Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotuksesta kysymys..

Vierailija
11.06.2007 |

Miten se nyt menikään, eli oliko nyt keväällä tulleissa verolapuissa vuoden 2005 vai 2006 valmistunut verotus, tuli nyt ihan totaalinen oikosulku kun noita papereita plarasin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kai 2006 verotus vielä valmistunut, mutta keväällä tulleet laput sitä koskivat. 2005 vuoden verotus on valmistunut.

*öh, menikö metsään*

Vierailija
2/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis keväällä tulleissa lapuissa näkyvä ansiotulo on siis vuoden 2006 vai 2005 ansiotulo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä kotiin tulleissa papereissa näkyi siis vuoden 2006, mutta verotus ei ole valmistunut.

Miksi kysyt?

Vierailija
4/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskeskella mahdollista tulevaa äitityspäivärahaa... Mulla on 2005 kesällä syntynyt lapsi ja silloin sain ihan hyvän äitiyspäivärahan. Olihan se niin että jos toinen lapsi syntyy ennen kuin esikoinen on 3v niin silloin saa saman äitiyspäivärahan?

kelan sivulla sanotaan että jos lapsen laskettu aika on ennen kuin esikoinen täyttää 3v. Mitäs jos laskettu aika on ennen esikoisen synttäriä mutta vauva syntyykin sen jälkeen? Kumpaakohan silloin katsotaan?

Jos taas vauva syntyy heinäkuun 08 jälkeen niin silloin katsotaan vuoden 2006 vuoden verotusta ja silloin olen ollut hoitovapaalla ja tulot ovat surkeat. Olen kyllä palannut takaisin työelämään joten eikös silloin voi pyytää että katsovat edeltävän puolen vuoden työtuloja, ovat varmasti sen 20% korkeammat kuin tuo 2006 vuoden tulo?

Vierailija
5/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä jos vauva syntyy la:n jälkeen. Jos la on ennen vanhemman lapsen 3v syntymäpäivää, voit saada saman ä-päivärahan.

Vierailija
6/6 |
11.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä ole kauaakaan, kun se esitäytetyn lomakkeen palautuspäivä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan