Lapsen kuolema on surullinen asia ja itkettävä asia
mutta ÄLKÄÄ nyt alkako mitään enkelijuttua lässyttämään, enkelit on kokonaan ihmisistä erillinen laji eikä ihmisistä tule kuoltuaan enkeleitä.
Kommentit (8)
Ja vaikka en itse enkeleihin uskokaan niin en kyseenalaista toisten uskomuksia. Ja varmasti jos itse lapsen menettäisin olisi todella lohdullista ajatella, että lapsesta on tullut enkeli.
Toivon, että jos niin kamalasti käy, että lapseni kuolee, toivon että hänellä on rauha ja hyvä olla.
Ruumis tulee maaksi (mullaksi, ei mädäntyneeksi luukasaksi) jälleen. Siinä tilassa ovat kuolleet, kunnes heidät kutsutaan taas eloon.
En voi edes kuvitella miten kamalaa on lapsensa menettää..ei tajua mitenkään sitä miten elämä siitä jatkuu
Isompia sisaruksia ajatus lohduttaa, itse keksivät että pieni on nyt enkelinä, vaikka en itse niin ajattelekaan (vaan että on muuten vain Jumalan lähellä!) niin annan lasten uskoa noin kun ovat vielä niin pieniäkin..
edelleen rinnallamme kulkemassa.
En siis tiedä miltä lapsen kuolema tuntuu ja en toivottavasti joudu sitä ikinä kokemaan. Mutta lapsen kohdalla haluan ajatella enkeleitä en enää ninkään aikuisen iäkkään ihmisen kuoleman jälkeen
jonka kuitenkin uskon olevan Jumalan luona.
lapsestani tulisi kuollessaan enkeli. Enkelit ei tunne Jumalan armoa. Mä haluan uskoa, että lapseni menisi taivaaseen Jeesuksen luokse elämään onnellista taivas-elämää.