija
4/4 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut, että ihmisillä on tarve esittää muille vähän parempaa kuin on ja esittää kuinka kaikki on niin ihanaa....ja se tuttavaperheisiin vertailu ja kateus...voi tsiisus...