Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin tasokkaan miehen sänkyyni?

Vierailija
02.06.2007 |

Olen yh-äiti, erittäin seksuaalisesti turhautunut sellainen. Puutteessa siis. Muutaman kerran olen yrittänyt löytää seksiseuraa baarista, mutta kokemukset ovat olleet huonoja. Mies on lauennut minuutissa, ollut muuten vaan pettymys, tai sitten tarjonta baarissa on ollut niin huonoa ettei sieltä ole löytynyt ketään jonka kelpuuttaisin sänkyyni.

Nettitreffeillä olen ollut kerran, se oli pettymys. Tv-chatin kauttakin olen tavannut muutaman miehen, mutta he olivat kaikkea muuta kuin pitkiä, komeita, seksikkäitä ja hyvinvarusteltuja kuten väittivät olevansa.

Itse olen aika hoikka, kauniiksi kehuttu, ihan hyväkroppainen alle 30-vuotias nainen, jolla on suunnaton seksinnälkä tällä hetkellä! Oma käsi ja apuvälineet eivät riitä. Minulla ei juurikaan ole aikaa etsiä seksiseuraa, työssäkäynti ja lapset vievät suurimman osan ajasta. En missään nimessä halua seurustelusuhdetta, vaan panon. Jos sängyssä synkkaa, niin vakipanon. Liikaa pyydetty?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kai etsittiin tasokasta miestä sänkyyn. Eli rahalla ja autolla ei paljon merkitystä ole, jos etsii pelkkää seksiseuraa. Ei se ole pinnallinen bimbo joka haluaa sänkyynsä miehen joka osaa asiansa ja ottaa naisenkin huomioon.

-ei ap

Valtaosa normaaleista miehistä lähtee eri suuntaan jo kun lukee että joku haluaa " tasokasta" miestä. Normaali päällä varustettu nainen ei edes käyttäisi IHMISESTÄ tuollaista nimitystä. Mitä helvettiä se edes tarkoittaa? Pitkä? Komea? Rikas? BMW? Että saa sitten poseerata sen kyydissä ja näyttää menestyvältä? Sitten näitä tosiaan näkee treffi ja seuranhaku palstoilla ihmettelemässä että miksi mää en löydä tasokasta miestä vaikka olen itsekin niin hemmetin kaunis lentoemäntä ja tasokas. Sitä saa mitä tilaa. Pinnallisten bimbojen seuraan hakeutuvat miehetkin ovat yleensä hyväksikäyttäjiä ja se on niille ihan oikein. M

Vierailija
22/46 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan isokin ongelma naisille, ettei löydä seksiseuraa? ;)

Vierailija
24/46 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun vuoden olin tässä sinkkuna ja kauhea seksivietti minullakin. Kun pääsin jyvälle FB:n ja S24 tarjoamista mahdollisuuksista tarvittaessa treffit ja panon ja hyvän sellaisen sai aikaiseksi keskimäärin neljässä tunnissa netin äärellä. olen 34v eronnut nainen, muodokas, melko viehättävä ja älykäs. Nimenomaisesti seksiseuran hankkiminen tässä iässä on ällisyttävän helppoa, kun olin 25v ja edelisen kerran sinkkuna kaikki miehet juoksi karkuun, sillä silloin kaikki tietty pelkää että avioliittoa vain etsitään.

Homma menee siis helpoiten niin, että jos olet oikeasti älykäs ja viehtättävä aivan helposti voit luoda itsellesi sellaisen profiilin sellaisella kuvalla että houkutat ne hyvät panot esiin. Ei siis mitää halpistyylistä puutteen huutelua niinku tämä täällä vaan fiksu, hauska ja hieman epämääräinen teksti, hyvä kuva, muttei tyrkky rinnat esiin- versio. Seksillä houkuttelulla saat kaikki onnettomat nuljaskat esiin. Baarissa kantsii valita se nuorempien suosima tyyliin n 30v baari, sieltä saa päältä valita miehen n 25-30, ne etsii hulluna hyvää seksiseuraa ja pelkää sitoutumista. Vanhemmat miehet voi olla aavistuksen verran osaavampia, mutta nuoret on napakkaa lihaa ja jaksaa ja kyllä ne nuoleekin hyvin kun opettaa. Yli 38v hyvää panoa en itse tosin ole koskaan tavannut.

Vierailija
25/46 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei olen itse myös vantalta 30v 185cm 97gl ruskeat hiukset ja ruskeat silmät laitele viestiä jos kinostuit luin vain viestisi niin täsmäsi aika hyvin meikäläiseen laitle viestiä

nightman@wippies.fi

Vierailija
26/46 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oLen eritäin tasoas mies, ja äkyläs tykätä suukkuseksitä ja kophdella hyvi naiasta ..viinakaakkaaan en ota ku vähä rohkastuseksi enkä lyö naiaista ..jossei olle aiheeta.

epatoivvoinen_puutteesssa@jippijee.ni

Vierailija
27/46 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että tasan ei käy onnen lahjat. Minä aina kartan näitä yh-äitejä, olivat he sitten miten hehkeitä tahansa.

Vierailija
28/46 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä voin hoonata teidät kaikki.

A.H

Vierailija
29/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oLen eritäin tasoas mies, ja äkyläs tykätä suukkuseksitä ja kophdella hyvi naiasta ..viinakaakkaaan en ota ku vähä rohkastuseksi enkä lyö naiaista ..jossei olle aiheeta. epatoivvoinen_puutteesssa@jippijee.ni

Vierailija
30/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika veikeä sana.. meillä ihmisillä kun on kaikilla oma käsityksensä hyvästä tasosta.

Vierailija
31/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis siisti, sporttinen ja kiinteä 39 mies. hyvä koulutus ja asiallinen käytös. ulkonäkö kuulemma komea, mutta itse en osaa sitä kehua. huosuissa muutakin kuin vetskari=) pidän liikunnasta, luonnosta, matkailusta ym..justus39@suomi24.fi

Vierailija
32/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa äkkiseltään siltä että ap on tosiaan hakemassa (=luulee että niitä edes hyvällä tuurilla osuu kohdalle) sekä täydellisen komeata ETTÄ hyvää miestä.

Olisiko paikallaan katsoa ensin komeiden miesten kuvia vaikka internetistä ja hoitaa nevarsinaiset panohomat sitten erikseen kunnon miehen kanssa joka osaa hommat.

M43

Vierailija
33/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sille mitään voi, jos sulla itselläsi ei ole itsetunto kohdallaan tai et ole ulkoisesti komea. toki sisäisesti saatat olla. sun pitää silti hyväksyä se,että moni komeakin mies voi laittaa tännetai muihinkin vastaaviin juttuihin yhteystietonsa. toki osa puhuu palturia ja toiset ei. mun oma kokemus näistä on ihan hyvä.

Vierailija
34/46 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kuvittele että jonkun barbinuken tai mallin kanssa seksi olisi suurela todennäköisydellä parempaa kuin ns. tavis naisen kanssa. Näin ainakin kokemusten mkaan. Usein on ihan päinvastoin

Mutta saahan sitä haaveilla kuka mistäkin haluaa. Ja ihmetellä sitten tällaisilla palstoilla että miksi hommat ei toimi vaikka minä olen NIIN "tasokas".

M43

Vierailija
35/46 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 34v yh-äippä ja mun on pakko kirjoittaa tänne,kun täältä löysin mitä halusin..! noitten miesten tasoja ja kaikkea on arvosteltu aikalailla ja siis itsekkin oon ne kyseenalaistanut,mutta en ehkä jatkossa siihen alennu,sillä nyt on kokemusta=)

oon ollut puutteessa jo pidempään,kun ei pelkkä dildo riitä ja miestä ei ole ja baareissa en juurikaan käy. niinpä otin täältä yhden miehen s-postiositteen ja kirjoitin. nähtiin keskustassa(hki) ja mua jännitti ihan hirveesti! sit se mies tuli ja oli ihan tyylikkäästi pukeutunut,sekä kivan näköinen,eikä mikään plösö vaan ihan hyvä kroppanen. oli hauska,kohtelias ja tarjos vielä meidän pikkupurtavat.ei huolinut mun maksua omista. sitten mentiin keskustassa hotelliin.ei huolinut siinäkään mun rahoja.siellä juteltiin ensin hetki ja sitten... hän oli tosi huomioiva ja hellä=)=)=)vähän liiankin ihana. ja sain niin ihanaa seksiä,etten ainakaan muista milloin viimeksi sellaista on ollut. ja vieläpä kahdesti! en tiedä totuutta,että etsikö hän vakavempaa vai ei. mutta ihanaa oli ja voin kertoa,että toi oli tosi vaivatonta seuran hakua ja ihanan jännittävää;)

Vierailija
36/46 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi osata oikeinkirjoituskin. Erityisesti yhdyssanojen kirjoittaminen väärin antaa sivistymättömän vaikutelman....

Vierailija
37/46 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis toinen puutteessa oleva. voitko kertoa mulle mistä tuon miehen saa kiinni? jos et ole jo ihastunut liikaa? muakaan ei noi baarien känniset ukot kiinnosta. voitko auttaa??

Vierailija
38/46 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ton osotteen voin tähän laittaa,olihan hän sen tänne itsekkin laittanut. kuten voit asian tarkistaa tän viestiketjun puolivälistä.

se on justus39@suomi24.fi

kerrothan miten meni?

Vierailija
39/46 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs siinä miehessä nyt niin ihanaa oli?

Vierailija
40/46 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostelee itseään noissa edellisissä viesteissä.

Tein treffit ja katselin ensin kauempaa.... todellinen plösö ja epäsiisti luuseri tuli paikalle. Poistuin itse vikkelään!