Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lähetteli viestejä jollekin naiselle:(

Vierailija
03.06.2007 |

Oli eilen baarissa ja vaihtoi kortin mun puhelimeen koska siinä on parempi akku. Viestit jäivät puhelimeen ja huomasin ne. Ei ois edes kertonu muuten! Nainen oli sanonut olevansa ihastunut mieheeni ja kyseli milloin löytää mieheni eräältä terassilta. Mies oli vastannut että ensi perjantaima

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Des nähä naista. Kännissä vain kirjotti sille! Pitäskö mun uskoo sitä?

Vierailija
2/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopinut treffit sen kanssa. Mä sanoisin kiitos ja moi sellaselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

la?

Vierailija
4/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN SAMA onko kännissä vai selvinpäin. petturuutta tuo on.

ihan yhtä hyvä perustelu kuin että ajoin kolarin vain kännissä- ei ole niin paha juttu kuin selvinpäin.

Vierailija
5/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalatilaa tai numerotiedustelua ym on aivan turha osoitella.

Vierailija
6/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komealle veljelleni tulee jatkuvasti viestejä tuntemattomilta naisilta- eihän se voi olla yksin veljeni syy-

se miten viesteihin suhtautuu on sen sijaan valinta...

Vierailija
7/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyllä on saalis nielaissut syötin, kun on alkanut viesteillä takaisin.

[size=7] [color=black]

JSSAP!

Vierailija
9/19 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap eikä mieskään mitään sille voi, jos joku nainen lähestyy. Eikä siinä edes ole mitään ihmeellistä varsinkaan jos nainen ei edestiedä miehen perheestä.

Ja kyllähän naiset lähestyy aika hanakasti perheellisiäkin miehiä.

Mun mies on suht korkeassa asemassa ja säännöllisin väliajoin hänen kännykkäänsä ilmestyy naisilta viestejä tyyliin missä nyt oot jne kun ovat työporukalla hippaamassa. En oo uhrannu sekuntiakaan energiaa niihin.

Ajattelen että kyseessä on ihastunut nainen, joka haluaa viettää aikaa mieheni seurassa- ei oo multa pois. Ja on mieheni vastuulla ettei juttu johdamihinkään. Eikä käsittääkseni oo johtanu. No ei koskaan voi ollasatavarma, mutta ei oo syytä epäillä.

Mutta koska itsekin nautin karismaattisesta miesseurasta, miksei mieheni saisi pitää hauskaa??

Ei kyseessä ole välittömästi syrjähyppy, avioero jne. Täällä kirjottaa niin hysteeriset, omaaelämää vaillaolevat naiset, että normaali elämä vääristyy.

Niin et ap- anna asian olla, jos on syytä perkoon, huomaat sen varmasti ennen pitkää.

Vierailija
10/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisinpa pystyväni itse samanlaiseen ajatteluun, jos joskus minulla vielä mies. Tosiasiahan on " elä ja anna muidenkin elää" .

Varmasti parisuhde voi paremmin jos pystyy luottamaan ja antamaan toiselle tilaa.

Vierailija
11/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sitä mieltä että jos esim. puoliso hakkaa niin ero. Mutta joku järki... tällaiset asiat on selvitettävissä ja rohkenen sanoa että niitä tulee pitkässä liitossa eteen ainakin 90 prosentille ihmisistä. Ei siinä heti tarvi erota. Niin mäkin nuorena ajattelin, nyt 10 vuoden avioliitto takana, jos ollaan " koko elämä" yhdessä ihastumisisakin tulee varmasti puolin ja toisin; ei siinä tarvi heti kasseja pakata. Veemäistähän se on ja vaatii luottamuksen rakentamista uudelleen mutta selvittäkää asiat! Tuntuu että nykyään erotaan jo pienen vastoinkäymisen tultua eteen....

Vierailija
12/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on aika tunnettu henkilö. Hänelle naiset lähettävät päivittäin itsestään esittelyitä ja kuvia. Aikaisemmin pyysin nähdä näitä viestejä, mutta itseäni rupesi vain enemmän ahdistamaan tilanne. On parempi, että mieheni poistaa viestit ilman että näyttää niitä minulle. Niitä naisia vain riittää, joten parasta vain unohtaa ja luottaa mieheen.

Vierailija
13/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa uskoa miestä! - NOT

Mies puhuu aina totta - NOT

LUUUUUSERRR

Vierailija
14/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan tuleeko " kiusauksia" usein? tai, miettisin itse näin jos mun mies olisi joku julkisuuden henkilö.

ehkä muusikoille enemmän, kuin esim. poliitikoille?

Vierailija
15/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos vahvisti tapaamista, petturi mikä petturi

Vierailija
16/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi sanaakaan mitä miehen suusta putoilee, ennen kuin tunnustaisi että on ollut aikeissa tavata ja siis puhuisi totta.

Vierailija
17/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit siis tarkistaa että onko miehesi ollut tosissaa humalassa tällöin ku on tekstannu sen naisen kanssa vaiko ihan keskellä päivää ja selvinpäin.

Vierailija
18/19 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pohjassa oli hieman eri väriä. Otin kerran aamulla töihin mennessäni pöydältä väärän puhelimen mukaani ja koska puhelimeen oli tullut viesti, niin luin sen tietysti. Olin aika järkyttynyt löydöstäni. Mieheni vehtasi monien naisten kanssa enkä minä ollut tajunnut yhtään mitään! Ilmeisesti tapaili näitä neitoja lounastunnillaan. Kyllä yökötti ja oli hyvin vaikeaa ottaa asiaa puheeksi, kun miehen mukaan " kyylään" häntä vaikka koko jupakka paljastui ihan vahingossa.

No, olemme monen vuoden jälkeen yhä yhdessä, mutta unohtaminen on ollut vaikeaa ja aina kun näitä vastaavia juttuja on täällä palstalla, palaa kaikki mieleen.

Ja jos jotakuta kiinnostaa, pystyimme jatkamaan yhdessä, koska muutimme toimintaamme niin, että kaikki menot ym. järjestelyt ovat nyt niin läpinäkyviä, että jos jommalla kummalla tulee tarve tarkistaa missä toinen on ja kenen kanssa, hän voi sen tehdä. Luottamus on siis pala palalta rakennuttu uudestaan.

Vierailija
19/19 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi