Mistä löytäisin tasokkaan miehen sänkyyni?
Olen yh-äiti, erittäin seksuaalisesti turhautunut sellainen. Puutteessa siis. Muutaman kerran olen yrittänyt löytää seksiseuraa baarista, mutta kokemukset ovat olleet huonoja. Mies on lauennut minuutissa, ollut muuten vaan pettymys, tai sitten tarjonta baarissa on ollut niin huonoa ettei sieltä ole löytynyt ketään jonka kelpuuttaisin sänkyyni.
Nettitreffeillä olen ollut kerran, se oli pettymys. Tv-chatin kauttakin olen tavannut muutaman miehen, mutta he olivat kaikkea muuta kuin pitkiä, komeita, seksikkäitä ja hyvinvarusteltuja kuten väittivät olevansa.
Itse olen aika hoikka, kauniiksi kehuttu, ihan hyväkroppainen alle 30-vuotias nainen, jolla on suunnaton seksinnälkä tällä hetkellä! Oma käsi ja apuvälineet eivät riitä. Minulla ei juurikaan ole aikaa etsiä seksiseuraa, työssäkäynti ja lapset vievät suurimman osan ajasta. En missään nimessä halua seurustelusuhdetta, vaan panon. Jos sängyssä synkkaa, niin vakipanon. Liikaa pyydetty?
Kommentit (46)
sori, meinasin unohtaa vastata,kun ärsytti niin jonkun kateellisen kirjoitus. siinä oli ihanaa käytös ja se,ettei ollut heti kiinni mussa ja antoi ihanasti tilaa mun toimia kans. otti mut huomioon ja oli hellä. käytti aikaa..;) se ehkä oli kivoin juttu!sain niiiin mitä halusin. ja lisäksi sillä oli haaruksissa kunnon varusteet;)
siis omaani. Saat lainaksi. Sille ei mikään riitä.
Mistä päin olet?
Ulkonäköä ei tarvi hävetä.
Yht.tied. profiilissa.
Kyllä sun tilanne on mennyt jo niin pahaksi, että neuvoisin käymään ulkomailla. Jätä lapsi isälleen tai vanhemmilesi vaikka viikoksi ja mene jonnekin etelän lomakohteeseen. Valitse sieltä sopiva namu ja maksa hänet mukanasi tänne kylmään Pohjolaan, mutta älä puhu lapsesta mitään. Luulen, että tätä keinoa käyttäen voit laittaa dildot kierratäykseen.
Mun ukon lainaksi.
Profiilissa yht.
kelpaako sinulle 17vuotias ja hyvä puuhiss sänkyysi?
taitaa joku kateellinen itse plösö olla kirjaillut tuon äskeisen. ei ainakaan samasta miehestä voi olla kyse,ei ollut liian timmi,mutta tosi kivasti treenannut mies ja vieläpä kivan näköinenkin! miksi täällä ihmiset on noin kateellisia? ettekä saa kotona vai miks kiusaatte muita?