Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rinta tosi kipeä?????

03.06.2007 |

moikka!

mulla on toinen rinta todella kipeä, kosketusarka ja jos liikahtaa, alapuolelta, mutta ei ole ainakaan vielä mitenkään pakkautunut maidosta, vaan sitä kyllä heruu.. miten teillä on alkanut rintatulehdukset, onko ensin kipeä vai tuleeko heti kuume? mitä muuta tämä kipu voisi olla? voiko tulehdus mennä ohi vaan kivulla? ja jos tämä on tulehdusta, onko mitään keinoa enää estää sitä tulemasta pahemmaksi? vielä ei ainakaan tunnu, että olisi kuume nousemassa.. ai niin ja saako tulehtuneesta rinnasta sitten imettää? olin meinaan eilen puistossa ja imetin juuri tosta rinnasta kaksi kertaa. tuhannet kiitokset jos jollain vastauksia.

t.silli

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista, mä luulen, että mulla oli rintatiehyttukos. vinkiksi niile, jotka tätä vielä lukevat, että meni ohi runsaalla imettämisellä tuosta kipeästä rinnasta ja kaalinlehdillä!!!! kaalinlehdet helpottivat muutamassa tunnissa..

t. s

Vierailija
2/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkin ensin pois itekseen ja tuli sitten parinpäivän päästä uudelleen ja sit nousikin jo kuume 40 asteeseen ja antibioottikuuri oli haettava! Kannattaa melkein varuilta mennä lääkäriin jotta saat ainakin sen reseptin valmiiksi. Kuumeessa on sit tosi inhottava lähteä enää mihinkään kun mä en ainakaan enää pysynyt edes pystyssä tuossa kuumeessa. Tuosta kipeästä rinnasta pitää nimenomaa imettää. Jos sieltä rupeaa tulemaan verta tai mätää niin sit pitää vaan lypsää maidot viemäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole ollut rintatulehdusta. Alussa juuri tuollainen kipu oli jatkuvasti 6 viikoa, nyt aina välillä. Minulla joskus saattaa helpottaa se että saan rinnan " ihan tyhjäksi" imetettyä. En sano että sinulla olisi juuri samasta kyse, voi olla kyse tulehduksestakin. Punotus ja kuumotus ovat merkkejä tulehduksesta. Yritä ainakin tyhjentää sitä rintaa nyt, joko imettämällä tai lypsämällä.